ersin
Bugün ve yarın grey vetiver.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Güzelsin güzel güzel yarimm...

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

mryankee06
Timbuktu kullandım, önceden daha bi severdim ben bunu ya.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By B.taylan

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

RİYAFES
Hermes Terre EDT

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

KARMAŞA
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
narciso rodriguez-essence eau de musc
su gibi bişey,aşırı hafif( almış bulundum)

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
Taiga Pryn..meşe yosununun güzel örneklerinden..sauvage gibi ama feminen tarafa yakın..yapaylık hissedilmemesi güzel..

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By KARMAŞA

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu
Günaydınlar! İssey Miyakeee!

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

promesta

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

SilverStar
Mona di orio Vanilla
düğün parfümüm...
Life is beatiful

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

mseren
Amouage Epic

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

matrai
Ormonde Man

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

pi-jey
Bugün farklılık olsun diye soul kullandım 😂😂😂

iPhone'umdan gönderildi

CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Eternal77
39 derece sicakta La Nuit de l'homme EDT....
ATAM IZINDEYIZ. ..

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Anofta
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Bir yaz klasiği; Chanel Edition Blance...

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu
Anofta yazdı
Bir yaz klasiği; Chanel Edition Blance...
Leziz!

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

B.taylan
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
cantona8 yazdı
B.taylan yazdı
çok değişik bi koku bekliyordum. ama 2022 jenerasyonu erkekleri böyle mi kokacak şimdi :( kokusuna ısınmaya çalışıyorum. ne kadar iyi niyetliyim :D parfüm olarak kalitesini değil, kişisel beğeni olarak tadını eleştiriyorum :)
kışın denemek lazım daha bi güzel kokuyor:)
12345 ... 51