Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

єяяσя.
Diğer başlık 50. sayfayı geçtiği için başa atıyor.
Bugün Ağustosun ve yazın son günü.(çok şükür)
Dolayısı ile sonbahara ve eylüle giriş sayfası olsun.

Vira Bismillah.....

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu
Yeni ay hayırlı olsun şimdiden:)

Bu aya Perry ellis red for men ile başladım..Geçmiş gioları hatırlatıyor performansıyla.. Elimden çıkarasın gelmiyor.. Herkese arada bir Gio şart.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

RİYAFES
Guerlain L'eau Boisée

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

mseren
Geranium Pour Monsieur sabah duştan sonra resmen boğaz bölgemi haşladı. Açılış bol naneli sardunya tahammül sınırlarımı zorladı resmen. Nane limon gibi olduk. Neyseki 1 saat içinde nane biraz kendini geri çekmeye başladı ki koku daha iyi bir hal aldı.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

promesta

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
hermes terre hava bira serindi elim terre ye gitti

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

kayaa
Murdock black tea

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Pink Floyd
Cevap olarak bu gönderi By erdembaba
erdembaba yazdı
hermes terre hava bira serindi elim terre ye gitti
+1

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu
Bois 1920 Agrumi di sicilia

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Libra
Carnal flower.Misssss❤️

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

WuTangClan
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Promesta yazdı
Kesinlike öyle burhan hocam. Bütün iyi niyetime rağmen ne yazık ki bende yakınlarda 2 kez mağdur oldum. İlkinde tahminimce hayatında hiç orijinal parfüm kullanmamış bir adam bana zorla binbir zahmetle sanalpazar ilanı açtırıp kokuyu 3 gün kullanıp sonrasında ''Hocam sahte bu yeaa alışverişe onay vermedim parfümü geri yolluyorum'' deme küstahlığında bulundu. Üstelik faturası kutusu vs. hepsi de mevcuttu. Sonradan öğrendim indirimli şekilde almak daha cazip gelmiş sıfır almış şark kurnazı.

İkinci olay daha geçenlerde başıma geldi ve daha vahim bir olaydı. Bitane arkadaş (Kendisini biliyor) elindeki bir parfümü takas yapmak istedi hiç tarzım olmamasına rağmen bende denemek amacıyla tamam dedim. Parfüm geldi bir kere sıktım birdaha yüzüne bakmadım. Sonra bir arkadaşla takas yapmaya karar verdik. Akşam arkadaşa parfümün resimlerini attım. Parfümün altında ''tester'' yazıyor. Bunu ben bile görmedim takas yapacağım arkadaş gördü. Başkasının düşüncesizliği yüzünden ben mahçup oldum.

Ne yazık ki böyle talihsiz durumlar hep yaşanıyor, yaşanacak. En azından bu işe gönül vermiş bir avuç insanız ve iletişim oldukça sağlam, dolayısıyla çürük elmalar hemen ayıklanıyor.
Arkadaşın ilk paragrafta iftira attığı kişi muhtemelen benim.

Olay şöyle gerçekleşti; Sanalpazar ilanı için mail attım "kendisi olur" dedi alışverişin ilk etabını tamamladık. Öyle binbir zorluk vs. gibi cümlelerle duruma acıtasyon katmanın alemi yok.

Birkaç gün içinde ürün elime ulaştı. Fakat öyle fatura var şu var bu var demekle olmuyor. Fatura falan yoktu elimde. Daha önce kullandığım bir parfüm olduğunu da belirteyim. Hatta parfümü de belirteyim Bleu de Chanel EDT.

Bileğime 4-5 fıs sıkıp denedim. Yarım saat içerisinde azalaraz bitiyordu koku. 1 saat sonrasında da kokudan eser kalmıyordu. Arayıp kendisine izah etmeye çalıştım tüm iyi niyetimle. Burnumda problem vardı belki biraz zaman geçsin tekrar deneyeyim dedim. Birkaç saat sonra tekrar denedim sonuç yine aynı. Tekrar aradım geri yollayacağım dedim. İyi niyetinden şüphem yok forumda bu konuyu hiç açmam dedim hatta fakat o dakikadan sonra kendisinin tavrı birebir değişti. Sanalpazar onay muhabbeti işin içinde olmasa belki telefonları bile açmayacaktı bilemiyorum.

3 gün kullandı demiş yalanın bu kadarı. Teslim aldığım gün geri kargoladım ürünü. İki taraflı kargoyu da ben ödedim. Hatta yollarken 5-6 fıs parfümünüzü kullandım bir ücret belirleyin havale yapayın dedim.

Sonradan herhangi birşey öğrenenemiş, sözde sıfır almışım diye yalan konuşuyor. Aynı parfümü birkaç gün sonra A*MEN nickli Servet hocadan aldım ve hala kullanıyorum.

Son olarak, daha tester parfümün farkına varamayıp insanların mağdur olmasına sevebiyet verebilecek şahıs benim parfümseverliğimi tartışıyor. Muhtemelen kendisinin denediği koku sayısı kadar benim şişe almışlığım vardır.

İyi niyetimle forumda konusunu hiç açmayayım dedim ama utanmadan sıkılmadan yalan konuşa konuşa kötü ithamlarda bulunmasına dayanamadım.

Tüm forumdan özür dileyerek iyi günler diliyorum herkese...

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

pi-jey
Hocam üzüldüm sizin adınıza
Güvenemiyoruz artık kimseye kaç yıllık tanıdığım arkadaşım dedim insandan bile bu konuda darbe yemiş bile olsam yinede bi yolunu bulup kendimizi kandırıp güveniyoruz birilerine.
Bir şairin dediği gibi güvenmemeyi güvendiklerin öğretiyor. :):)
CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

pi-jey
Hocam benimde bir alışverişim oldu arkadaşla bir sorun yaşamadım. :/ neler oluyor yaow forumda 😑Dallas gibi oldu 😬
CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By WuTangClan
JPG - Kokorico by Night...sıcak havalarda ravent, bergamot, kakao, tonka- hele ravent geride kaldığında - çok hoş bir birliktelik oluşturuyor. Bitiş evresi başlangıç evresinden daha iyi..

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By pi-jey
pi-jey yazdı
Hocam benimde bir alışverişim oldu arkadaşla bir sorun yaşamadım. :/ neler oluyor yaow forumda 😑Dallas gibi oldu 😬
Hocam JR öldü....yaşasın Frank Underwood :-)

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

B.taylan

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Umut Kurtoğlu

Baron split sayfasına alalım hemen.Sen olmadan kapamaya gönlüm el vermedi

B.taylan yazdı

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Amouage Honour. Biraz serin havada cok daha guzel oldu, hafif gorunumune ragmen burna surakli carpiyor saatler sonra bile :)

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

camorr
Creed Tabarome. Maalesef bu sefer olmadı Olivier reis. Çok sentetik buldum kokuyu.

Re: Bugün Ne FIS-latsam ? [EYLÜL]

Medea LoveGergedan
Ortigia Sicilia - Ambra Nera... Agresiflik barındırmayan, Akdenizli, hafif pudralı ve sabunsu, hafif tatlı, yumuşak reçinemsi amber. Yazın kullanmaya uygun.
1234 ... 51