Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

Kilitli 915 mesajlar Seçenekler

Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

elle61
Diğer sayfa 50 olmuş. Yeni sayfayı ben açayım dedim. Lagerfeld, bu sefer sizi geçtim.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

elle61
Bugün muhteşem parfüm Elie Saab Le Parfum kullandım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bugün benim için çok özel bir gündü ve tercihim ny amber oldu..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Şubat kısa olduğu için mi erkenden açtınız başlığı😉

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

gokhanburak53

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

kkavuk
caron third man. sanırım bu kokuyu seveceğim...yok yok sevdim ben bu kokuyu.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bir haftalık gribin ardından koku alabilmenin verdiği mutlulukla fresh yazlık kokularımdan birini kullandım. Dior Les Creations de Monsieur Forever and Ever

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

rasta82
eve geldim dus sonrasi fahri 32 den devam ediyorum... mukemmel hissetiren cok farkli bi tavri var bu kokunun, sanki yazin plajdayim ama ayni anda da gece cikmisim guzel egleniyorum ve bana eslik ediyor gibi hastasiyiz
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By elle61

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

Ustad
Cevap olarak bu gönderi By rasta82

Pathetique by O`Driu

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

Olçun
Duş aldıktan sonra, cilde tek fıs masculin pluriel. Nefis!

gündüz kazağa 2 fıs HDP 1740 boğdu havadan mı yoksa kazakta yoğun kalmasından mı bilemedim. Leather oud ile birlikte soğuklar gelinceye kadar kaldıracağız galiba.

Bahar ortasına kadar gelsin Vetiverler.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

erencan
Cevap olarak bu gönderi By elle61
hermes terre hermes hüzünlü bir koku

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Eminth yazdı
Şubat kısa olduğu için mi erkenden açtınız başlığı😉
Biraz öyle, biraz da Ocak başlığı 50 sayfa olduğundan açtım yeni sayfayı.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By erencan
Yeni başlığın ilk Serge Lutens'i benden gelsin: Serge Noire.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Sisley Soir de Lune kullandım bugün bende nasıl duracağıyla ilgili denemek maksatlı..
fresh notaları fazla olduğu halde ekşi kokmayan ballı tatlımsı ve baharatlı odunsu bir kokusu var..
limon,bergamot, portakal,mandalina gibi etkili ekşi kokuları tende dahada güzelleşen yasemin, gül, mimoza, müge gibi çiçeklerle
misk, bal, paçuli, sandal ağacı gibi baharatlı odunsu notaları birleştirip soft fresh havasından çıkarıp
daha tatlı pudramsı bir koku elde edilmiş ve ben bu kokuya bayılıyorum özellikle kadın teninde..
gündüz kullanımı dışında en özel günlerde ve gece kullanımına da çok uygun..
bekledikçe yoğunluğunu kaybetmeyen fazlasıyla kalıcı beğeniyi fazlasıyla hak eden özel bir koku etkilenmeyecek insan düşünemiyorum..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

valmond
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Ocak ayı bir gün için şubat ayı için ayrılan başlığa yazı yazmak... yarında ocak ayının 31 i

Creed original vetiver . Bu fiyat aralığında bir parfüm için basit mi . Basit denmemeli sade, az notayla doğru bir koku ortaya çıkmış. Denge çok iyi prada infision daki gibi iris ön plana çıkmamış. Çok çok az parfüm böylesi taze yeşilliğin kokusunu verebilir. Normalde vetiver temalı kokularla pek aram yoktur ama buradaki kullanım çok iyi F. Male parfümlerindeki gibi . Yeni kopartılmış bahardaki çimen ve taze yeşil otların kokusu yüze çarpıyor sonra limonilik daha sonra güzel sabunsuluk da bunlara eşlik ediyor . Bahar ve yaz için çok iyi bir seçim olur.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

rasta82
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
Yeni başlığın ilk Serge Lutens'i benden gelsin: Serge Noire.
Yana döne arıyorum hocam yardımlarınızı bekliyorum
[...]

different pulses
Bu basligi acmak icin ne diye acele ediliyor anlamis degilim....

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

ainos
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bugün issey miyake lea'u d issey pour homme kullandım.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım?(Şubat 2015)

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By elle61