Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

CNYT
Bu konu saitlenirse iyi olur. Herkese mutlu seneler...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

serif
Admin
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

CNYT
Anlaşılan bu konu sabitlenmemiş ve diğeri arşive alınmamış. Forum çok düzensiz, elden geçmesi lazım. Yöneticimiz uyuyor mu?

Roja Dove Fest... Yaklaşan yanar...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

CNYT
Bu konu güncellendi de .
Yaklaşık 1 aydır buraya yazmamışız... Neler kullandık bu 1 aylık sürede?... Ortaya karışık...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

serif
Admin
Güzel günlerde kullanın Cüneyt Bey.
[...]

Gün içi - Gece seçim...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

CNYT
Genelleme babında...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

CNYT
20 günlük süre içerisinde, Nishane Hacivat + Colognise kullandıklarımdan. Her 2 parfümde maalesef benden geçer not alamadı, sentetikliği hissettirdikleri için. Mancera CB, Frapin Orchid Man arada kullandım.

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

CNYT
Nishane... Mancera tarzı gibi hareket ediyor ancak imza parfümü yok. Sentetikliği hissedilir derecede olanlar var. Hacivat ne akla hizmetse Creed aventus benzetilmesi yapılmış fakat benzemiyor. Kalıcılığı iyi ancak extrait tarzı olan parfümlerde ben en az 6+ üzeri performans beklerim. Buna yakın ama o kadarda değil. Colognise için tam bir fiyasko diyebilirim. Benim tenimde en fazla 3-4 saat performans veriyor. Diğerlerini denemeye henüz fırsatım olmadı ancak çoğu kişi diğer parfümlerinin beklentilerinin altında kaldığını, sentetiklik hissiyatı yüzünden elden çıkarma yoluna gittiklerini biliyorum.

Ne kullandık... Amouage Dia (sabunsu) - Amouage Beach Hut (Yeşillik, üst notaları çok andırdığı için TF Vert D'Encens kalıcılık manasında güz için öneririm) - Hermes 2008 Batch EDT - Roja Parfums Scandal EDP '15 Batch (kalıcılık ve performans 6 saat civarı) - Roja Parfums Nüwa '15 Batch (ilk 4 saat oldukça kuvvetli, farkındalığı yüksek... genel performansı 12+ civarı. Çok soran oldu)... 10-15 gün içerisinde designer parfümler (havalar değiştikçe her parfüm olmuyor), Nishane Hacivat + Colognise, Mancera CB de ara sıra kullandıklarımdan...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

serif
Admin
Deri içerikli parfümleri tercih etmesemde beğendiğim parfümlerden biri oldu.
Nishane - Afrika Olifant
[...]

B.taylan

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım/Test Ettim? (2018)

serif
Admin
Royal Oud