Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Kilitli 622 mesajlar Seçenekler

Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Umut Kurtoğlu
Bu seferde benden gelsin madem:).. Vetiver fatallayız.. Gün geçtikçe daha çok sevdiğim erikli merikli özgün (vetiver tonkayı denediğimde değişebilir fikrim) vetiver kompozisyonu..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Bu seferde benden gelsin madem:).. Vetiver fatallayız.. Gün geçtikçe daha çok sevdiğim erikli merikli özgün (vetiver tonkayı denediğimde değişebilir fikrim) vetiver kompozisyonu..
İnanki bu sefer bu başlığı senin açacağını biliyordum öyle hissettim ve hislerimde yanılmadım :)

Ermenegildo Zegna Haitian vetiver yaz aylarında kullanıma uygun oldukça lüks hissiyatlı bir parfüm Bu sırada Ermenegildo zegnanın koleksiyonuna giriştim sadece Florentine İris Ve Javanese Patchuli kaldı elimde olmayan bence hepsi birbirinden güzel kokuların.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Umut Kurtoğlu
Vallahi foruma girdim nereye yazacağım bilemedim meğer ilkmişim:) Hocam bu zegnalar kalite açışından gerçekten çok iyiler heralde? Bendeki Haitian Vetiverden çok memnunum..Akşam bile alabiliyorum zorlada olsa sabah sıktığım Haitian Vetiveri.. Kokusuda üst düzey fakat çok farklı bir yaklaşımı yok vetivere.Sel de vetiver olsun vetiver fatal olsun vetiverus olsun bunlar gerçekten farklılık katıyor vetivere. Serinin diğer kokuları nasıl sizce var olan kaliteleri dışında? Piyasada var olan bergamot muadillerine göre farklılıkları var mı ya da öd kokusunun diğer muadillerine göre bir farkı? Onları da biraz yorumlama şansınız var mı? Ben de ilgiliyim bu seriye..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

matrai
İndonesian Oud: Klasik oud gül kombinasyonunun biraz daha farklı yorumlaması kokusu diğer oud kokularında olduğu gibi hacı yağlarını andırmıyor Kalıcılığı ve faredilirliği son derece iyi

İtalian Bergamot:Bergamot a vetiver ve nerolinin eşlik ettiği yaz aylarında kullanıma uygun kalıcılığı ve farkedilirili bir yazlık parfüm standardında olan serinlik hissi yaratan bir parfüm

Peruvian Ambrette: Yeni keşfettiğim ve kış aylarında severek kullanacağım harika bir kokusu var tarz olarak MFK nın cashmeere mood una benziyor biraz mürekkep vari kokuyor. Kalıcılık ve Farkedilirlik Standart üstü diyebilirim

Sicilian Mandarin: Hoş güzel bir yazlık koku sıcakların tavan yaptığı aylarda serinlemek için kullanabilecek tarz olarak Tom Ford Mandarino Di amalfi ye benzeyen ama bergamatun biraz daha ön planda olduğundan çok daha erkeksi bir koku kalıcılık ve farkedilirlik yazlık parfümlerin standartının üzerinde

Haitian vetiveri sen zaten biliyorsun yorumlama gerek yok

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Umut Kurtoğlu
Çok teşekkürler hocam.. Ben de bir bakacağım..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Eminth
C. Christian 1872

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

rasta82
Dayak yemiyceksek arko ice mint kullandım  ferah ferah güzel oldu
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir
NA

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

NA
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Uzun bir aradan sonra herkese selamlar...

Bugün Carnal Flower ile keyfim pek yerinde. Bu nasıl büyüleyici bir iksir böyle... En sevdiğim F.Malle kokularından ve Dominique Ropion'un başyapıtlarından biri. Başta feminen tarafa biraz daha yakın gelse de, kullandıkça unisex olabileceği fikrini kabul ettim ben de. Bu keyiften mahrum kalmak erkeklere haksızlık olurdu :)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

elle61
Yine Shiseido Zen kullandım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By NA
Eau des Merveilles - Hermes.
En orjinal designer yazlıklardan.Hele ki tatlı serin şu havalarda

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

ibrhm
Pişti olduk murat bey
murrjm yazdı
Eau des Merveilles - Hermes.
En orjinal designer yazlıklardan.Hele ki tatlı serin şu havalarda

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

murrjm
ibrhm yazdı
Pişti olduk murat bey
murrjm yazdı
Eau des Merveilles - Hermes.
En orjinal designer yazlıklardan.Hele ki tatlı serin şu havalarda
Karşılaşmayacaksak sorun yok :)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

ibrhm
Bugün değilse bile umarım bir gün forumdaki arkadaşlar ile bir zirve olur, tanışırız

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

erdem
Loewe 7 naural
Yıllar önce elimde klasik loewe 7 vardı.Ben çok beğenmememe rağmen eşim çok seviyordu.Bir müddet kullandıktan sonra sıkılıverdim ve takasla elimden çıkarmıştım.Tabi eşimin serzenişlerine maruz kaldım.Zaten sevdiğim 3-5 kokun var neden verdin diye söylendi haklı olarak.Ben de bu sefer madem seviyorsun diyip forumdan 7 natural dekant aldım 15ml.Amma velakin yine çok hazzettiğim söylenemez.Ama bu klasiğine göre daha kabul edilebilir benim için.Bitsin bir an önce diye bu sabah herhalde kantarın topuzunu kaçırdım,en son 50 fıs saydığımı hatırlıyorum.7 gibi sıktım şu an çokta hissedilir olmadığını görüyorum.Ara ara burnuma vuruyor ama ben daha yoğun hissetmek isterdim.Bakalım kalıcılığı nasıl olacak.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
ibrhm yazdı
Bugün değilse bile umarım bir gün forumdaki arkadaşlar ile bir zirve olur, tanışırız
Böyle bir şey gerçekten güzel olabilir..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

thisman
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
Eau Sauvage

Bir parfümde limon bu kadar güzel kullanılabilir.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

ainos
Creed green irish tweed ile mutlu bir gün. Bu koku gerçekten harika.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

eMRe
TDC-Sel de vetiver ile ilk tanismamiz..

Acilis turuncgil patlamasi ile hafiften kakule..Ust duzey bir koku oldugunu bastan belli ediyor..sonra orta notalara dogru vetiver devreye girmeye basliyor.Burada hafiften iris ve aromatik otlar da hissediyorum.Ve en sevdigim kismi alt notalari oldu.Resmen deniz kokuyor!Tuzuyla iyoduyla deniz..Ama Bvlgari-Aqva veya Kenzo pour homme daki gibi sentetik ve burun buken tarzda degil.Vetiver ve irisle cok guzel dengelenmis.Tek kusuru cekingen olmasi,ten kokusu minvalinde kullanilabilir.Ama harmani cok basarili bence..
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

serif
Admin
Bugün geldi.
CREED ZESTE MANDARINE PAMPLEMOUSSE
Turunçgiller (Mandalina,Greyfurt ve bergamot), koleksiyon için aldım ama arada bir fıslatırız artık.

Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım(Temmuz 2015)

Pepé Le Pew