Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

Kilitli 983 mesajlar Seçenekler

Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

Lagerfeld
Nabble'ın gazabının son kurbanı olan öteki başlıkta tükendi.

Yatmadan bileklere Yves Roch.... vazgeçtim kullanmıyorum.

İyi geceler.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

felix
Lagerfeld yazdı
Nabble'ın gazabının son kurbanı olan öteki başlıkta tükendi.

Yatmadan bileklere Yves Roch.... vazgeçtim kullanmıyorum.

İyi geceler.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

mryankee06
Lalique in niş serisini deniycem diye bu gün bişi kullanmadım.
TME

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

TME
Coook uzun bir gundu
Sabah Spice & Wood
Aksamustu Back to Black
Aksam/Gece Tea For Two
Yatarken Ambre Nuit

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

Baho
Maşallah ustad ama eksik kalmış ;
Yürürken TL
Koşarken GIt
Esnerken TV
Hapsururken Jubi
Gülerken Aventus
Kizarken Interlude
:))

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

berzax
DHI

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

erdembaba
tf bo evet feminen ama güzel koku..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
fahrenheit
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

Umut Kurtoğlu
Profumum Roma Arso.. Soğuk havaya cevabım:)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

blerox
nasomatto pardon.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

RİYAFES
Dior Homme Parfum

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

Optuna
mona vetiver.  Bu mona kokularının performansı dikkatimi cekmeye basladı. Farkettim ki vetiver ya da vanilla farketmeksizin, gün içinde yenileme sansim olmadigi gunlerde elim bu kokulara gitmekte.
Private Label - Ursa

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

zett
Kar_Buz_APLS

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

connoisseur

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

mm.olcayto
Cevap olarak bu gönderi By Baho
;)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

erdem
Cevap olarak bu gönderi By zett
Tom Ford Noir EDP

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

EgemeN
iki gündür black orchid.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

vesna
LM army of lovers

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

matrai
Buz gibi bir havaya sıcacık bir parfüm Tom Ford Tobacco vanille

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Ocak/Şubat)

agefe
matrai yazdı
Buz gibi bir havaya sıcacık bir parfüm Tom Ford Tobacco vanille
+1
1234 ... 50