Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Kilitli 1000 mesajlar Seçenekler

Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

guardiannnn
önceki başlığın da miadı dolmak üzere..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

perfumer
ötesi yok sanırım... HDP 1740

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

erdem
Bugün Tom abimizden noir edp

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

erdem yazdı
Bugün Tom abimizden noir edp
Akşamüzeri için Tom Ford Noir EDP.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

eren_c.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Baho
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hermes 24 Fauborg .Ben çok anlamam notalardan ve parfüm yorumlamaktan .

Küçükken annem hem yufkayi acar boregi kapatir hem de ayni anda böregi pisirirdi .Biz de 6 kardeş olarak dayanamaz o pişirirken çaktırmadan pisirdiklerinden yemeye çalışırken,  birden bir oklavananin jet hızıyla bize yöneldiğini farkederdik .Bazen de isabet alirdik .:)

Parfumu ilk siktigim anda yorgun ve biraz da sert  annemin  hiç sakam yok akıllı olun bakışınin  parfüme uyarlanmis versiyonunu hissettim , orta ve alt notalarda da kızgınlığı geçmiş anne şefkatinin parfüm halini hissettirdi sevdim :)

Büyükten küçüğe biz erkek kardeşler . Kafiyeli  şart :)

Abidin
Metin
Bahaddin
Alaaddin

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Snakker
Baho merak ettim, kızlar gelince ne oldu? Kafiye bozuldu mu? Devam etti mi? :-)

باهادين (Bahaddin) yazdı
[...]

kupo
Aventus
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Baho
Cevap olarak bu gönderi By Snakker
<quote author="Snakker">
Baho merak ettim, kızlar gelince ne oldu? Kafiye bozuldu mu? Devam etti mi? :-)

Hayır .En büyük ile en küçükte Kafiye aramamislar :)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Arthur Mccaine
Pi-jey hocam,

Notaları yorumlamak için henüz hazır değilim ama sanırım kullanılan notalar ile alakalı. JPG Le Male ile benzer bir koku olduğu söyleniyor ama Le Male e tahammül edemiyorum. Bu biraz daha iyi diyebilirim.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

BatuhanKLC

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

ainos
Armani prive myrrhe imperiale kullandım bugün. Çok güzel bir koku.Tavsiye ederim arkadaşlar.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

agefe
Lidge

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

vesna
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Katiliyorum. Amber temali parfumu de deneyiniz. O da hic fena degil.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

lawyerzzz
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
Forumda bir takım parfümlerle ilgili en çok tepki alan yorum '' hacıyağı'' benzetmesi bunun farkındayım ama Blue Amber bana tam manasıyla hacı yağı gibi kokuyor...

Blue Amber kullandım bugün ve akşamı zor ettim:)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By vesna
vesna yazdı
Katiliyorum. Amber temali parfumu de deneyiniz. O da hic fena degil.
2 tane amber temalı var diye biliyorum üstad hangisi acaba?

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

kartaliçe
Chanel No 5

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım? (Mart-Nisan)

LesPaul59