Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

Kilitli 908 mesajlar Seçenekler

Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

єяяσя.
İlk koku benden gelsin.
Vire Bismillah...

Nişhane Eau İstanbul...

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

Lagerfeld
Öteki başlık henüz 50. sayfaya ulaşmamış. Hala oradan devam edilebilir.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

julyus
Bence bu duruma adminlerimiz karar versin, ayda birmi değişecek yoksa 50. sayfaya ulaşıldıkdan sonramı.. Hiç yoktan yeni bi tartışma çıkmasın
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

matrai
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Kaliteli designer parfumlerimizden lancome hypnose man sıktım kalite hissiyatı orta seviyelerde biraz yapaylık var ama çok rahatsız edici değil kalıcılık ve farkedilirlik ten de ve kıyafette çok iyi

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

elle61
Aylara göre başlık açılması bence doğru olandır. La Vie Est Belle kullandım bugün.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

julyus
Bugün bize gelen misafirlere tanıtmak amaçlı  kullandıklarım, dhi,lidge,pure havane,interlude,jubilation,memoir, epic,honour,tobacco vanille,chergui,fille en aiguilles, de bachmakov,black aoud, tom ford noir edp,guerlain homme intense histoires de parfums ambre 114, by kilian love dont be shy. Odada en çok hissedilen koku ise black aoud
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Yok arkadaşlar tartışma yaratacak bir şey değil ki başlık açmak. Madem burada yeni başlık açılmış buradan devam edelim. Aylık ya da illa 50 sayfa dolunca yeni başlık açmak gibi kuralımız yok. Çok sıkı kurallar koymak istemiyoruz genel olarak. Rahat olalım derim.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

zett
Ne başlık açmışım be,sayfalar kifayetsiz

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

julyus
Bencede ayda bir açılması daha uygun olur :)
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

pikcell
Giorgio Armani He
TME

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

TME
Dior Bois D'argent

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Bugün issey miyake günü.. Gelsin artık sıcaklar..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

allure
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
shalimar edp

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

firestarter

dsquared2 potion royal black man edp.. hakkaten denildiği kadar varmış tuscan leather'in baharatla gülle harmanlanmış hali..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

eMRe
firestarter yazdı

dsquared2 potion royal black man edp.. hakkaten denildiği kadar varmış tuscan leather'in baharatla gülle harmanlanmış hali..
hocam bundan sıkılırsanız takasa makasa koyarsınız dimi
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

eMRe
Bugün issey miyake günü.. Gelsin artık sıcaklar..
Piştiii :) Klasik Issey gerçekten kült bir parfüm.Bira bahar-yaz parfümüne göre kalıcılık ve silaj mükemmel.Dakka bir yanımdaki arkadaşım parfüm mü sıktın diye sordu mesela.Bir de ilginçtir,belli bir zaman sonra damla sakızı kokusu alıyorum sanki,notalarda olmamasına rağmen
[...]

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
bugün evde misafirleri antaeusla karşıladım. aramisle uğurladım.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım ?? (Mart 2015)

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
eMRe yazdı
firestarter yazdı

dsquared2 potion royal black man edp.. hakkaten denildiği kadar varmış tuscan leather'in baharatla gülle harmanlanmış hali..
hocam bundan sıkılırsanız takasa makasa koyarsınız dimi
sıkılınıcak bi koku değil hocam ama istersen dekant şişesi bulduğumda 20 ml'e kadar verebilirim

[...]

Klasik Potion'un aşığı biri olarak bunu da çok merak etmekteyim,şişe bulduğunuzda haber verin,size parasını yollayayım hemen :)
[...]

takas da olur hocam farketmez mail atarım
1234 ... 46