Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

Kilitli 741 mesajlar Seçenekler
1234 ... 38
BUU

Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

BUU
Sonbahar yavaş yavaş yaklaşırken havalarında nispeten sabah ve akşamları serinliyeceğini göz önünde bulundurarak bu aydan itibaren artık baharlıkları çıkarmanın vakti geldi. Yeni aya Amouage Reflection la başlıyorum

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

esclapez
burberry london

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BUU

Harbi çok güzel koku..Çok beğeniyorum..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By BUU
Tatil devam ederken Houbigant - Iris des Champs eşliğinde sabah kahvaltısı.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

Optuna
LİDGE   Vazgecilmeyecek 3-5 kokudan biri..
Private Label - Ursa

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

RİYAFES
Creed Bois du Portugal

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

ibrhm
Dior homme eau

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By RİYAFES

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

erdem
Bugün günlerden fahrenheit

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

Umut Kurtoğlu
Sayenizde fahrenheitı özlüyorum:)).. Vintage versiyonu var ama çok az kaldı sıkmaya kıyamıyorum ya..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

turgut_saglam
Cevap olarak bu gönderi By BUU
Amouage Jubilation elbette baş tacı bu zamanlarda.
NA

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

NA
Hava birazcık nefes aldırınca hemen: Irıs Silver Mist. Bayılıyorum bu kokuya.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

dewnew

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

MauMau
chanel bleu edt

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

erdem
Sayenizde fahrenheitı özlüyorum:)).. Vintage versiyonu var ama çok az kaldı sıkmaya kıyamıyorum ya..
Bende de 10 ml civarı dekant vintage var,90 ml civarı yeni sürüm şişeli.Vintage bambaşka kesinlikle.Çok değerli kıyamıyorum sıkmaya ara ara açıp kokluyorum.Yeniler tıpkı sulandırılmış,seyreltilmiş gibi kokuyor.Kokuda bir şeyler eksik sanki,derinliği kaybolmuş.Ama ne yapalım buna da şükür yine severek kullanıyoruz.
TME

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

TME
Dior Vetiver

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

ainos
Cevap olarak bu gönderi By erdem
Guerlain homme intense  kullandım  bugün.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

serif

Harbi çok güzel koku..Çok beğeniyorum..
Ağacı var bende. Gerçekten hoş bir kokusu var.
Parfümde öyle ise güzeldir.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

valmond
Cevap olarak bu gönderi By BUU
CN Cyber Gaden. Ferah, Canlı. Hafiften aromatik. Yaz ve bahar için olabilecek en iyi designerlardan. Pek kıymeti bilinmemiş. Sonbaharda güzel gider.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EYLÜL 2015)

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By serif
Bu arada eski başlığa yazmışım.