Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

Kilitli 1009 mesajlar Seçenekler

Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

eMRe
Bu ayın başlığı da benden olsun

Bugün APOM ile birlikteydik,her kullanışımda daha çok bağlanıyorum bu kokuya,kesinlikle şişesi ile alınacak parfümlerden biri.Ayrıca tam bir takım elbise kokusu olduğunu düşünüyorum.
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

Umut Kurtoğlu
Hayırlı olsun yeni ay.. Duştan sonra dünyadaki en güzel temizlik kokusu:)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

Umut Kurtoğlu
Yarın ambre russe (dekant) çıkaracağım gibi geliyor uykusundan havalar böyle giderse.Uyandıracaklar hayvanı..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

Umut Kurtoğlu

Fahrenheit vintage(mini şişeden) Bir süre şehir dışındayım dekantların en işe yaradığı bölüme geldik:) Bol bol yeni kokular denerim artık..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

RİYAFES
Chanel coromandel

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

matrai
Narciso Rodriguez For Him

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

erdem
Issey miyake pour homme dekantını bitirdim.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

AliG
back to black
1)Apom 2)Dhi 3)Tv 4)lidge 5)chergui 6)virgin island water 7)casemoratti 1888 8) ny amber 9) lumiere noir 10) monte carlo noss be

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

Eminth
Admin
Pure havane. Benim çok beğendiğim bir koku ama eşim hiç beğenmedim diyerek moralimi bozdu

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

drekoo
Cevap olarak bu gönderi By AliG

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

vesna
Green irish tweed..

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

ibrhm
Tobacco Vanille
NA

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

NA
Robert Piguet-Calypso. Çok bilinmeyen güzellerden. Müthiş kaliteli, naif bir koku. Çok güzel bir sardunya kokusuyla açılıyor, sonra yanına yumuşak bir gül ve biraz pudra (iris kökü) ekleniyor. Ve güzel bir süet. Süet kokusu çok dengeli bir amberle birlikte verilmiş. Amber dediğimiz karışım kocaman bir derya deniz tabii, burda kullanılan modern haline bayılıyorum. Bence Calypso'nun tek eksiği, çekingenliği.
BUU

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

BUU
Bugün alın benden de TF tobacco vanille ;)

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

kartaliçe
Alien kullandım
TME

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

TME
Costume National Soul kullandım, fiyatından daha pahalı hissettiriyor.

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

serif
Admin
Sabah S&W ile güne başlamıştım. Kargodan beklediğim parfüm gelince dayanamadım Profumum Roma Victrix'i denedim.

Unisex kullanıma uygun, odunsu aromatik bir koku. İçeriğinde vetiver, misk, kişniş, pembe biber, defne yaprağı ve meşe yosunu bulunuyormuş.
İlk sıktığınızda yeşil koku tokat gibi vuruyor. Sonrasında kendimi yağmurlu bir ormanda kurumuş kütükler arasında geziyormuş gibi hissettim.
Güzel bir kör alış oldu diyebilirim.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

Umut Kurtoğlu
serif yazdı
Sabah S&W ile güne başlamıştım. Kargodan beklediğim parfüm gelince dayanamadım Profumum Roma Victrix'i denedim.
Ovv..Güzel günlerde olsun..Şerif hocam profumum sizde de bir merak uyandırmış belli:) Bundan sonra var mı daha seriden devam etmek istediğiniz?

Re: Bugün Hangi Parfümü Kullandım (EKİM 2015)

esclapez
Yarın ambre russe (dekant) çıkaracağım gibi geliyor uykusundan havalar böyle giderse.Uyandıracaklar hayvanı..
1234 ... 51