Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Minty

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

matrai
pek yakında sğlam olarak destek vermeye başlayacağım bu sayfa altına

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Minty
NA

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

NA
Gucci Pour Homme malesef son 10 yılın en büyük kayıplarından, sanırım herkes katılır bu fikre.

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

esclapez
Gucci envy .sisesine en cok sahip olmak istedigim parfumlerden

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Parfüm Merakı
Admin
İlk aklıma gelen Guerlain Derby Vintage.

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Minty

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Derby vintage yorumlarını ve eski yeni formül karşılaştırmalarını ben de merakla bekliyorum :-)
Bunun dışında ilk aklıma gelenler:
Givency Xeryus
Lancome Sagamore
Guerlain Habit Rouge
Guerlain Coriolan

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Umut Kurtoğlu
Ben de Monsieur Balmain vintage buldum. Çok arıyordum.Denediğim kadarıyla Profumum Acqua Vivaya o kadar para vermemize gerek yokmuş:) Üstadda olan bir kokuydu kendisi de çok beğeniyor. O yorumlar ise daha iyi olur ama olmadı ben de biraz deneyip yorumlamasını yaparım..

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Minty yazdı
Yorumlasanız keyifle okusak ne guzel olur Raşit bey :-)
Şuradan keyifle okuyabilirsiniz

http://www.parfummeraki.com/2013/12/guerlain-derby-eski-formulasyonvintage.html

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

esclapez
versace l'homme da reformulasyondan nasbini alanlardan

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Minty
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

esclapez
Caron – The Third Man .bende yeni uretim var,o bile cok guzel,ilk uretim nasildi acaba...

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Dior fahrenheit absolute. Niş kıvamında designerdı rahmetli.

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

erdembaba
Eski terre yi kaçırdığım için çok üzgünüm..o dönem bu kadar merakım yoktu parfüme çok kokladım kullanamam diye almadim keşke alsaydım

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

Selcuk
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Benim icin en buyuk kayip Gucci Envy. İkinci olarak reformule edilen Caron Third man diyebilirim.

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Eminth yazdı
Dior fahrenheit absolute. Niş kıvamında designerdı rahmetli.
Bugün bir parfümeride tester olarak kalmış fahrenheit absolute'a rastladım. Klasik fahrenheitle aynı olduğu için tester olarak bunu koyduk gibi bir açıklamayla kaş yaparken göz çıkardılar üstelik ukala tavırlarla tester ürünü satamayacaklarını söylediler. Herhangi bir Dior ürünü almam karşılığında hediye olarak göstermeleri istedim ona da yanaşmadılar ama ben bilirim o şişeyi o mağazadan çıkarmasını!

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

LesPaul59

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

nephila
bencede gucci evny , 2-3 ml kaldı . her kullandığımda ahlar vahlar çekiyorum.
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Bu baslıga beylerden katkı bekliyoruz :-)

nephila
yeni poloyu cok deneyemedim ama eskı polo cok iyi
[...]
12