Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Kilitli 1004 mesajlar Seçenekler

Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

blueskies

Diğer başlık şişmiş dediğiniz gibi arkadaşlar, orayı kilitleyelim burdan devam edelim:)

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Parfüm Merakı
Admin
Eline sağlık. Ben açacaktım yeni başlığı sen açmasaydın

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

different pulses
Bu konu güncellendi de .
ilk ben yaziyim o zaman Tom Ford Edt..

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

caglar
Cevap olarak bu gönderi By blueskies

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Ben sıktım pazar, çok hoşuma gitti valla.

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Bir aksilik olmazsa Guerlain - Derby (Vintage)

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Bir aksilik olmazsa bu iki ay yatacağım :)))) yoksa batacağım :))))

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

blueskies
Arada bi yatmakta fayda var:) hem stok eritirsiniz hem de likiditeniz yükselir:)

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

*HOCA*
:)

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

firestarter
kredikartımın kesim tarihi geçtiğine göre şu ikisinden birini alıyorum bu haftasonu, hangisi ağır basarsa artık ladeesseye gideyim bi..
Maison Francis Kurkdjian Absolue Pour le Soir 70 ml
Maison Francis Kurkdjian Lumière Noire pour homme 70 ml

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

valmond
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Manyak gibi bir iki gün içinde bir sürü parfüm aldım takasladım şişe - dekant. Tam alış- verişleri yaptım süper bir indirim gördüm yazlık bir parfümde keşke akşama kadar bekleseymişim .

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Ustad
Viw, sel de vetiver, derby. Derby ve sel marin arasında hala gel git yaşıyorum.

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Zafer beyden Parfum d Empire eau dé Gloria alacağım nasipse

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

fsater
son iki ay battık. 1000 tlyi geçtik. dururmuyuz durmayız önümüzdeki ay sel marin ve bachmakov alıcam sanırım battık battık.

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Burak'tan gol haberi bekliyoruz.

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Shams
Cevap olarak bu gönderi By blueskies

Madem gol haberi bekliyorsun Mehmet üstat, buyur.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

İSKeNDeR

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

alfie
alacak arkadaşlar bölüşürse herkes için daha iyi olabilir. amazon bile dekant satmaya başlamış.

http://www.amazon.com/Tom-Ford-Tobacco-Vanille-Parfum/dp/B00DFIC3T0/ref=sr_1_3?s=beauty&ie=UTF8&qid=1394576021&sr=1-3&keywords=tom+ford+tobacco+vanille

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Gözlerim kamaştı.. :) Harikaymış gerçekten, hayırlı uğurlu olsun.

Re: Bu ay hangi parfümü alacağım? (Yeni ve Güncel Başlık)

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Hali hazırda bulunan Bleu de Chanel'ime arkadaş olarak Bleu de Chanel 75ml Deo Stick ve 200ml duş jelini almayı planlıyorum. Yaz için faydalı bi yatırım olur.
1234 ... 51