Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Kilitli 689 mesajlar Seçenekler

Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

matrai
Diğer sayfayıda bitirmişiz. Forumun hızına yetişilmiyor maaşallah :) Yeni sezon diye tabir edebileceğimiz bu dönemdeki yeni parfümlerimizi bu başlık altından paylaşmaya devam edebiliriz. Kredi kartında boşluk oluşanları o boşluğu doldurmak için bu sayfaya bekliyoruz

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Umut Kurtoğlu
Abi başlık ana sayfada

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

serif
Abi başlık ana sayfada
Düzelttim.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

CNYT
Bu konu güncellendi de .
Gözüme çarpan uzun araştırmalardan sonra bir çok parfüm var ama parfüm stoğum (decant değil) yeteri kadar fazla, ama belli olmaz benim işim
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Geçen haftasonu hepsiburada da BİZDEUYGUN diye bir mağazadan indirimle Lalique Encre Noire A L'extrême almıştım. indirimle 160 tlye gelmişti. Bu hafta kargo geleçek diye beklerken siparişim iptal olmuş. Ellerinde 9 tane gözükürken stokta yok olmuş..
Sakın bu BİZDEUYGUN mağazasına bulaşmayın!.. N11 dede mağazaları var. Aman dikkat. Saygılarımla
Atam İzindeyiz!..

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Cok fazla parfum geliyor gelmesine de iclerinde cok hayvansal olanlar var, dekant olarak gelecekler ama biraz mesafeli oldugum bir alan oldugu icin korkuyla karışık merak da var :D Bunca ay az cok deneme yaptim hayvasanllara karsi da simdi baya aga babalardan gelenler var, birden yuklenmeseydim iyidi :D Kurban bayraminda kurbanlik olarak gezecem resmen havalar soguk olursa.

New sibet, apls, musc rav., ursa, montecristo, salome vesaire.

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Frozenwings

Hepsiburada indiriminde aldıklarım...  Bayağıdır aradığım kokulardı.

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

єяяσя.
OOO çok güzel seçimler.
Sağlıcakla kullanın.

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Frozenwings
Teşekkürler

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

radmurat
Ağustos sonunda indirimli aldıklarım oldu peyderpey geliyor. En son Bulgary man in black 150 ml aldım. Aslında çalıştığım iş yerindekiler koku merakıma bulaşanlara aldım. kendime bir miktarını dekan alıkoydum.

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

radmurat
Hatalı cümle kurmuşum önceki mesajda;

Ağustos sonunda indirimli aldıklarım oldu,  peyderpey geliyor.
En son gelen Bulgary man in black 150 ml oldu. Aslında çalıştığım iş yerindeki arkadaşlardan  koku merakıma bulaşanlara aldım.  Kendime de bir miktarını dekan alıkoydum.

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

radmurat
Bu ay bütçesinden almayı planladığım şişeli koku ise: Shiseido Zen For Men 100 ml nedense bu kokuya takıldım.

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Frozenwings
radmurat yazdı
Shiseido Zen For Men
Bu kokuyu ben de çok merak ediyorum. Alırsanız düşüncelerinizi paylaşır mısınız?

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Optuna
Hatirladigim kadariyla güzel ferah, sucul bir koku. Fark yaratmıyor ama kör alisa da uygun denebilecek bir parfüm oldugunu belirteyim. Günlük kullanıma oldukça uygun.

Frozenwings yazdı
radmurat yazdı
Shiseido Zen For Men
Bu kokuyu ben de çok merak ediyorum. Alırsanız düşüncelerinizi paylaşır mısınız?
Private Label - Ursa

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

radmurat
Bayram öncesi indirimleri takip ediyorum N11 de, YKM, Boyner  ve Sevil'de fiatları uçuk söylüyorlar. N11 de en son 100 ml 190 tl idi.
Bu ay bütçeyi biraz zorladım...

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

CNYT
Cevap olarak bu gönderi By CNYT
Kargodan beklediğim parfümlerin bir kısmı geldi...

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

dewnew

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

Sahin
Cevap olarak bu gönderi By CNYT
Cüneyt47 yazdı
Kargodan beklediğim parfümlerin bir kısmı geldi...

Hocam hayirli olsun,leather blend i biraz yorumarım misiniz,uygun mu kör alışa ?

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

CNYT
Sahin yazdı
Cüneyt47 yazdı
Kargodan beklediğim parfümlerin bir kısmı geldi...

Hocam hayirli olsun,leather blend i biraz yorumarım misiniz,uygun mu kör alışa ?
Öncelikle teşekkür ederim. Bana akşam üstü ulaştığı için deneme fırsatım olmadı ama kısmetse denediğim zaman muhakkak görüşümü belirtirim. Fiyat-performans ilişkisi çok önemli elbette.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Bu Ay Hangi Parfümü Aldım Alacağım ??? (Yeni Başlık)

CNYT
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
dewnew yazdı
Creed Aventus for Her
Eksileyen Fragrantica ahalisine selam olsun, ben cok begendim.
Beğendinizse çok güzel. Creed Aventus orjinal bir tasarımdı ama şu vardı genel anlamda Ananas bombası olarak bilinirdi. For Her, tasarımına gelince ananas görmedim ve notalar yer değiştirmiş. Aslında bu Aventus For Her çok daha yoğun olması gerekirken daha fresh görünüyor. Bu tip Bay-Bayan şeklinde adlandırılması stratejik bir hata olabilir uzun vadede. Genelde aynı ad şeklinde bay-bayan parfüm tasarımlarında bayanların ki daha yoğun olurken, beylerin ki biraz daha dengeli olurdu. Burada tam tersi durum söz konusu. Keşke Aventus denmeseydi de farklı bir ad ile sürüm yapılsaydı. Aventus adıyla ticari anlamda başlangıçta çok talep geleceği ortada, ilerleyen zamanda bu durum tersine dönebilir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***
1234 ... 35