Brandroom

Ozy

Brandroom

Ozy
Arkadaşlar suadiye şubesinde yeteri kadar çeşit varmi giden gören bilen varmı
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Brandroom

Minty

Re: Brandroom

єяяσя.
Brandroom dan 155 liraya aldığım Shay&Blue Blood Oranges

Re: Brandroom

єяяσя.
Diğer bebekleri daha yeni bugün çekebildim.

Re: Brandroom

Umut Kurtoğlu
Harikalar..Musmutlu kullan hocam. Bir an evvel de servis içi ol:)

Re: Brandroom

єяяσя.
Perris Monte Carlo ürünleri indirime girmiş.Bu markayı görünce aklıma Lagerfeld geliyor nedense

Re: Brandroom

cantona8

Re: Brandroom

єяяσя.
Bu Perris Monte Carlo kokularını deneyen var mı?
Merak ediyorum çok.
İndirim devam ediyoken 1 tane alsak ama hiç bir kokusunu koklamadım

Re: Brandroom

walter
ɘяıʇ иo ɘɔı yazdı
Bu Perris Monte Carlo kokularını deneyen var mı?
Merak ediyorum çok.
İndirim devam ediyoken 1 tane alsak ama hiç bir kokusunu koklamadım

Amber gris nine tarzı bir amber parfümü kesinlikle beğenmeyeceğinizi düşünüyorum, Essence de patchouli de hacı yağı tarzı bir parfüm denemeden kesinlikle girişmeyin derim.

Re: Brandroom

єяяσя.

Brandroom da Tom Ford Jardin Noir Café Rose 100 ml yarı fiyatına görünce takla atıcaktım sevinçten.
Serinin en sevdiğim kokularından 1'i çünkü.
Şu an alım işlemini gerçekleştirdim.

..

Re: Brandroom

..

Re: Brandroom

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Hocam bu kokuyu bende brandroomda indirimli gördüm koku nasıl biraz tarif etseniz almayı düşünüyorum ama ..
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Brandroom

єяяσя.
Daha önce koklamadıysanız hiç bulaşmayın derim.
Çünkü bu tarz kokuları insan kendi denemeyi bırak, bir kaç kez farklı mevsimlerde denemedikçe anlayamıyor.
En azından ben öyleyim.
Köralış için çok pahalı bir koku, ve kadınsı tarafı da baskın açıkçası

Re: Brandroom

kadir.tbk
Çok teşekkür ederim . Kadınsı olması problem degil benim için sürekli imza kokum olmıcak çünkü ama çok methedmediginize göre e zaten kör alış için biraz pahalı dogru söylediniz . En iyisi dekant edinmek :-)
Aydınlattıgınız için teşekkür ederim
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Brandroom

єяяσя.
Jardin Noir Café Rose 100 ml artık benim.Hem de yarı fiyatına aldım.
Gidip Sevil ve Acar Tekin dekilerin gözüne sokmak istiyorum

Bu arada içerikler kısmında dikkatimi çekti;
Tom Ford Noir EDT başlığında da fotoğraf yükleyip yazmıştım ama kimseden cevap gelmemişti.
Evernia Prunastri (Oakmoss) extract diye bir içerik vardı Noir EDT de bunda da var yukarı da fotoğrafı yükledim.
Bildiğimiz meşeyosunu ekstresi mi bu?
IFRA nın yasakladığı yani.Yoksa laboratuvarda üretilmiş sentetik bir malzeme mi??

Re: Brandroom

murrjm
Panaroid hayırlı olsun çok güzel görünüyor.Nereden aldın acaba ?

Re: Brandroom

camorr
Hayırlı olsun. Evet bildiğimiz meşe yosunu. Tam olarak yasak değil sadece konsantrasyon kısıtlaması var. Gerçi artık düşük atranollu meşe yosununun kullanılmaya başlamasıyla o da aşıldı.

Re: Brandroom

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Mersi boku.
Şu an sayfasına yazdığımız mağazanın online sitesinden dostum

https://www.brandroom.com.tr/tom-ford-delist-cafe-rose-edp-100-ml_360619

Re: Brandroom

murrjm
daurmanasyaदौर्मनस्य yazdı
Mersi boku.
Şu an sayfasına yazdığımız mağazanın online sitesinden dostum

https://www.brandroom.com.tr/tom-ford-delist-cafe-rose-edp-100-ml_360619
Başlığı bu ay ne aldım sandım zaten brandroom'dıymışız pardan sir

***

Sitede bir de Rose de Taif adında bir koku var Perris Monte Carlo adlı markanın.Nasıl bir şey deneyen var mıdır ? Arabik bir iş midir?

Re: Brandroom

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By camorr
camorr yazdı
Hayırlı olsun. Evet bildiğimiz meşe yosunu. Tam olarak yasak değil sadece konsantrasyon kısıtlaması var. Gerçi artık düşük atranollu meşe yosununun kullanılmaya başlamasıyla o da aşıldı.
Teşekkür ederim :)
Bunda kuvvetle muhtemel sabitleyici olarak kullanıldı o zaman.Frag da da küçük bi' yazı buldum şimdi
Cevabınız için teşekkürler.

http://www.fragrantica.com/notes/Oakmoss-39.html
12