Boss Silk Jasmine

Boss Velvet Amberi deneyip muhteşem bir parfümle karşılaşınca boss collection serisine ilgim artmıştı. Damask oud ile koleksiyon serisi güvenimi iyice kazandı ve Silk jasmine ile artık bu koleksiyon efsaneler arasına girmiş bulunmakta benim için

Sİlk Jasmine i şu şekilde özetleyebilirim başdöndürücü bir güzellik.

O kadar klas bir parfümle karşı karşıyayım ki bir parfüm bu kadarmı orjinal bir kokuya ve etkiye sahip olur gerçekten tebrik ediyorum Hugo Boss u. Parfümü kokladıktan sonra tek diyebileceğiniz kelime çok şık oluyor. Biliyorum biraz fazla övdüm parfümü ama elimde olan bişey değil notalara geçmek için her paragraf açışımda övgüleri dizmeye devam ediyorum. Bileklerime sıktığım parfüm kokusu ellerim klavyede her hareket ettiğinde beni benden alıyor. Ama artık notalara bir giriş yapayım

Parfümü ilk sıktığımızda yasemin bahçesine düşmüşsünüz gibi bir yasemin patlamasıyla karşılaşıyorsunuz. o kadar doğal ve güzel işlenmişki kendinizi gerçekten ilk baharda canlanan doğada gibi hissediyorsunuz enerjik ve canlı bir açılış. Tabi bu açılışın hemen yanında çok ince işlenmiş bir bal notası eşlik ediyor. Ben bal notasını sevmeyen biri olarak bu parfümdeki kullanılan bala hayran kaldığımı çok rahatlıkla söyleyebilirim o yaseminin keskinliğini öyle bir yumuşatmışki parfüme tam anlamıyla dengeyi veren nota ne çok tatlı nede floral tarafa kayıyor parfüm tam olması gereken yerde duruyor. Orta notalardan itibaren karanfilde devreye girip parfüme bir erkeksilik ve olgunluk katıyor. Dip notalarında yasemin artık kendini biraz daha arka plana çekiyor vanilyanın kendini göstermesi ile muazzam bir parfüm artık son buluyor. Parfüm baştan sona kadar adındada geçtiği üzere ipek gibi pürüzsüz.

Aslında notalara baktğımızda özellikle vanilya ve balın kullanıldığı bir parfümün tatlı olmasını beklersiniz ama bu parfüm kesinlikle tatlı değil bayıcı hiç değil. Floral sınırlarda dolaşan ama feminen olmayan beyaz çiçekler. içinde karanfilin başrol oynayıp  eski kafaya kaymayan oldukça ilginç ve dengeli bir parfüm Silk Jasmine

Bu parfüm nerde ve nasıl kullanılır diye soracak olursanız. Bu parfüm kesinlikle kaliteli ve şık bir açık renk takım elbise parfümü diyebilirim. Beyaz tonlarında veya krem rengi bir takım elbise ile oldukça uyumlu olacaktır. Veya gri bir gabardin pantalon üzerine ince dikine çizgili açık renk bir gömlek ile sizi tamamlayacaktır

Bu parfüm tam olarak 25-35 yaş aralığındaki yeni nesil orta yaş grubu erkeklere gidecektir. Maskülen bir parfüm beklemeyin bu parfümü benzeteceğim bir parfüm olsa benzeticem ama yok maalesef. Sadece tarz olarak bir dior homme intense tarzı diyebilirim

Parfüm 4 mevsime uygun olsada sonbahar ve ilk bahar aylarındaki ortalama sıcaklarda kullanılması daha yerinde olacaktır

Parfümün kalıcılığı 6-8 saat arası farkedilirliği ortalama diyebilirim farkedilirlik son notalarda tene yakın kalıyor

Sadece 50 ml lik şişelerde satılıyor ve Fiyat olarak Yurtdışında 110-140 USD arasında bulunabiliyor ülkemizde satılan bir yer maalesef yok. Yani kokuya ulaşmak bir hayli zor ülkemizde.

Fiyat performans bakımından parasını hakeden bir kaliteye ve koku güzelliğine sahip. Keşke 100 mllik şişelerdede satılsaydı diye iç geçirdiğim ve kullanmaya kıyamadağım parfümler Boss Colloction serisi

Koku güzelliği 10
Kalite hissiyatı 9
Fiyat performans 8
Kalıcılık 8
Farkedilirlik 8
Genel Beğeni 10

Re: Boss Silk Jasmine

Umut Kurtoğlu
Ağzına sağlık Matrai hocam.. Süper bir anlatım olmuş..

Re: Boss Silk Jasmine

Ağzına sağlık Matrai hocam.. Süper bir anlatım olmuş..
Rica ederim umutçum sen ne zaman alıyon şimdi :)

Re: Boss Silk Jasmine

Umut Kurtoğlu
matrai yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
Ağzına sağlık Matrai hocam.. Süper bir anlatım olmuş..
Rica ederim umutçum sen ne zaman alıyon şimdi :)
Sgk prim borcumu yatırayım hocam. Sonrasına bakacağım..

Re: Boss Silk Jasmine

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Harika yorum olmuş Altuğ bey bravo. Ben bu kokuyu biraz feminen bulmuştum, tekrar denemekte fayda var.

Re: Boss Silk Jasmine

matrai
ibrhm yazdı
Harika yorum olmuş Altuğ bey bravo. Ben bu kokuyu biraz feminen bulmuştum, tekrar denemekte fayda var.
Senin gibi hard maskulenci bir adama feminen gelmesi gayet normal :) Ama dediğim gibi Dior homme intensi feminen bulan bunuda feminen bulabilir tarz olarak

Re: Boss Silk Jasmine

felix
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
Elinize sağlık Altuğ bey.Güzel yorumlama olmuş.
Bende Velvet Amber,Damask Oud vardı.Geçtiğimiz aylarda Wool Musk'ıda kattım kolleksiyona.
Boss Collection serisi gerçekten çok başarılı.

Re: Boss Silk Jasmine

Umut Kurtoğlu
felix yazdı
Elinize sağlık Altuğ bey.Güzel yorumlama olmuş.
Bende Velvet Amber,Damask Oud vardı.Geçtiğimiz aylarda Wool Musk'ıda kattım kolleksiyona.
Boss Collection serisi gerçekten çok başarılı.
Wool musk çok rahatsız edici bulunuyor hocam..Görüşünüz nedir?

Re: Boss Silk Jasmine

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ hocam, ilk 10nundan belli oluyor kimin hard maskulenci olduğu. Birinci sıra haftaya değişecek gibi geliyor bana;)

Re: Boss Silk Jasmine

Fragranticaya bakılırsa Collection serisinin en tutulan 3 parfümü Velvet Amber - Silk Jasmine - Damask Oud gerisi biraz zorlama olacaktır ama sample bulunursa denemek gerekir. Bu 3 parfümü kör alış ile rahatlıkla alınabilir

Re: Boss Silk Jasmine

matrai
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
ibrhm yazdı
Altuğ hocam, ilk 10nundan belli oluyor kimin hard maskulenci olduğu. Birinci sıra haftaya değişecek gibi geliyor bana;)
Orda hard maskülen yok naif maskülenler var :)

Re: Boss Silk Jasmine

felix yazdı
[...]
Açıkcası ben çok rahatsız edici bulmadım Umut bey.
Uzun süreli deneyimleyip net bilgi vermek lazım.

Re: Boss Silk Jasmine

vesna
teşekkürler güzel yorumlarınız için..

Re: Boss Silk Jasmine

єяяσя.
Split i yapılsa ml i 10 liradan aşağı olmaz o zaman.
Hugo Boss u elektronik posta bombardımanına tutalım.
150 ml felan çıkarın diye
Ozy

Re: Boss Silk Jasmine

Ozy
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Güzel koku. Yapısı cok iyi baska bir kokuya benzetemedim. Enim yenimde biraz çekingen oldu sanki ama güzel koku.
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Boss Silk Jasmine

Desert oud
yorumlariniz icin tesekkurler Altug bey
1-Aventus 2-MFK Lumiere Noire 3-TF Tuscan Leather 4- Musc Ravageur 5- Ambre Nuit 6-Mona di Orio Vanille 7- Chergui 8- Royal Vintage 9- Private Label 10- D&G Desert Oud

Re: Boss Silk Jasmine

julyus
Silk Jasmine i her sıktığımda mutlu oluyorum bana göre tartışmasız collection serisinin en iyisi ... Velvet amber le Damask oud da en iyilerden diyebilirim.
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Boss Silk Jasmine

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Hârika bir yorum olmuş.

Re: Boss Silk Jasmine

Coppa Cabana
Cevap olarak bu gönderi By matrai

 Bende dekant olarak 5 ml var kullanmaya kıyamıyorum harika bir koku

Re: Boss Silk Jasmine

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Fark edilirlilik bende de dusuk oldu gibi, 2 3 defa kullandim henuz. Ama bal kullanimi guzel cidden, yasemin olmasina ragmen feminen de gelmiyor bana.
12