Bond No 9

Değerli arkadaşlar yurtdışından bir arkadaş vasıtası ile Bond No 9 getirtmeyi düşünüyorum.Sizin taleplerinize göre alımı yaptıracağım.

Fiyat olarak çok düşük bir rakama sahip olacağız.Ml fiyatları 4 ila 5 lira arası değişecek.

Neler alabiliriz mesela:

New York Amber

aydin21 20 ml
toyota 30 ml
caglar 10 ml
laedri 20 ml
İskender 20 ml
JhanberG 10 ml
Mkb 10 ml
forallthat 10 ml
NA 5 ml
ssselçuk 10 ml
şerif23 10 ml
gokhanburak53 10 ml
zoroxu 10 ml
korro25 5 ml
mryankee06 10 ml
tarkan 10 ml
Abourgine 10 ml
gani 10 ml
maximus 10 ml
matakli 10 ml
baptiste 20 ml
ANDY DUFRESNE 10 ml
alfie 20 ml

New York Oud

aydin21 5 ml
toyota 20 ml
caglar 10 ml
laedri 5 ml
İskender 20 ml
JhanberG 5 ml
Mkb 10 ml
forallthat 10 ml
NA 5 ml
ssselçuk 10 ml
şerif23 5 ml
mryankee06 10 ml
gokhanburak53 10 ml
tarkan 10 ml
gani 10 ml
fugazi 10 ml
arthshock 20 ml
matakli 10 ml

YENİ LİSTE

New York Amber  (ALINDI 1 ŞİŞE)

samisenol 10 ml
isseyblue 5 ml
orman93 5 ml
Özgür 10 ml
insensıble 20 ml
mdeniz 20 ml
omerfaruktuna 5 ml
Sedatt 20 ml
Nemesis 30 ml

New York Oud   (ALINDI 1 ŞİŞE)

gani 5 ml
isseyblue 5 ml

I Love Ny For All   (ALINDI 1 ŞİŞE)

Fatih68 20 ml
İskender 5 ml
forallthat 10 ml

New York Musk   (ALINDI 1 ŞİŞE)

The Scent Of Peace Him   (ALINDI 1 ŞİŞE)

wolvy 20 ml
korro25 5 ml
mryankee06 5 ml
gani 5 ml

Andy Warhol Success Is A Job In New York   (ALINDI 1 ŞİŞE) (KOTA DOLDU)

arthshock 40 ml
NA 5 ml
gokhanburak53 5 ml
fugazi 10 ml
mryankee06 5 ml
gani 5 ml

New Harleem   (ALINDI 1 ŞİŞE)

omerfaruktuna 10 ml
mryankee06 5 ml

Shelter Island   (ALINDI 1 ŞİŞE)

mryankee06 5 ml
gani 5 ml

New York Patchouli   (ALINDI 1 ŞİŞE)

orman93 5 ml

Success

SilverStar 40 ml

Aklınıza gelen varsa onlarıda yazabilirsiniz.Bulunursa alınabilir.Gelen talebe göre hemen alımı yaptıracağım arkadaşlar.

Re: Bond No 9

*HOCA*
Vallahi üstadım Paçuli ve Musk dışında diğerlerini az çok kullandım hepsi denenebilir.
Scent of Peace mi aventus mu dersen bence aventus ama...

Re: Bond No 9

felix
Açıkcası fiyatlar baya uygun olduğu için bende kaçırmayalım istedim.100 ml şişeler 400-500 lira arası olacak.Buna Amber'de dahil.
Zaten öyle çok adetli bulma şansımızda yok.En fazla birer yada ikişer şişe bulunur sanıyorum.

Re: Bond No 9

alfie
Cevap olarak bu gönderi By felix
New York Amber dışında hiç denemedim, kör alış yapmak tercihim olmaz, Amber için alım yapılsa girebilirim.
yok

Re: Bond No 9

yok
Cevap olarak bu gönderi By felix
New York Oud u güzel diyorlar Emre bey ama bende denemeden kör alış yapmak istemem..
Pazar günü yazabilirim...
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: Bond No 9

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Bond No 9

Eminth
Paçuli bence 500 TL bile etmez. Baştan sona paçuli ve kalite hissiyatı da çok düşük. Aynı şekilde musk ta öyle ama ny oud ve amber kalite hissiyatı yüksek kokular. Hatta ny oud bana göre en iyi iki gül kokusundan biri.

Scent of peace, aventusa benziyor ama sanki aventusun deterjan versiyonu gibi daha kalitesiz kokuyor. İkisi arasında kesinlikle aventusu tercih ederim. Ha ama scent of peace yazlık koku olmasına rağmen ben burdayım diyerek avazı çıktığı kadar bağırıyor.

I love ny for all ise gourman tarzı sevenlerin kesinlikle denemesi gereken, sütlü kahve gibi kokan bir parfüm. Uzun kullanımda sıkabilir ama hafta sonları keyifle kullanılabilecek bir koku.

Re: Bond No 9

İSKeNDeR
yok

Re: Bond No 9

yok
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Eminth yazdı
Paçuli bence 500 TL bile etmez. Baştan sona paçuli ve kalite hissiyatı da çok düşük. Aynı şekilde musk ta öyle ama ny oud ve amber kalite hissiyatı yüksek kokular.
Kesinlikle Emin hocam Amber kaliteli esans kullanılmış sofistike ama bunun yanısıra komplike bir koku.. Kesin emin olamadım, sevsemmı sevmesemmi diye.. Oudu hafta sonu harveye gidersem deniycem ama.. Oud kokuları hosuma gidiyor tabi çok ağır olmamak kaydıyla..
[...]

Admin
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Signature, davidoff cool water'ın bayan kokusuna benziyor. Kalıcılık ve fark edilirlik müthiş amma ve lakin erkek kullanımına uzak bir koku.

Re: Bond No 9

İSKeNDeR

Re: Bond No 9

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By felix
NYamber forumda şişe olarakta dekant olarakta mevcut,öncelikli olmasa da olur. Paçuli değer mi bilemem.Talebe göre ama çok iyi bir seçim olmaz. Diğerler saydıklarınızı koklamadım. Ama "success"e hayır demem,bolca alırım. Tabi şişe şanşımız yok değil mi?))
Life is beatiful

Re: Bond No 9

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By felix
Amber bence o fiyata mükkemmel olur çoğu kişi denedi fakat kullananı az :)

Re: Bond No 9

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Denemedim maalesef İskender bey.

Re: Bond No 9

atlatl34
Listeye Chintown eklenmesi mümkün müdür ?
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: Bond No 9

felix
Değerli arkadaşlar geç cevap için kusuruma bakmayın.Ancak müsait olabildim.

Şimdi birkaç arkadaşımızda bana mail atmış şişeli alım için.Kendilerinede izah ettim,buradanda sizi bilgilendireyim.

Şimdi öncelikle parfümlerden adetli bulma şansımız yok maalesef.En fazla bir yada iki.Bu aşamada fiyatların Bond için ml fiyatı 7-8-9 lira arasında değişirken bizim alacağımız fiyat baya uygun olacak.Yani ml fiyatı 4,5 - 5 lira gibi bir rakama tekabül edecek.
Hal böyle olunca,yani fiyat çok uygun olunca ve çok fazla adet olmayınca,şişeli satıştan ziyade split yapmayı uygun görüyorum.
Çünkü isterimki uygun fiyattan tek kişi istifade edeceğine,birçok arkadaşımız parfümden istifade edebilsin.
Keşke fazlaca miktar olsa hepinize o şekilde yardımcı olsam.Ama amacım herkesin faydalanabilmesi.

Re: Bond No 9

aydin21
fiyat ve kokular iyiymiş. doğrusu amber ve oud denemek istediklerim arasında

Re: Bond No 9

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By felix
Amber olursa 20 ml girerim üstad .

Re: Bond No 9

felix
Cevap olarak bu gönderi By aydin21
aydin21 yazdı
fiyat ve kokular iyiymiş. doğrusu amber ve oud denemek istediklerim arasında
Bu gidişle Amber ve Oud olacak sanırım en fazla talep gören:)

Re: Bond No 9

felix
Cevap olarak bu gönderi By DeJaVu
DeJaVu yazdı
Amber olursa 20 ml girerim üstad .
Tabiki:))
İsteklerin tamamını yarın eve geçince liste halinde çıkaracağım zaten:)
1234 ... 16