lyrica
1888 e bir oy

Sevemiyorum öbürünü bir türlü.

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

matrai
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Casamorati 1888, Bondu pazara yollar

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

2 sini de denemedim ama Xerjoff un şişelerine hasta olduğum için Xerjoff diyorum

Bu arada itiraf geldi benden farkettiniz mi.
Tüm forum denemiştir Bond Amber i ama ben hala denemedim çünkü kendimde istek görmüyorum

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Debussy
1888.

Agir bir hezimet bekliyor Umut seni :D

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

camorr
Ben uyarımı yaptım ama dinlemediler. Başlar başlamaz bitti maç.

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Umut Kurtoğlu
Elbet çıkacak zamanında çoğumuz Bond Amber ile başladık foruma.. Birileri çıkacak vefalı..

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

jatne
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
1888 der geçerim

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

LesPaul59

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

jatne
uuuuu yazdı
Elbet çıkacak zamanında çoğumuz Bond Amber ile başladık foruma.. Birileri çıkacak vefalı..
1888 karşısında vefada kurtaramaz amberi sonucu hiç iyi görmüyorum

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

BatuhanKLC

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Umut Kurtoğlu
MUSAAAAAAA

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By jatne
jatne yazdı
uuuuu yazdı
Elbet çıkacak zamanında çoğumuz Bond Amber ile başladık foruma.. Birileri çıkacak vefalı..
1888 karşısında vefada kurtaramaz amberi sonucu hiç iyi görmüyorum
Canınız sağolsun hocam.. Ben Bond Amberi hala çok severim başında da severdim.. Ha elim sık gidemiyor ne yazık ki ama azaltsam koleksiyonumu ikisi de olur açıkçası koleksiyonumda.

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Debussy
Bond'a ikinci oyu veren kim

En azindan yalniz degilsin Umut, bu da bir teselli.

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

camorr
NY Amber anısına...

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
Bond'a ikinci oyu veren kim

En azindan yalniz degilsin Umut, bu da bir teselli.
Fake hesap açtım:P Aynen destek olan arkadaşa teşekkür

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Bond amber'i Chopin ile onurlandirdin.

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

Caliban
Kalite ve koku güzelliği anlamında 1888 çok daha iyi. Bir ihtimal performans olarak bond amber önde olabiliri ama o da kafa kafaya gider yani. Oyum 1888 e
calibanitsme

Re: Bond Amber vs Casamorati 1888

walter
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
1888 çok daha kullanılabilir ve güzel bir parfüm, oyum casamoratiye.
123