Body kouros, dior homme intense, zadil voltaire, gucci envy

Body kouros, dior homme intense, zadil voltaire, gucci envy

VIRTUE71
Merhaba başlıkta belirttiğim parfümleri severek kullanıyorum, lakin artık niş parfüm kullanmak istiyorum, başlıkta ki kokuların tarzında niş parfüm önerilerinizi bekliyorum, teşekkür ederim

Re: Body kouros, dior homme intense, zadil voltaire, gucci envy

CNYT
VIRTUE71 yazdı
Merhaba başlıkta belirttiğim parfümleri severek kullanıyorum, lakin artık niş parfüm kullanmak istiyorum, başlıkta ki kokuların tarzında niş parfüm önerilerinizi bekliyorum, teşekkür ederim
Buradan cevap vermek mümkün değil. Bence Beymen gibi Uzay Parfümeri gibi yerlere giderseniz niche tarzı parfümleri görürsünüz ancak fiyatlar oldukça yüksek...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***