Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

camorr
Bu konu güncellendi de .
Evet arkadaşlar kendi açınızdan bunu mutlaka denemeliyim dediğiniz markalar, parfümerlar, tarzlar vs. neler?

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

camorr
Girişi ben yapayım.

Xerjoff ise, Tauer ise, Roja Dove ise, eski kafa şipre ise, Dominique Ropion işiyse, Christopher Sheldrake işiyse, Geza Schoen işiyse mutlaka sepete atılmalıdır bence.

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

Makedon

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

LesPaul59
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By camorr

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

burkut
Benim için bunun karşılığı kesinlikle Ormonde Jayne. Sebepsiz yere
Aspanda bürküt, jerde kökbörü bol

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

BatuhanKLC

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

vesna
Mysore sandalagaciysa at sepete.. hyraceumsa hemen at sepete.

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By camorr

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

murrjm
Gourmand,Sümbülteber,Champaca,gül,vanilla,iris,sandal,erik ise at sepete.
Vintage'leri,bozulmamış klasikleri at sepete
IFRA'yı at çöpe!

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

Medea LoveGergedan
İlkesel olarak her türlü seçeneğe kapım açık ve ezbere "at sepete" demeyi hiçbir zaman düşüneceğimi sanmıyorum. Olumsuz önyargı kadar olumlu önyargının da gayet yanıltıcı ve sınırlayıcı olduğunu düşünüyorum. Bir parfümevinin çok sevdiğim, hiç sevmediğim veya vasat buduğum parfümleri olması çok doğal geliyor bana. Marka ya da parfümör fanatikliğini gerçek parfüm merakıyla pek bağdaştıramıyorum.

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

NeroBianco
Comme des garcons ; her parfümü ayrı bir kişilik.

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

kayaa
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Tütün, içki, vanilya, meşe yosunu,tütsü-odun
Bunlardan herhangi biri baskınsa malzeme kalitesi çok yüksek olmasada bir şekilde çarpıyor

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

matrai
Roja Dove ise at sepete. Sepette kalsın kredi kartı limitin açılınca alırsın

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

protectedsugar
Loewe 7 anonimo - yedi nota; bu mevsim için hârika bir parfüm, tütsülü, yumuşak, hafif freş hafif kremamsı, hafif tatlı..klas bir koku izlenimi veriyor.

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

erdembaba
Serge lutens sin boşu yok cidden ve arkadaşın dediği gibi cdg de her parfümü saygı duyulması tematik..geri kalan çoğu parfümü marka değilde model olarak bakiyirum..terre, git, third man gibi..mesela caron un anlatmak istediği bişey var..avignon karlı tipili bi günde dışarda kalmışlığı anlatıyor neyse ne diyorum ben nereye gidiyor konu

Re: Boşluğu doldurunuz: "..." ise at sepete.

eren_c.