Bleu de Chanel EDP ve Allure Homme Sport EDT

Bleu de Chanel EDP ve Allure Homme Sport EDT

WuTangClan
Başlıktaki 2 parfümü şişeli olmaları şartı ile arıyorum.

Re: Bleu de Chanel EDP ve Allure Homme Sport EDT

Coşkun Arslan
Bende Bleu de Chanel edp 100 ml var isterseniz resimlerini atarım, orijinal kutusu ve orijinal faturalı bir şekilde teslim ederim. 1-2 fıs kokuyu merak ettiğim için sıktım % 99,9 doludur.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Bleu de Chanel EDP ve Allure Homme Sport EDT

Başkalbey
Çoşkun bey nedir fiyat