Uzay

Re: Black orchid

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Tekin acardan vermedim😄

Re: Black orchid

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
Hayırlı olsun.  Tam bir bomba gerçekten. .herkeain bakislari üzerinizde olacak:)

Re: Black orchid

Sedatt
Teşekkürler.

Re: Black orchid

*HOCA*
Çok iyi bir seçim ama ortam isteyen bir kokudur özellikle de erkek için. Yani bir erkek günlük kullanımda değil de bir davette sıksa daha uygun düşer bence...

Re: Black orchid

zett
Bu konu güncellendi de .
*HOCA* yazdı
Çok iyi bir seçim ama ortam isteyen bir kokudur özellikle de erkek için. Yani bir erkek günlük kullanımda değil de bir davette sıksa daha uygun düşer bence...
Her erkek sevemez,sevmeyenlerdenim bende..
Edit:

Re: Black orchid

pikcell
bir de piyasa parfümü oldu resmen, her yerde karşımıza çıkabiliyor.

Re: Black orchid

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
Piyasa olması falan bunlara takılma dostum. Son derece şık, insana kendini lüks hissettiren, sıcacık ve tarz bi' koku. Ne olursa olsun dolabımda bittiği zaman yineleneceklerdendir. İnan Private Blend serisine tabi olsa en gözdelerinden biri sıfatını yakalardı. Kendi sınıfında bi' private benim için zaten. Farkedilirlik olağanüstü. Geçtiğin yerde kalıyor havada. Kalıcılık muazzam. Kıyafete sık ve o kıyafet odanda bi' yerde ne bilim sandalyenin üstünde falan kalsın, odaya her girdiğinde uzun bi' süre o bölgeden inanılmaz tahrik edici bi' koku alıyorsun. E daha n'apsın bu parfüm sorarım Romalılar..

Re: Black orchid

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt

Re: Black orchid

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
koku olarak begendiğim ve kullandığım bir ürün fakat her yerde karşılaşınca insanın morali bozuluyor, kendimi özel hissettirmiyor.
Lagerfeld yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Haklısın yavuz piyasa parfümü konusunda değişik bi aurası var yada ban öyle geliyo.Hatta doldurma olanları bile çok etkileyici.

Re: Black orchid

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Çok güzel yorumlar iyi ki almışım dedirttin👍

Re: Black orchid

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
Hala tekin acarda satilan en cok parfumlerdenmis her gittigimde soruyorum

Re: Black orchid

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
İsteyen tüm erkekler kullanabilir ama benim için mükemmel bir kadın parfümüdür. 30 yaşını aşmış, tenine uyan tüm kadınların kullanabileceği şaheserdir.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Black orchid

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
fragranticada bi yorumcu şöyle yazmış: ''asla kullanmayacağım ama beş yıldızdan aşağısını da vermeyeceğim bir koku.''  elimin altında dekantının olmasını ve arada akşamları bileğime sıkıp koklamayı seviyorum ama dışarda kullanmaya cesaret edemiyorum. hele gittiğim spor salonunda bunun çakmasını sıkıp spora gelen elemanları (erkek) gördükten sonra daha bi çekinir oldum kullanmaya. :) eşim çok bayık buluyo artık kokusunu, velvet orchidi daha çok beğeniyo.

Re: Black orchid

mryankee06
ha belirtmeyi unutmuşum; fragranticadaki yorum benim görüşümü de yansıtıyor.

Re: Black orchid

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By Sedatt
bir şişesini bitirmiş biri olarak, BO bomba bir parfümdür.İsmini sordurmasını bilen bir Tom Ford klasiğidir.

Re: Black orchid

Lagerfeld
hantsome36 yazdı
bir şişesini bitirmiş biri olarak, BO bomba bir parfümdür.İsmini sordurmasını bilen bir Tom Ford klasiğidir.
Altına imzamı atarım.
1234 ... 8