Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

trustalt
Bir dunya parfum arasindan ne olursa olsun her erkegin bir kere olsun kullanmasi gereken koku ne olmalidir sizce...
Ben kendi oyumu Bulgari pour homme`dan yana kullaniyorum.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

asdaa
Bu konu güncellendi de .

Kışlık:

 Tom Ford - Tabacco Vanille

Yazlık:

 Armani Gio

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

-.égalité
Korous
Antaeus

buzdağının öteki yüzünü görmek adına
Eski nick: Liberté

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

maksimumwarp
Bulgari Ph
RL polo Classic
RL safari
Azzaro PH
Ysl kouros
Chanel anteus
Dior eau savage
Caron yatagan

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

maximus
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Massallah herkes maskulenligin dibine vurmus. Ben daha yumusak olan jpg le male'i seciyorum .

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

*HOCA*
Bence kesinlikle Ralph Raulen Polo - Classic  :))) yeşil efsane hulk 2
tma

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

tma
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Modern ve tatlımsı koku işte ROCHAS

[...]

Lagerfeld yazdı
trustalt oyunu Bulgari pour homme`dan yana kullanman iyi seçim. Elegantlığı hissedilen bi' koku. Çok ta şık.

Ben bu konuda L'instant extreme diyorum. O dünyayı bi' kere de olsa koklamalı insan.

Bir arkadaşım Fransa gezisinden bana almıştı Extreme'i. Kendine de Yine Guerlain serisinden Bois d'Armenie for men almış. Kendinde kokladım ve dedim ki, yürü git uzaklaş benden yoksa öpmeye başlıcam. Acayip bi' şeydi kelimelere dökemiyorum. Guerlain'in o kadar arıza kokuları varki, insan bırak şişeyi litrelerce alası geliyor. Bahsettiğim parfüm de şu;

Yalnız kokuyu bilmem ama şişe çok afilli, ben buradayım diyor hani :)

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

eMRe
Çok merak ettim bak şimdi öyle bi anlattın ki :) Sadece yurtdışından mı getirtebiliyoruz Bois d'armenie i?
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

robbob yazdı
Çok merak ettim bak şimdi öyle bi anlattın ki :) Sadece yurtdışından mı getirtebiliyoruz Bois d'armenie i?
Ben Türkiye sınırları içinde buna rastlayabileceğimizi sanmıyorum. Harvey yada Brandroom falanda getirmiyor bildiğim kadarıyla. Sorunun cevabı "evet" yurtdışı.. :)

Birde free shoplar. Belirtmeyi unutmuşum. Türkiye sınırları içinde aslında free shoplar. Nası kendimle çeliştim, nası.. :)

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

WoodMan
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Lalique Encre Noir ve Cdg 2 Man

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
[...]

Ne yazık ki Guerlain in exlusive serisi Turkiye de hak ettiği değeri görmüyor yurtdışında nasıl bilemiyorum. Keşke harveye gelse exculisive  serileri .

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Selamlar;

L`instant exreme`i denemedim acikcasi ama kokusunu dior homme intense`e benzetiyorlar.Bu sebepten herhalde L`instant extreme`i alacagimi zannetmiyorum cunku o tip kokular bana cok hitap etmiyor. Fakat Bois d`Armenie yi bende cok merak ettim dogrusu....
[...]

different pulses
trustalt yazdı
[...]

LIDGE candir can...dhi de guzel bir parfum ama LIDGE kisisel fikrim dhi den daha guzel.aurasi daha hos

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

ANDY DUFRESNE
valla benim liste uzun olur.

jazz
cacharel l'homme
polo
chevignon
rive gouche
bvlgari ph
boucheron ph
Jaipur
zino
fahri
grey vetiver
 encre
terre
orange verte cosantre
mugler cologne
arpege
dior home intense
  daha bisürü var...

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

CeylonTea
Kenzo Pour Homme derim ben de. Dekant olarak satışa sunan güvenilir biri bulursam dolapta durması ve "bak bunun abisi buydu" diye ara sıra çıkarmak için bulundurabilirim

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
benimde 2. secenegim hermes terre d' hermes olurdu...her yonden doyurucu..orjinal erkeksi kalici ve farkedirligi iyi..
[...]

dr.smellgood
Guerlain L'insant Extreme..

Re: Bir erkegin hayatinda en az bir sefer olsun mutlaka kullanmasi gereken parfum.

blueskies
Amouage Gold Woman
1234 ... 12