Bir cümleyle erkek parfümleri

basilic
Bu konu güncellendi de .
-caroline herrera 212 vip:arı maya silgi kokusu ve bolca tarçın...
-paco rabanne black xs:çilek,çilek,çilek...
-calvin klein one shock:red bull enerji içeceğine karıştırılmış bolca kiraz...
-dolce gabbana the one gentleman:ahşap ve vanilya...
-diesel only the brave tattoo:vişneye az biraz da tütün ekle...
-dior homme intense:ilk dakikalar makyaj çantası kokusu daha da açarsak ruj kokusu sonra muhteşem çikolata ve vanilya...
-kenzo pour homme:tuzlu deniz yosunu kokusu...
-paul smith story:çok taze greyfurt az biraz limon...
-armani code ultimate:siyah çaya biraz pudra biraz da vanilya ekle...
-lauro biogiotti roma uomo:hindistancevizi,portakal,bolca vanilya...
-empori armani diamonds:hafif odun kokusuna karışmış kakao kokusu...
-givenchy intense ultramarine:sabun,mentol ve kavun kokusu gibi ilginç üçlü...
-joop jump:karışık meyve tabağı kokusu...
-clinic happy for men:portakal,turunçgil,portakal...
-ysl la nuit del homme:narenciye,siyah çay,biraz da vanilya...
-bvlgari aqua marine:bildiğin çimen kokusu püüü bu da parfüm mü?
-givenchy play intense:dilimlenmiş portakal üstüne çikolata sos...
-davidoff silver shadow altitude:baharat,tatlı mentol...
-rochas:şekerinin ayarı kaçmış kapüçino kokusu...
-lanvin avantgarde:hafif tütün,biraz pudra,az biraz deri bi de tatlımsı pastel boya kokusu...

selam...kullandığım parfümlerin bana hissettirdiklerini sizinle paylaşmak istedim...

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

asdaa
Paylaşımınız için teşekkür ederim.

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

basilic
rica ederim...yararlı olduysa ne mutlu bana...

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

asdaa
Bence çok yararlı oldu kullandığınız parfümleri kısa bir özet geçerek meraklılarına büyük yardımınız dokundu

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

basilic
kullandığımız parfümlerin bize hissettirdiklerini,neyi andırdıklarını yazarsak bir cümleyle de olsa,kafamızda bir şeyler daha iyi oturur düşüncesindeyim...etraflıca da olsa kokuyu bir parça hissedebiliriz zihnizimizde...tabi sizden de bekleriz bir iki kelam

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

asdaa
Diesel Fuel For Life: Anason ! ( Bayılırım  )
MD

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

MD
Bak ben de anasonun şahı var Fatih kardeşim Au Masculin düşünürsen konuşalım :))

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

asdaa
Koklamam lazım  25 yaş altı için uygun mu ki
MD

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

MD
Cevap olarak bu gönderi By basilic
Güzel bir konu olmuş notalardan ziyade ne hissettirdikleri önemli değil mi ama ?:)
Hangi birini yazayım :)
Gucci 1 : ahşap çam baharat
Au masculin: anason vanilya
Dior homme: makyaj çantası
Costume National homme : baharat baharat kırmızı meyveler
Costume National scent intense : siyah çay
Tom ford grey vetiver : Nuri leflef ayakkabı cilası

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By basilic
lauro biogiotti roma uomo:hindistancevizi,portakal,bolca vanilya...

merak ettim doğrusu.kaliteli bi koku mu sizce?
MD

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

MD
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Mesaj atammı?

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

Shams
Cevap olarak bu gönderi By MD
bir tane de babamdan gelsin.

gucci1- "bu ne oğlum yahudi tabutu gibi?"

dior homme intense - "pardon hanımefendi. Çantanızı barda unuttunuz."

Daha dialogsal yaklaştım :)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By MD
At ya konuşalım bi anlaşırız belki

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

Tekkenzaibatsu
''goodpasture'' hocam ülker highlife vari kokan bol vanilyalı ama bayıcı olmayan yumuşak başlı tatlı sıcak bir koku. Sonbahar-kış aylarına daha güzel olur.

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

blueskies
Grey Flannel- Zuppe beyefendi
Royal Leather- Pahali orospu
Bandit-Femme Fatale
Body Kouros- Universiteli asik
Kouros- Kasli erkek
Antaeus-Hinzir capkin
Cuir Lancome- Suet eldiven
Givenchy Pi- Badem likoru
Bvlgari Black-Astranot sevgili
Bvlgary Aqua Marine- Kumsal gitaristi
Chevignon-Odunsu erkek
Yatagan- Tas Devri
Amen Biber- Kahveli misk
Kai- Canlandiran gardenya
Mitsouko-Huzunlu sipre
Avignon- Mistik rituel
Encre Noire- Fin Hamami
Versace Blue Jeans- Vanilyali ihlamur
Paco Rabanne PH- 20.yy centilmeni
Lanvin Avantgarde- Balli pastel boya
Le male- Naneli vanilya
Fleur Du Male- Sut bebesi
Old Spice- Baharatli dede
Breath Of God- Vetiverli karpuz

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

-.égalité
blueskies yazdı
[...]

Bildiğim kokulardan yola çıkarak diyebilirim ki; tam ayarında süper uyumlu benzetmeler. Devamı olacaksa okumak isterim :) Elinize sağlık
Eski nick: Liberté

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

blueskies
Haha tesekkurler..

Hangilerini istiyosun?:) bildiklerim varsa yazarim.

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
blueskies yazdı
[...]
benzetmeler müthişş.. bravo :)

Re: bir cümleyle erkek parfümleri

pikcell
Cok keyifli bir baslik olmus devamini bekliyoruz

Re: Bir cümleyle erkek parfümleri

Khan
Cevap olarak bu gönderi By basilic
Betimlemeler çok güzel, hayal gücünde sınır yok devam.
123