Bir Türk Niche Markası VERTUS

Artık ülkemizdede parfümcülüğe önem verilmeye ve marka sayıları artmaya başladı Yeni markamız VERTUS

Şu anda ürün gamında bulunan modeller

Rose Prive
Oriental Rose
Rose Morocco
Vanilla Oud
Oud Noir
Night Dose
XXIV Carat Gold
Fresh Orient
Bois Et Cuir
1001
Amber Elixir

http://www.vertusperfume.com/products.html Sayfasıda kendi resmi sayfaları contact butonuna tıklayınca İstanbul merkezli bir firma olduğunu görüyoruz

Tüm parfümlerin Şişeleri 200 Ml olarak satılmakta Ve ortalama 700 TL  fiyat etiketi ile alıcı beklemekte

Tutarmı tutmazmı bilemiyorum Ama temennim yurtdışı marklarını aratmayacak kalitede parfümler yapması ve piyasada kalıcı olması

İnstagram sayfası https://instagram.com/vertusperfume/

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

canbaz
değildir belki (:

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

felix
Tam detaylı incelemedim ancak Kutu ve şişeler direk Chanel Exclusifs serisi ile aynı.Marka ismine aynı Chanel'deki gibi ''Les Exclusifs'' ibaresini eklemişler.Hatta sitedeki resimler bile Chanel'in sayfasındaki resimler ile birebir aynı sayılır.
Anlayamadım valla nedir ne değildir.

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

murrjm
Yok artık. Görseller,sunum vs Chanel'in komik bir kopyası olmuş. Şu taklit olayından hiç bir sektörde sıyrılamadık !

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

matrai
Sunum olarak bu kadar kopya yaptılarsa chanelden. Koku kalitesi olarakta birşey ler kapsalar

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

Parfüm Merakı
Admin
Arkadaşlar Vertus, Türk niş markası değil. Yurt dışı merkezli. Amerika kökenli diye biliyorum. Sitelerindeki iletişim kısmına niye Türkiye adresi koymuşlar anlayamadım.

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

ibrhm
1996 yılında kurulmuş bir Turk firması ve fuarlarda da milli katılımcı görünüyor.

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

bravo32
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Deneyen var mı bu serileri?

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
ibrhm yazdı
1996 yılında kurulmuş bir Turk firması ve fuarlarda da milli katılımcı görünüyor.
Hmm. Araştırmak lazım o zaman bu markayı.

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

drekoo

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

canbaz
link 1

link 2

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

Parfüm Merakı
Admin
canbaz yazdı
1. link çoğu şeyi açıklıyor ama sitede Vertus USA yazılmış. Acaba neden

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

matrai
Firmaya ulaşıp denemek için sample talebinde bulundum sağolsunlar bugün kargolamışlar yarın elimde olacak kokular bakalım izlenimlerimi yine burda yazarım

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

matrai

Sağolsunlar gönderdikleri samplelar elime ulaştı . Hepsini tek tek deneyip yorum yapacağım bu başlık altında

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

ainos
N11 de satışı var 200 ml 700 tl fiyatla.

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

drekoo

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

imanpower
Cevap olarak bu gönderi By ainos

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By matrai
http://www.n11.com/parfum-ve-deodorant/erkek-parfum?m=Vertus

Tüm kokular 319 tl olarak gorunuyor? Battı mı acaba firma:)
Private Label - Ursa

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

anigemini
Hepsiburada'ya da girmişler ama görünen o ki Chanel kokularının çakması bunlar.

Re: Bir Türk Niche Markası VERTUS

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altug hocam yorumlar ne oldu :)