Beymen indiriminden faydalanma denemesi

goodpasture
Bu konu güncellendi de .
BIRINCI ALIMIN SIPARIS I VERILDI.  INSALLAH BI SIKINTI CIKMAZ.   TALEP OLURSA 2. SIPARISI DE VEREBILIRIZ!!!

merhaba arkadaşlar
forumu takip edenler beymen de şuan indirim olduğunu biliyorlardır.    ben, blerox, yılkent 4 parfum alarak bu indirimden faydalandık.    ambre 114 400tl civarı, diptyque parfumler 280 tl gibi bir fiyata denk geldi.

dedim ki kendi kendime niye tekrar yararlanmayalım. forumdan bikaç kişiye danıstım olumlu baktılar.
1750 tl ye tamamlanırsa 500/1750 den yaklaşık %28.571 indirim olur.      2000 tl ye tamamlanırsa       500/2000 den % 25 indirim olur.

erkan bey  ve erdem bey  birer parfum alabileceğini söyledi.     ben de duruma göre bi mancera patlatabilirim .     deniz hanım da duruma göre belki birşeyler alabilir.   benim ulaştıklarım bunlar.   1750 tl ye tamamlanırsa ücretler toplanır sipariş verilir.   isteyenler konu altına yazıp istekte bulunabilir.

ayrıca kişiler kendi aralarında anlaşıp parfumlerini paylasabilir. paylastırma işlemini ben yaparım.
mesela a kişisi ambre 114 alır, b kişisi 1740 alır.  ikisi anlaşır yarı yarıya bölüşmek ister. bana iletirlerse  a kişisine şişesinde 60 ml ambre 114 ve dekant şişesinde 60 ml 1740 gönderirim. b kişine şişede  1740 ve dekant şişesinde ambre 114 gider.

DİKKAT:   HERKES ALDIĞI PARFUMU ŞİŞESİYLE KUTUSUYLA ALACAKTIR

bizim aldığımız parfumler:

erkan şensoy       :  HDP ambre 114                                            560 tl
daniel                    : diptyque                          100 ml                 330 tl
goodpasture           :  mancera (duruma göre)                                  395 tl
M-rah / 82                :     robert piquet                                                  460 tl

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

Daniel

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

goodpasture
emre bey de biz de foruma faydalı olmaya çalışıyoruz.  bir sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum.   ha emre beye boynumuz kıldan ince,  olmaz diyosa yapmayız o ayrı :)

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

blerox
Cevap olarak bu gönderi By Daniel
Daniel yazdı
Şöyle bir durum var burada.
Örneğin toplam 1750 TL oldu.
Bu rakama gelirken 350 TL değerinde parfüm alan kişi
1750/350= 5
Yani kalan paranın da 5 te birini ödeyecek.
1250/5 = 250
Böylece 100 TL indirim alacak.

Ambre 114 için 560 TL  üç tane alınsa 1680 bi deodorantla 1750 diyelim.
Bu haliyle indirimden sonra kalan rakam üç kişiye bölünür.
1250/3 = 416..

Ben kendi adıma Diptyque yada mancera almayı düşünüyorum talep olursa.
Talep az olursa 1000 TL ye 250 indirime yürürüz

Bu arada Beymen Spliti yapan Emre Beyin konusunu sabote etmeyiz inşallah.
erdem abi buradaki splitte fark şişede :)

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By blerox

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

blerox
tabiki abi o konuda tamamen sana katılıyorum.. emre beyi tanıyoruz zaten hayır yapamazsınız gibi bir düşüncesi de olmayacaktır eminim..

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By Daniel
yok

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

yok
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
ambre 114 yarın denedıkten sonra begenırsem bir miktar alabılırım ;)
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

goodpasture
emrah kardeşim split yapmıyoruz malesef      split i emre bey yapıyor ona başvurabilirsiniz.  burda direkt şişe alıyoruz.    yani bir miktar veremiyoruz.   . ha şöyle olur.  alanlardan birine başvurursunuz, 'şu kadar ambre satabilirmisiniz bana' deyip rica edersiniz.  kendisinn dekant yapma imkanı yoksa ben onun şişesinden alıp gönderebilirim. ama bu özel durumdur.  1 -2 kişiyi gecmez.

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

felix
Estgfrllh arkadaşlar.Önemli olan sizin istediğinizin olması.Sonuçta şişeli alım istiyorsunuz tabiki en doğal hakkınız.Benlik sorun yokki :))
Diğer Başlıkta benden talebi olan arkadaşlar için sanırım bende  birer adet Ambre ve 1740 alacağım.Kendimede Diptyque alırım herhalde.O şekilde spliti kapatırım diye düşünüyorum:))

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

Erkan Ağa
MD

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

MD
Ben de önümüzdeki haftaiçi alım yapmayı düşünüyorum .. Uğur hocamın buradaki listesi 1750 TL yi geçtikten sonra benim alıma da katılabilirsiniz , ama Ugur Hocamı baltalamamak adına önce onun listesinin dolmasını bekleyeceğim ... Teşekkürler anlayışınız için ..

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

goodpasture
mehmet hocam talebe göre devam edebilir diye düşünüyorum.   yine siz de istediğiniz parfumleri burdan alabilirsiniz.    tabi ben yapıcam diyorsan tabi ki sen de konu açabilirsin :)
MD

Re: beymen indiriminden faydalanma denemesi

MD
Yok Ugur hocam senin listeye de yazılabilirim problem degil de ben sadece taksit imkanını kullanmak için dedim zira memur adamız bir anda yüksek miktarlar çıkamayabiliyor :))) he sen gel ben saa taksit Yaparım kardeşim diyorsan yazalım beni de sana :))) bidaha bidaha uğraşmayalım :)) ayrıca parfumleri alırken Zorlu'dan al seçeneği var onu yapıp elden dağıtabilirim parfümleri İstanbuldakilere, şehit dışına da katgolama :)

goodpasture yazdı
[...]

tamam dostum kontakt halinde kalalım.   başladın mı sen şimdi memurluga?    darısı başıma :) aslında seni beymene göndermeye çekiniyorum..    6 yıl öğrencilikten sonra ayın 15 inde hazine bulmuş gibi beymeni satın almandan korkuyorum :)

[...]

Başladım hocam istanbul 112 Beşiktaş 1 nokta :)) darısı başına inş..

Aynen herkese verdiğim tek cevap ayın 15 inden sonra gel abi :)) parfum satış takaslarına da verdiğim cevap bu :))

Yok ya tutuyorum kendimi beymende ya da en azından tutmaya çalışıyorum diyelim :))

goodpasture yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By MD
[...]

123