Bentley İnfinite İntense

matrai

Uzun zamandır çıkmasını beklediğim Uzay Parfümeri Bülent Beyin 3 günde bir abi geldimi diye başının etini yediğim İnfinite İntensime bu sabah itibarıyla sonunda kavuştum

İşlerimin yoğunlundan dolayı paketi açıpta bir türlü deneyemedim. Parfümü alıp denemem akşam vakitlerini buldu

Parfümü açarken çok heyecanlıydım bir an önce denemek istiyordum aldığım diğer parfümlerin hiç birine bakmadan özlemle beklediğim infinite intensden ilk sıkışımı elimin üstüne yaptım. İlk başta tamamen hayal kırıklığı oldu açılışı çok ama çok zor şöyle söyleyim Terre D'hermesin açılışından çok daha sert bir kara biber ve turunçgil patlaması burun yakan cinsten. Kendi kendime eyvah dedim tamamen hayal kırıklığı olacak bu benim diye söylenirken aradan geçen sadece bir kaç dakika içinde parfüm öylesine bir oturmaya başladıkı işte tam bu anda bütün kuşkularım tamamen yok oldu. O nasıl bir kokudur o nasıl bir keyiftir aman Allahım elimi burnumdan çekemiyorum kokladıkça kokluyorum kendimden geçiyorum

Bazı arkadaşlar Terre ile çok benzer demişler bence açılış hariç bir benzerlik yok. Eğer benzeteceksek üretimden kalkmadan önce deneyen olduysa ben parfümü Givenchy İnsense çok benzettim özellikle orta notalarını ferah ve çiçeksi ama erkeksi ve temiz kokan çiçekler

Parfümün sillage ı ve kalıcılığı biz kullanıcılar için çok önemlidir Kalıcılık için EDP formatının hakkını veren bir parfüm diyebilirim özellikle yazlık parfümlerin kalıcılık konusunda bizi tatmin etmediğini düşünürsek İnfinite İntense bu sorunun üstesinden kolaylıkla gelebilen bir parfüm Farkedilirlik ise ortalam üstü desem hata yapmam sanırım

Kısacası ben İnfinite İntensi çok beğendim ve 2015 yılının parfümü olarak şimdiden seçtim Kör Alışa son derece uygun İltifatları bolca toplayan genel beğeniye uygun bir koku Fiyatının hakkını veriyor diyeceğim ama fiyatı son derece uygun olduğu için fiyatının üzerinde bir performansı var Herkesede Şiddetle denemesini tavsiye ederim

Re: Bentley İnfinite İntense

єяяσя.
Hayırlı olsun...
Arabaları değil ama parfümleri benim de ilgimi çekiyor Bentley in.

Re: Bentley İnfinite İntense

Parfüm Merakı
Admin
Fragrantica'da Terre d'Hermes'e benzeten yorumcuları gördükçe bende merak ediyorum Infinite Intense'i. Siz başları dışında benzetememişsiniz. Peki sıcak yaz günlerinde kullanılabilir mi sizce?

Re: Bentley İnfinite İntense

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ellerinize saglik guzel yazi olmus..Bende cok merak ediyordum..Yanliz Givenchy insense benzetmesi benim icin iyi olmadi. Benim pek begenmedigim bir parfumdu Insense..Demekki denemeden sisesini almamam lazim..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Bentley İnfinite İntense

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
Fragrantica'da Terre d'Hermes'e benzeten yorumcuları gördükçe bende merak ediyorum Infinite Intense'i. Siz başları dışında benzetememişsiniz. Peki sıcak yaz günlerinde kullanılabilir mi sizce?
Çok Sıcak yaz günleri değilde hafif esintili yaz akşamları daha uygun olacaktır kullanım için bana göre

Re: Bentley İnfinite İntense

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Zannedersem mavi ambalajlı olanı Men Azure. Ananas kullanımı nasıl Azure'de? Aventus'la yarışır düzeyde mi? Tabii ki fiyat farkını da hesaba katmak gerekiyor. Kısacası: Bir yaz parfümü olarak memnun musunuz Men Azure'den?

Re: Bentley İnfinite İntense

matrai
Azure men de aventus ta olduğu kadar ananas kokusunu bariz almıyorsunuz diğer harmanlarla karışık olarak hissettiriyor kendini. Bazı arkadaşlar Givenchy İnsense Ultramarine e benzetmişler ben çok bir benzerlik kuramadım. Kendine has bir kokusu var.

Re: Bentley İnfinite İntense

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı

Re: Bentley İnfinite İntense

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Bentley İnfinite İntense

delmanicomio
Cevap olarak bu gönderi By matrai
hocam infinite ve intense olanı denediniz mi

3ünden en güzeli hangisi dersiniz ?

Re: Bentley İnfinite İntense

matrai
Hepsinin kulvarlari farklı olsada benim favorim infinite intense

Re: Bentley İnfinite İntense

delmanicomio
rica etsem kokuları tanımlar mısınız lütfen ?

Re: Bentley İnfinite İntense

ahm_87
bana hitap etmedi açıkcası bende takasladım fierce ile :)) ama kalıcılık çok güzel tişörtte günlerce kaldı mesala dolabımı açtım efil efil kokuyodu...

Re: Bentley İnfinite İntense

drekoo

Re: Bentley İnfinite İntense

serif
Admin
Tuhaflık bende galiba.
Ben infinite yi hermese benzetiyorum açılışta. Sonra değişiyor.
fiyat performans olarak bence de çok iyi.
İnfinite yaz için daha uygun gibi geldi bana. İnfinite İntense ise bahar ayları için daha uygun olacak gibi duruyor.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Bentley İnfinite İntense

drekoo

Re: Bentley İnfinite İntense

beyazgölge
ben de çok merak ediyorum bu kokuları.aylar önce Bülent bey bana söylemişti bu parfümlerin geleceğini. fırsat olsa da denesem ve beğendiğimi alsam

Re: Bentley İnfinite İntense

murrjm
Bu aralar bir Bentley'dir gidiyor forumda :) Bende deniyeceğim.Belki de aradığım yazlık budur

Re: Bentley İnfinite İntense

Medea LoveGergedan
murrjm yazdı
Bu aralar bir Bentley'dir gidiyor forumda :) Bende deniyeceğim.Belki de aradığım yazlık budur
Siz gene de fazla beklentiye girmeyin derim.

Re: Bentley İnfinite İntense

shantaram
Aslında iyi bir marka ama yine de fazla bir şey beklemeyin azure kullanmıştım yaz için ama belli belirsizdi belki de tenime uymadı ama designerlardan yine ee iyi bir marka ve minimalist kokuları var
12