Bentley For Men Intense

muzo55
Bu konu güncellendi de .

Arkadaşlar herkese merhaba;

Uzun süredir sitenin ve blog' un hayalet takipçilerinden birisiyim. 2 gün öncesinde edindiğim bahsi geçen parfüm hakkında yorum yapmak ihtiyacı hissettim.(resimler internet' ten alıntıdır) Ayrıca bu, kokular hakkında yapacağım ilk yorum olacak ve genel hatlarıyla ben de bıraktığı ilk izlenimleri size aktarmaya çalışacağım.

Öncelikle ürünün açılışı çok enteresan. İçerisinde ki rom ve tütsü etkisiyle ağır, karanlık ama çok hoş bir açılışı var. (Ağırlıktan kastım bayıcı anlamda değil, gerçekten ağır böyle arkası dolu bir yapısı var) Ben de ilk anda dior homme benzer bir etki yarattı. Ama ondan çok daha dominant ve güzel bir açılışı var. Koku bir müddet sonra biraz daha deri ve baharatların ön plana çıkmasıyla, hafif rom kokusu etkisiyle devam ediyor. Sonlara doğru ise odunsu bir karaktere bürünüyor. Eğlenceli bir parfüm mü? Bence değil, çok ağırbaşlı ve oturaklı bir koku. Hafif esintili ve Meltem' li havalarda tahminimce tadından yenmez. Gene bana göre tam anlamıyla bir gece parfümü. Yaş gurubu 30' lu yaşlara çok daha uyar gibime geliyor. Şişesinin kalitesi ve ürünün rengi ise paha biçilmez. Özellikle kapak resmi aradım ki, oraya bile baskı yapmışlar. Kalıcılığı kullandığım Guerlain – L'Instant de Guerlain Pour Homme Extreme göre bir tık yukarıda. Serge Lutens Chergui' ye göre biraz aşağıda. Farkedilirliği iyi sayılır.

Şahsi kanaatim tuhaf ama çok hoş bir koku olmuş. Farklı bir yapısı var.

Baştan da söylediğim gibi bir koku hakkında ilk yorumumdur, Sürç-i Lîsan ettiysek affola.

Re: Bentley For Man Inetnse

blueskies
Basenotes ta bu aralar en cok konusulan parfumlerden biri bu...

Re: Bentley For Man Inetnse

muzo55
Genel kanaat ne yönde Sn.blueskies? En azından bu işe yeteneğim var mı? Yok mu? Onu öğrenmiş olurum :)

Re: Bentley For Man Inetnse

blueskies
muzo55 yazdı
Genel kanaat ne yönde Sn.blueskies? En azından bu işe yeteneğim var mı? Yok mu? Onu öğrenmiş olurum :)

Maldan anliyo muyum mu diyosun:)

Ya valla soyle dusunelim, parfum elestirisi de diger alanlarda oldugu gibi belli bir " guzel" kavramina bagli olur. Yani bir takim referanslari alirsin, onlari guzel bulursun, onu guzel yapan kriterleri incelersin ve diger parfumleri de ona gore kiyaslarsin. Aslinda herkesin referanslari farkli oldugu icin , bu kadar cok elestirmen var. Kendi referanslarina yakin bir elestirmeni okuyarak da secimlerini yapabilir insanlar.

Yetenek, aslinda buyuk bir bilgi birikimi edinme ve bu bilgiyi en hizli ve user friendly sekilde ifade edebilme olarak tanimlanabilir burda.

Re: Bentley For Man Inetnse

athena
Yasaklı Kullanıcı
Enfes bir koku bana göre. Alkol ve tütün kokusu çok iyi.

Re: Bentley For Men Intense

felix
Cevap olarak bu gönderi By muzo55

Cuma günü parfümü edindim.Ancak birazcık hayal kırıklığı oldu bende.Tabiki herkesin zevki farklı.Zaten kör alış olmuştu benim için

Re: Bentley For Men Intense

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By muzo55
Yorumun için teşekkürler. Ayrıca bana yolladığı decant için Felix'e de teşekkürler. Genelde araba markaların parfümlerine insanlar ilgi duymaz; hatta küçümser bile. Benim için koku önemli. Bu parfümün burnu Nathalie Lorson, yani bir bir bayan...ve en önemlisi en sevdiğim dumansı vetiverlerden biri olan Encre Noire'ın parfümörü. Dün ilk defa kullandım; ve kalıcılığı ve farkedilirliği müthiş; abartmıyorum 18 saat sonra bile koku püfür püfür burnuma geliyordu; tatlımsı hafif gurme karakteri var ve bitiş evresi bana müthiş bir şekilde YSL'nin M7 Oud Absolu'tunu (yeni formül) andırdı. Tütsü kokusunu pek alamadım. Şunu diyebilirim ki Bentley Intense bende olumlu bir izlenim bıraktı. Fazla freş, aquatik parfümlerden hoşlananlar için uygun bir parfüm değil. 30 yaş üstü grubu parfümkolikler, Bentley for Men Intense'den daha fazla keyf alacağından eminin ama.

Re: Bentley For Men Intense

İSKeNDeR

Re: Bentley For Men Intense

eMRe
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
Ne?biri m7 oud absolu mu dedi?Hemen denenmeli bu da o zaman
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Bentley For Men Intense

protectedsugar
Bitiş evresi aynı M7 Oud Absolu't (yeni folrmül) gibi; seni de yanıltmak istemiyorum ama; benim burnum bitiş evresini o şekilde algıladı.

Re: Bentley For Men Intense

felix
Ben şans veremedim hiç bu parfüme.Aslında biraz daha kullanılmayı hak ediyordu belki:)

Re: Bentley For Men Intense

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By muzo55

Re: Bentley For Men Intense

matrai
ilk başlarda çok ısınanamıştım ama daha sonradan vazgeçilmezlerim arasına girdi fiyat performans canavarı hemde pişti olabilme olasılığınız çok düşük klas bir koku özetle

Re: Bentley For Men Intense

cantona8

Re: Bentley For Men Intense

matrai
cantona8 yazdı
matrai yazdı
ilk başlarda çok ısınanamıştım ama daha sonradan vazgeçilmezlerim arasına girdi fiyat performans canavarı hemde pişti olabilme olasılığınız çok düşük klas bir koku özetle
trabzon gibi yerde pişti olduk iyi mi.. demek ki parfümseverin memleketi olmazmış :D

bahtsız bedevisin sen o zaman ne demeli :)

Re: Bentley For Men Intense

cantona8

Re: Bentley For Men Intense

drekoo

Re: Bentley For Men Intense

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By muzo55
Bugun elime gecti Altug beyden almis bulundum dekantını. Kabul lidge diyorsunuz ilk bir kac dakika ama sacma bir paçuli kullanımı mevcut. DG nin velvet pautchlisine daha cok benziyor neredeyse. Bu abartili paçuli kokusu gerçekten çok kötü. Neyseki lidge gibi bir parfumu anımsatıyor da  uygun fiyata,  baska artisi yok maalesef.  İlerde fikrim degisirse guncellerim bu bilgiyi ilk kullanımda dusuncelerimi yazdim.
Private Label - Ursa

Re: Bentley For Men Intense

canbaz
Optuna yazdı
[...]

yazar, Bİ'yi dior homme'a benzetmiş.
LİDGE ve chergui ile de kalıcılık kıyaslaması yapmış.
kısacası LİDGE anımsatması sizin düşünceniz, buna yazarı ortak etmeyin ;)  :)

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: Bentley For Men Intense

Optuna
Hayır yanlis anladiniz , benimki üslub ile alakalı. Yani lidgeye benzettigimi o şekilde yansittim sadece, baskasi benzetti benzetiyor demiyorum.

canbaz yazdı

:)

Quoted from:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Bentley-For-Men-Intense-tp17950p95048.html