8 armani ambre orient prive
9 mfk apom
10 montale oud leather
11 bond no 9 ny amber
12 amouage interlude
13 montale black oud
14 costume national homme
Baya güçlüler aklıma gelenler bunlar.
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Ben burdayım diyen parfümler

orkun
Tom Ford Amber Absolute edp
CK Obsession edp
Chanel Egoiste edt

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Shams
erkekte,

paco rabanne one milion, aramis classic, acqua di gio (öğürtüyor artık beni)

bayanda,

ya bu bayan parfümlerinin çoğu bu klasmanda zaten. Bazı istisnaları var chanel chance gibi...

ama buradayım diyen ve en popüler olanı şu an sanırım dior hypnotic poisondur.

ondan da gına geldi artık. Sevgilime alıyordum. dior addict-chance kombinasyonuna döndürdüm kendisini. Bunların da yakında suyu çıkabilir ki çıkmaya başladı sanki.

Niche kısmını ise daha hakim birileri yorumlasın ben pek anlamam:P
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
Tom Ford - Black Orchid sanırım bu alanın en iddialı parfümü. Ayrıca Christian Dior - Hypnotic Poison'da etkisini ortama hissettiriyor. Ve tabiki Thierry Mugler - Angel (kadın versiyonu)

Erkek parfümlerinden Bleu de Chanel olabilir. Yves Saint Laurent - Kouros ve Costum National Homme'u da listeye ekleyebiliriz.

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Damandıra
1)TF Tobacco Vanille
2)Bond NY OUD
3)Bond NY Amber
4)Bond Andy Warhol Success
5)Bond I Love NY For All
6)Amouage Lyric
7)Amouage Epic
8)Montale Chocolate Greddy
9)Montale Red Vetyver
10)By Kilian Back to Black
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Ben burdayım diyen parfümler

valmond
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Dior homme intense , ysl opinium, gucci envy i de unutmamak lazım( gerçi artık envy i niye yazdıysam yok öyle bi şey) , Ayrıca caron lar da bayağı farkedilir oluyor bende

Re: Ben burdayım diyen parfümler

FTHYRTTS
1)AMOUAGE HONOUR
2)BOND NY AMBER
3)COSTUME NATİONAL HOMME
4)AMOUAGE İNTERLUDE
5)BY KİLLİAN BACK TO BLACK

Ben burdayım diyen ana oyuncular
Ozy

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Ozy
Caron lar hangisi acaba mrk ettim meşur caron u almayı düşünüyorum caron thirt man le 3 nasıl bi koku bahsetme şansın varmı?
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Ben burdayım diyen parfümler

dr_olfactorius
çok zengin harmana sahip bir koku ege kardeşim ama kışlık bir koku acele etme derim. şimdi alırsan serin geceler dışında kullanamazsın şu dönem tavsiye etmem ama zaten koleksiyonda dursun diyorsan o ayrı. Parfüm çiçeksi ve odunsu kokuları olan bir parfüm diyebilirim.
Ozy

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Ozy
Performans nasıl komşum ? Caron thirt man L3
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Ben burdayım diyen parfümler

byefendy
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Mfk Apls
Tom Ford Tobacco Vanille
Hermessence Ambre Narguile
Hdp 1740
Terre Dhermes
Dior H.İntense

Re: Ben burdayım diyen parfümler

valmond
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
Caron lar fiyatlarınının çok ama çok ötesinde kalitede harman uyumunda ve sentetiklik barındırmayan parfümler ama kör alışa müsait değiller third man ile ilgili ayrıntılı epey yorum var. Efendi maskülenler aromatik yapıları var hepsinin eski tarz baharatlı zengin parfümler hepsi de ama caron pour homme tonka fasülyesi( ki bence çok abartılmış bu fasülye kullanımı ) ile yumuşatılmaya aromatik hale getirilmeye çalışılmışken third man ise vanilya ile yumuşatılmış. Çok yönlü bir koku hem baharatlı hem vanilyalı, hem odunsu, hem bergamontlu , hem hafif meyveli bayağı komplike. Ha direk sevilirmi sevilmesi zor zamanla sevilecek bir parfüm zamanla yahu kaliteliymiş derseniz sonra '' ya arkadaş ne kadar kalite bir parfüm '' dersiniz

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Parfumdelisi1
Bond NY OUD
Montale Black Aoud
Bond NY Amber
Dior H.İntense
Mancera Cedra Boise
Montale Gold Intensive Aoud

Re: Ben burdayım diyen parfümler

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
TF Blak Orchid
CN Homme
TF Tobacco Vanille
Kilian Incense Oud
Kilian Love
Chanel No. 5
TF Sahara Noir
Kilian Back to Black
Clinique Aromatics Elixir
Gucci Rush
Dior Homme intense
Guerlain Homme intense

ilk aklıma gelenler

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
Dior Homme Intense
Versace - Eros (inanılmaz bi' aura.. bitmiyor, geçmiyor bi' türlü)
Tom Ford - Black Orchid
Tom Ford - Tobacco Vanille
Tom Ford - Extreme
Guerlain - Shalimar
Bleu de Chanel

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Damandıra
Yukarıda yazdığım listeye ek olarak;
By Kilan Love
Mancera Roses Vanille
Lise ve üniversite yıllarımın kahramanı Joop Homme(tam bir lady killer) artık pek kullanmasamda arada sırada eski hatıraları hatırlamak için kullanırım.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Ben burdayım diyen parfümler

-.égalité
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
TM A taste of heaven

bağırıyor, hem de ne bağırma, herkesin dikkatini çekiyor ama burna saldırmadan. İsmini sonuna kadar hakediyor.
Eski nick: Liberté

Re: Ben burdayım diyen parfümler

murrjm
onyx yazdı
TM A taste of heaven

bağırıyor, hem de ne bağırma, herkesin dikkatini çekiyor ama burna saldırmadan. İsmini sonuna kadar hakediyor.
A taste of heaven , kilian'ın bir parfümü değil mi ?

Re: Ben burdayım diyen parfümler

Damandıra
Evet Kilian ın parfümü bir yanlışın var.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Ben burdayım diyen parfümler

zett
eveet ,By kılıan
1234 ... 6