Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Vardır değil mi? Vardır vardır. Şu iki saçma sapan şişeyi bırakıp gideyim. Nicki Minaj. Kendisi de zaten oldukça plastik ve itici bi' bayandır.

http://www.fragrantica.com/designers/Nicki-Minaj.html

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

gokhanburak53

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Katy Perry'nin Meow adlı parfümünün şişesi de oldukça gerzek. Nedir böyle ne biçim berbat şişeler bunlar! İsmi zaten baştan arıza.. Nasıl sinir oldum!

http://www.fragrantica.com/perfume/Katy-Perry/Meow-13710.html

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld

Çok çirkin çok

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Demeter adlı bi' niş parfüm evine ait... İsmi de Zombie for Him. Şaka yapıyor olmalılar evet.

http://www.fragrantica.com/perfume/Demeter-Fragrance/Zombie-for-Him-18190.html

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Lagerfeld
Friendly Fur adında bay ve bayan olarak 2 tane parfümü olan bi' "niş" parfüm evi. Hakikaten iğrenç"niş"siniz.

http://www.fragrantica.com/designers/Friendly-Fur.html

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Lagerfeld
Smell Bent adlı bi' "niş" parfüm evi. Buda öksürük şurubuna benzeyen bi' parfüm şişesi. Adı Hippie Holidaze.

http://www.fragrantica.com/perfume/Smell-Bent/Hippie-Holidaze-7696.html

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

şerif23
Hakkaten cok gerzeklermis
Bu koleksiyona en az bir tane de lady gaga dan bekliyoruz

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

erencan
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
 yediğim kazıktan sonra en çok bundan nefret ediyorum

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Parfüm Merakı
Admin
Birisi çirkin şişe mi dedi

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
NA

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

NA
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Birkac istisna disinda Bond No.9 siselerinin coooook buyuk bir kismi bence facia.
Siteleri de cok kotu. Estetik anlayislari Demet Akalingilleri tavlamaya yonelik gibi.

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

felix
Geçtiğimiz günlerde sitelerde dolanırken bir parfüm görmüştüm.Şişesi gerçekten iyi değildi.Hatta şişeye bakıp içindeki koku'da berbat'tır demiştim.Hangisiydi hatırlamıyorum ama tekrar bulunca resim paylaşacağım.

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
F. Malle'lerin şişelerini sevmiyorum...Plastik ve hafif kapak , sıradan bir şişe , en azından kapağa bi mıknatıs falan koysalarmış...

Bond No.9 şişeleri ne kadar çocuksu olsa da kokularıyla uyumlu...(bak burada kokulara da giydiriyorum)

Tom Ford Private Blend'in büyük flaconları hariç 50 ve 100'lük şişeleri ve kapakları da kalite hissinden yoksun...Normal serinin şişeler bence daha hoş TF For Men , Extreme , Black Orchid ve Velvetin şişeler çok güzel mesela...

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Cevap olarak bu gönderi By Daniel

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Sabah sabah moralimi bozdu. Yeni çıkmış. Carmen Elect"Rrrr"a ablamıza ait.

http://www.fragrantica.com/perfume/Carmen-Electra/Rrrr--28846.html

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By V

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

elle61
Ben sevmediğim kadın parfümleri şişelerini yazacağım. Kenzo'da Amour parfüm şişelerini sevmem.  Diesel Fuel For Life şişesi rezalettir. Armani Si çok kötü bir şişe tasarımına sahip. Cacharel Amor Amor parfümün kendisi zaten çok kötü, şişesi de o kötülüğe tam uygun. Burberrynin ekoseli şişelerinden hep nefret etmişimdir. Euphorianın şişesi bana evdeki davlumbazı hatırlatıyor, o derece kötü. Calvin Kleinin son parfümü REVEALIN da şişesi bence kötü ama farklı bir dizayn denenmiş olduğu için takdir de ediyorum bir yandan. Lacoste bayan parfüm şişeleri kötü. Davidoff kadın parfüm şişeleri çok fena. Versace Yellow Diamond parfüm şişesi, rengiyle beraber benim sinirlerimde deprem yaratmak için üretilmiş. YSL Manifestonun şişesi güzel ama o kapağı çok kötü bence. Yine YSL Belle D'Opium şişesi ''iğrenç bana göre'' Chanel parfümleri güzeldir ama şişeleri çok daha şık yapılabilir. Sadece tasarımcı parfümlerini biliyorum o yüzden onların şişelerini yorumladım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Beğenmediğiniz Parfüm Şişeleri.

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Gucci Rush.. O ne öyle hard disk gibi.