Baharatlı parfümler

cankaymaz
Merhaba arkadaşlar,

Bir süredir baharatlı parfümlere takmış durumdayım, haftalardır ara ara deniyorum, bazılarını küçük miktarlar ediniyorum. Hem bir liste hemde beni yönlendirmeniz adına paylaşmak istedim.

Öncelikle kısa cümlelerle bahsedeyim,

Tom Ford Tobacco Vanille - Seveni de çok sevmeyeni de, bana kokusu çok doğal gelmesine rağmen ağır ve sert geldi.
Costume National Homme - Yaş olarak çok tercih etmediğim bir koku ama deri cekete sıkıp havalandırdıktan sonra ceket çok iyi oluyor :) denemenizi öneririm bu şekilde
Tom Ford Black Orchid - Ben sevdim ama kullanmayı düşünmüyorum
Tom Ford Noir Extreme - Öneri üzerine denedim ama çok çabuk dağıldı kokusu
Guerlain L'Homme Ideal - Baharatsı hali biraz az geldi bana
Kenzo Homme Night - Sucul açılış sonrasında baharat ama soğuk baharat diye tasvir edeyim, fena değil ama tercih sebebi olmadı.
Paco Rabanne One Million - çok cezbetmedi
Bvlgari Man in Black - Açılış rom ve amber sanırım sert ama sonrası hoş, aklımın bir yerinde duruyor
Viktor Rolf SpiceBomb - Sevmeyeni çok parfüm meraklıları tarafından ama nedense sevdim ben kokusunu
Armani Code Profumo - Bana bir süre sonra Black Code andırdı direk. O yüzden geçtim.
Dolce Gabbana The One - Çok hatırlamıyorum ama iz bırakmadı.

Bunun üzerine de denemek istediklerim var tabi ki ama parfümlere baktıkça şöyle bir yorum yapıyorum, Spicebomb'un bende uyandırdığı tatlı bir baharat sanki Man in Black'in orta notalarına benzettim. İkiside hoş ama aradığım değil, Costume National Homme ve Tobacco Vanille bana biraz sert ve fazla geldi, bu kadar da sert olmaması gerek gibi geliyor. Malumunuz Kağan, Tekin Acar, Boyner buralarda hem çok satan parfümleri tekrar önümüze çıkartıyorlar, yeni şeyler deneyemiyorum oraların yönlendirmeleri ile. 3 defa onuda denedim bunu biliyorum dedikten sonra tavırlar değişiyor :)

Belki biraz daha farklı markalar var ise (ki ben bilmiyorum ne yazıkki) sizin yönlendirmeleriniz ile onları denemek isterim. Konu gereği denediğiniz bildiğiniz parfümleri yazarsanız bir listede olmuş olur :)

Teşekkürler :)

1) Versace Eros..
Doc

Re: Baharatlı parfümler

Doc

Re: Baharatlı parfümler

cankaymaz
Denedim edp'mi hatırlamıyorum ama Kağan vs her yerde bir tane var zaten. Onda biraz daha vanilya var, tarçınlı hali daha az sanırım. Fena değil evet..

Yakında Costume National Soul deneyeceğim, bakalım o nasıl :) deneyenler varsa paylaşsın lütfen düşüncelerini.

Spicebombdaki tarçınlı hal bir kaç gün sonra baymaya başlıyor. O yüzden çok tercih sebebi değil

Bu arada konu dışı ama Kenzo Home Night var, sucul, soğuk baharatlı yaz için uygun olduğunu düşündüğüm bir parfüm. Hoştu fakat kaldırıldı diye duydum, alternatifi var mıdır?
1) Versace Eros..