Bahar ve yaz parfümleri

klasnik
Bu konu güncellendi de .
slm parfüm merakı ve değerli arkadaşlar forumu dün gördüm elimden geldiği kadarda inceledim ve çok beğendim sizden birkaç ricam var ilgilenirseniz cok mutlu olurum öncelikle bir parfüm arıyorum ama nasıl bir parfüm alacağıma karar veremiyorum çok fazla parfüm bilgim yok sadece 100 liralık 200 liralık parfümlerden bi kactane kullandım ve beğenmedim örneğin CK,DİESEL,BVLGARİ kullaım ve pek beğenmedim yani şöyle anlatayım cok seçiciyimdir hemde acayip herkeste olan birşeye sahip olmak istemiyorum dün forumda tf black orchid anlatılmış uzun uzun okudum ama çok agır olduğu soylendı ve benim aradığım parfüm tamamen bahar ve yazaylarına hitap edicek bir parfüm olmalı yaz kıyafetlerine uymalı ve gittiğim mekanlardakilere bu koku kimden geliyor dedirtmeli yolda yürürken durdurup ismini soranlar olmalı para söz konusu değil fiyat pahalı olabilir ama yeterki aradığım özelliklere sahip bir koku olmalı özel olmalı ve kalıcılığı cok önemli önerileriniz için teşekkür ederim saygılarımla...

Re: bahar ve yaz parfümleri

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
aventus, abercrombie fierce, bleu de chanel, bvlgari aqua pour homme,ermenegildo zegna..

Yaz kokuları bunlar aklıma gelen.

Re: bahar ve yaz parfümleri

klasnik
eyw Mehmet peki bu parfümlerden hangileri daha iyidir  yani aradığım parfüm özel üretim olmalı şu tf black orchid i almamı öneriyolar ama cok ağırmış o yüzden istemiyorum ama tom ford gibi değerli olmalı yardımın için teşekkürler
tma

Re: bahar ve yaz parfümleri

tma
Yasaklı Kullanıcı
tom ford black orchid ı kullandım 40 mlden sonra skılıor çok tatlı meyvalı ve çok ağır bir koku . Gunluk değilde özel gunlere kullanım dıyorsan al decant 30 ml yeter bence :)

Re: bahar ve yaz parfümleri

caglar
Cevap olarak bu gönderi By klasnik

Re: bahar ve yaz parfümleri

klasnik
eyw arkadaşlar ilginiz için teşekkür ediyorum
NA

Re: bahar ve yaz parfümleri

NA
Cevap olarak bu gönderi By klasnik
"Bahar-yaz" ve "kalıcı" deyince ister istemez seçenekler çok azalıyor. Bulan bize de haber versin :)
Black Orchid için ağır dediğinizi düşünerek tatlı olmayan hafif maskülen, fresh kokulardan aklıma gelenleri yazdım.

-Dior Eau Sauvage
-Guerlain Pour Homme Intense (ara ara tazelemek gerekecek)
-Tom Ford Grey Vetiver (buram buram koksun derseniz arada tekrar fıslatın bunu da)
-Creed Virgin Island Water
-Creed Green Irish Tweed
-Creed Aventus

Pahalı ve özel bir koku arıyorum dediğiniz için listede bol bol Creed var. Çok tartışılan bir marka ama yukardaki kokuları bir şekilde kendini kanıtlamış meşhur ve prestijli olanlar.

Re: bahar ve yaz parfümleri

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By klasnik
arkadaşın dediği çok doğru unutmuşum, mont blanc parfümleri harikadır ama genel sıralama olarak:

bu tamamen benim fikrim bu arada sadece tavsiye,

1. Abercrombie fitch and fierce
2. Terre d'hermes
3. Creed Aventus
4. Mont Blanc Legend ( intense olmayacak)
5. Bleu De Chanel

Hocam black orchid benim en çok sevdiğim 5 içerisinde yer alır 3. 100 ml mi kullanıyorum ama yazın kullanırsan kusan olur çevrende, linstant guerlain extreme vs. gibi kokular da var.

Ama sen yaz ve bahar kokusu istiyorsun black orchid uymaz.

Bu dediklerimi dene bence.
tma

Re: bahar ve yaz parfümleri

tma
Yasaklı Kullanıcı
mehmet dostum merhaba gecen hermesi denedim bana çok yeşil  i yansıttı böyle nasıl anlatsam beraak ve yeşil ağacları ilk denememde sevmedim sence değişirmi nasıldır bu parfüm anlatırmısnız uzun uzun

Re: bahar ve yaz parfümleri

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Hocam ben tasvir konusunda çok başarısızım, sadece çevrem geniş olduğu için ve forumdaki sevgili arkadaşlarım sayesinde farklı kokuları kullanabilme şansım oldu.

Hermes ile de özetçi üstad tanıştırdı beni.

Çok kısa olarak benim yorumum şöyle;

İlk sıktığında seninde dediğin gibi yeşil ağırlıklı karmakarışık bir turunçgil ile hoş bir yaz kokusu başlıyor, ardından portakal tarzında bir tat damgasını vurarak karmaşıklıktan daha tek düzeye iniyor yani her parfümdeki ilk gelen sert koku, daha sadeleşip sadece portakal oluveriyor hermeste. Ardından beliren hermes içerisindeki çakmak taşı bu çiçeksi ve meyvemsi kokuyu daha maskulen ve gizemli hale getiriyor. Çoğu arkadaş burayı sevmese de bence en can alıcı yeri burasıdır hermes edt! nin.. Çünkü edp de Raşit üstadın da dediği gibi çakmak taşını azaltıp daha turunçgil vurgusunu üstte tutmuşlar böylece koku daha soft olmuş. Benim fikrim  terre hermes dediğin edt olur :) Son notalarda ise turunçgil ve çakmak taşı karışımı ile en güzel doğal sabun gibi devam ediyor.

Bu kokuda benim gördüğüm en harika olay şudur:

Black orchid olsun tobacco olsun, zalım oldukları halde hep aynı vurguda ilerler orta notalarından itibaren. Ama hermes kötü gün dostudur.

Koku gider azaldığını hissedersin 10 dk sonra sanki yeni sıkmış gibi bir daha meydana çıkar, koku tekrar sakinleşir burun alışır bir anda yine heryeri koku kaplar. Çok acayip bir durum değil mi?

Geçen bir bayan arkadaşım ile ilk özel buluşmamda hayatımda en sevdiğim tek geçtiğim tobacco vanille yerine hermes kullandım ve bayan arkadaşım hayran kaldı kaç kere konusunu açtı parfümümün..

Her evde bulunması gereken koku diye düşünüyorum, ama turunçgil portakal ile aran yoksa daha maskulen kokular tercih edebilirsiniz.

tma

Re: bahar ve yaz parfümleri

tma
Yasaklı Kullanıcı
Gayette güzel anlattınız hocam.Bir çok blogda okudum fakat fanatıgınden okumak daha ıyı geldı bana sonucta vurgulaya vurgulaya anlatmıssınız o cakmak tası kısmını en çok merak ettiğim yer zaten tekrar denicem en kısa zamanda teşekkürler. Turunçgil kokusunu sevıyorum hocam fakat one million soğuttu benı bu konuda turunc gil diyince ona benzer dıe uzak duruorum :D-

Re: bahar ve yaz parfümleri

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
One million dan soğumayan mı var hala :) ? 2008'de almıştım 2009 mayıs mezuniyet gecemde kullanıp bitirdim. Bir daha da almadım.. One million da baharat var hocam , bundaki çakmak taşı ve mevcut ise(!) baharatlar sadece kokunun sırf çiçek kıvamında gitmesini engellemek maskulenleştiren  bir hal aldırmak amacıyla yapılan materyaller sadece. Yani one milliondaki baharatlar bunda zaten olamaz diye düşünüyorum.

Zaten bana göre hermesin sevilmesinin sebebi, kadınlar çiçek ve şeker kokularını çok sever. Hermeste de güzel bir çiçek kokusu başlıyor ardından çakmak taşı kadını bitiriyor çünkü içinde hem kendilerinde buldukları çiçek bahçeleri hem de erkeksilik yatıyor. :)

Çakmak taşını yakalayamaz iseniz, bir ipucu vereyim. Koku turunçgil altında devam ederken birden sertleşmeye başlıyor 1 dakika sonra o anda kokuyu erkekleştiren dumansı tat çakmak taşıdır.

tma

Re: bahar ve yaz parfümleri

tma
Yasaklı Kullanıcı
vallaha tekrar denıcem araştırdım alt notalara cabuk geciyormus cok fanatiği var çok beğenmeyenıde varama beğenenı tam fanatik  . denediğimde anlatırım artık kokuyu teşekkürler hocam :)

Re: bahar ve yaz parfümleri

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
eyv. ne demek :) bu arada koku ilk sıralarımda yer alır ama fanatiği değilim.

Tobacco Vanille ve İnterlude fanatiğiyim. ( hermes , black orchid , jubilation ve chergui de favorilerim. )

Kolay gelsin.

Re: bahar ve yaz parfümleri

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By tma
Ormonde Man/MFK APOM/Mancera Cedrat Boise/Creed Millesme Imperial...Uzar gider...

Re: bahar ve yaz parfümleri

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Chanel-Allure Homme Edition Blanche ve Tom Ford White patchouli eklenebilir designer olarak...

Re: Bahar ve yaz parfümleri

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By klasnik
Para yönünden sorunun yoksa Harvey Nichols'a gidebilirsin yardımcı olacaklardır.

Jil Sander Sun Men Fresh olabilir, gayet fresh bir kokudur yazın için çok iyi bir alternatif. Ayrıca denildi ama Mfk - Apom ve Blue De Chanel da olur.

Bu arada Terre hermes yazın kullanılır ama gitmez bence.

Yaşınız kaç bu arada

Re: Bahar ve yaz parfümleri

klasnik
yaşım 23 şöyle aslında şunu demek istiyorum hani okadar paraya kıydıktan sonra parasını haketsin istiyorum daha once aldığım parfümleri hiç beğenmedim yazmıştım forumun başında adlarını yanı yaz aylarına uygun kalıcılığı cok etkili hoş kokulu olsun istiyorum hiç anlamadığım için sadece soruyorum verdiğiniz parfüm isimlerini hepsini tek tek araştırıyorum nette bi ön eleme yapıp sonra bi ikitane alıcm ama tek bir parfüm kullanmak istiyorum o yüzden biraz seçiciyim kafam karıştı bıraz çok parfüm war

Re: Bahar ve yaz parfümleri

asdaa
Mfk - Apom'u bence bir deneyin derim.

Re: Bahar ve yaz parfümleri

klasnik
fatih doğrudan iletişim kurkam isterim fikir ve görüşlerini almak istiyorum eklersen sevinirim klasnic23@outlook.com facebooktan mail adresimin şifresini bilmiyorum diğer arkadaşlarda ekleyebilir parfüm konusunda aydınlatacak varsa
1234 ... 6