BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
Bu konu güncellendi de .

Daha yeni sayıldığım bu merakta 6 şişelik bir koleksiyonum var fakat ne olursa olsun elimde 10 şişenin üzerinde parfüm bulundurmam gibime geliyo :)

Soldan sağa: Paco Rabanne Black XS - Clinique Happy For Men - Voyage d'Hermes Pure Parfume -Yves Saint Laurent La Nuit De L'Homme - Carven Vetiver - Oriflame Dark Wood

Mont Blanc Starwalker - Zara 8.0

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

matrai
BaddestMan yazdı

Daha yeni sayıldığım bu merakta 6 şişelik bir koleksiyonum var fakat ne olursa olsun elimde 10 şişenin üzerinde parfüm bulundurmam gibime geliyo :)
Ahh gençliğim ahhh bende öyle diyordum

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
Haha uzak geliyo şuan Altuğ hocam ama yaşamadan göremeyiz tabi :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
Daha niceleri gelir farketmeden siz:) güzel günlerde.. Happyi sevemesem de voyage sağlam koku..ayrıca vetiver olması koleksiyonda süper olmuş:) carven vetiver favorim değil ama yine de güzel:)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
Hocam Carven'i kör alış yaptım ve ne yalan söyliyim hiç sevmedim, sabunsu vetiver bana daha yakın mesela Tom Ford Grey Vetiver şişeleri azaltınca alacaklarımın başında geliyo :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
Grey vetiver süper bence de performansı da bende oldukça iyi oluyor..temiz bir vetiver kullanımı var sabunsudan daha çok bence.sabunsu için bir de creed original vetiver ya da mugler cologneya ya bir göz atın hocam:) güzel günlerde tekrardan:)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
çok teşekkürler hocam önerileriniz ve güzel dilekleriniz için :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

guardiannnn
allah arttırsın hocam hoş görünüyorlar :) voyage benim de çok hoşuma giden bi koku.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
sağolasın hocam, bencede çok hoş bi kokusu var ama kalıcılığı ve farkedilirliği ortalarda geziyo bi tık daha fazla olsa müthiş olurmuş sanki :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

Shams
Daha güzellerini de sıkmanız dileğiyle. Başlangıç için güzel parfümler.

Hermes'i tek geçerim elbette.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
çok teşekkürler :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

Lagerfeld
1 sene sonra o fotoğraf karesi genişleyecek bak bu tarihi unutma. :)

İyi günlerde kullan dostum kokularını.

Ayrıca rica etsem Oriflame - Dark wood nasıl ? Bi' iki kelime bahseder misin? Hakkında güzel yorumlar okumuştum zamanında.

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
Çok sağol hocam :)
Oriflame Dark Wood için ise bilmiyorum biliyo musunuz ama Versace-Versus Blue Jeans'in daha soft hali diyebilirim.Koku olarak gayet güzel bence ama kalıcılık ve farkedilirlik sıkıntısı var.

[...]

Çok teşekkür ederim. Yeterli benim için. De haydi o koleksiyonun taşıp oturcak yer kalmasın inşallah. :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
Ekşisözlükte ceylicious sizsiniz heralde hocam:)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
Güzel yakalamışsın hocam parfüm başlığını takip ediyodun heralde :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
Ekşiyi olabildiğince takip etmeye çalışıyorum genel olarak:) allah allah bu kokular bir yerden tanıdık geliyor bana diye düşünürken akşıma geldiniz:)

BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

BaddestMan
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
Eraay hocamla Carven Vetiver-Mont Blanc Starwalker takasını gerçekleştirdik ve Zara 8.0'ı ekledim koleksiyonuma.10 şişeyi geçmeme sözümde duruyorum hala :)

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

küçük yanlışlık için özür

Re: BaddestMan'in Minik Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
Şerif hocam yanlış yere park etmişsin:) Baddestmanin başlığındayız şu an:)