Bad Diesel

Umut Kurtoğlu

http://www.fragrantica.com/perfume/Diesel/Bad-39383.html

Notalarında tütün ve havyar var .. İlgincime gitti paylaşmak istedim.Diesel parfümleriyle pek ilgilendiğim söylenemez ama notaları merak uyandırdı gerçekten.. Geldiğinde denemek lazım..

Re: Bad Diesel

Optuna
Guzel sise.
Private Label - Ursa

Re: Bad Diesel

camorr
Havyar notası ilginç.

Re: Bad Diesel

Makedon
TME

Re: Bad Diesel

TME
Siselerine verdikleri emegi kokularina da verseler cok daha basarili olurlardi.

Re: Bad Diesel

єяяσя.
Güzel(!) bi' Invictusgillerden dahaaa.
1 dk dan fazla dayanamadım attım sıktığım kağıdı

Re: Bad Diesel

Freeoud
İsminin Hakkını Veren Nadir kokulardan. Bad işte daha ne olsun.

Re: Bad Diesel

BaddestMan
Frag'da bu kadar düşük oy alan hiç bi parfüme rastlamamıştım şuana kadar.

Re: Bad Diesel

camorr
BaddestMan yazdı
Frag'da bu kadar düşük oy alan hiç bi parfüme rastlamamıştım şuana kadar.
Hakkaten ağzını burnunu dağatmışlar. Oldu mu şimdi Carlos Benaim?

Re: Bad Diesel

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan

Re: Bad Diesel

BaddestMan
He şu malum kokulara benzetilen ELDO parfümü

Re: Bad Diesel

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
Bu ne ya:) Gülmekten yorumları okuyamadım. Parfümöre sövmedikleri kalmış bir tek

Re: Bad Diesel

Debussy
Bunun youtube deneme videoları da komik :D Diesel büyük bir iş çıkarmış, Secretions Magnifiques kadar kötü puan alabilmek büyük bir başarı bence :) Kasım splitinde Secretions Magnifiques varmış :P

İt's smells like a crime scene:
https://youtu.be/u7QQxSevDu0?t=184

Re: Bad Diesel

promesta

Re: Bad Diesel

camorr
Benim favorim olfactory holocaust tanımlaması. Adam kokladıktan sonra iki gün kendime gelemedim diyor:)

Re: Bad Diesel

wishdropper
parfümü aldım denemek amacıyla 30 luğunu 64 tl ye. öncelikle kış parfümü. tütün ve havyar şeklinde lanse edilmiş ve deri temalı kışlık ağır bir koku. ilk sıkınca pek bişey anlaşılmıyor fakat 1-2 saat sonra alttan mükemmel bir koku geliyor. kalıcılığı güzel. kazağın üzerinden çıkmadı. geçtiğin yer kokmuyor ama tene yakın. iki saat sonra değişen koku gayet kalıcı ve güzel. ben ilk sıkıldığındaki kokuyu beğenmedim. hafiflesin de o güzel koku gelsin diye bekliyorum adeta. yorum pek olmadığı için düşünenler için yazmak istedim. bende denemek için aldım benim gibi denemek için alanlara tavsiyem 30 luğunu alın aynı fiyata geliyor büyüğüyle oranlayınca. herkes beğenmeyebilir. diesel in bütün parfümlerine sahibim hiçbirine benzemiyor diğerlerinin. alakası bile yok diyebilirim.

Re: Bad Diesel

Vedat
Test ürününü sıktım ünlü bir satış mağazasında, hayatımda aldığım en kötü korkulardan birisi. Arkadaşın birisi yazmış, sonra koku değişiyor,  2 saat sonra şöyle oluyor falan diye, ben kesinlikle bir fark alamadım ve koku o kadar yoğun ve rahatsız edici ki parfümün sadece bilek kısmından biraz değmiş olsa da kazağıma, değiştirdim. Diesel Fuel for Life kullandım daha önce, sevdiğim bir markadır fakat Bad tam bir fiyasko. Ciddi düşünen arkadaşlar, test ürününü sıkın ve bir gün o kokuyla parfümü test edin derim.

Re: Bad Diesel

boorock67
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Koku gayet iyi