BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

camorr
Diğer başlık yine başa sardı. Burdan devam edelim.

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

radmurat
Güneşli ve sıcak bir Mersin gününde ADP Fico di Amalfi kullanmak ferahlık verdi, bütün gün devam...

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Makedon

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

camorr
Dayanamadım Apls den sonra merakımdan diğer koluma da Montecristo sıktım.  Animalic diye korktuk kokudan ama girişi Kouros'un girişinin onda biri kadar bile rahatsız edici değil bence. Tütünlü, baharatlı karanlık bir ağır abi kokusuyla karşı karşıyayız.Russian Tea'den sonra bir gol daha. Bu Masque'ın boş kokusu yok anlaşılan. Not:Kör alışa uygun değildir:)

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

kupo
Bugünde Nautica Voyage
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

İmeraFera
Püre havane yi hissedemiyorum öğlen sıkmıstım. Akşam için bentley infinite intense sıktım ama arabadakiler camı falan açtı bu ne ya diye
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Umut Kurtoğlu
Faruk yazdı
Püre havane yi hissedemiyorum öğlen sıkmıstım. Akşam için bentley infinite intense sıktım ama arabadakiler camı falan açtı bu ne ya diye

2-3 saat baya vurucu koku..

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By camorr
camorr yazdı
[...]
Ben bu kokuya özellikle İbrahm Reis'den yorum bekliyorum. İddia koydum ortaya.

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Umut Kurtoğlu
Houbigant Fougere Royale.. Eskinin kült fujeri fujer yapan kokunun 2010 yorumlamısıymış..

Bu kadar tarihi bir koku inanılmaz modernleştirilmiş.. Bergamotla açılan koku daha sonrada baharatlı ferah aromatik bir kokuya dönüyor. Kesinlikle eski kafa bir lavanta değil.. Daha ferah sanırım bunu sağlayan sardunya..

Sağlam re-release

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Biraz aykırı giyindiğim için afgano tercih etmiştim bu sabah 6 da sıktım 19:20 boğulanlar var inanılmaz kalıcı ve fark edilirlik oda hatta komple ofis dolduruyor
Je deviens folle

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Makedon

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Umut Kurtoğlu
Reis bana bu eski kafa berber dükkanı değil direk berber dükkanı gibi gelmedi yalnız ya? Eskisini koklama fırsatımız var ise bir koklayalım:( Bence İbrahm'in dediği gibi tam bu havalarda kullanılacak keyifli bir koku olmuş..

Jicky i haftaya deneyeceğim bakalım inşallah.. Çok merak ediyorum. Bu arada senin bir favorini aldım senin yüzünden:) Yakında haberini alırsın! Senin favorilerini takip etmekten perişan olduk

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Makedon

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı

  Güncel Fougere Royale: Camında David BECKHAM, içinde de başlangıç seviyesi elektronik müzik olan Bağcılar'da bir berber dükkanı.

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
telefondan bir konuşalım. Fransa'dan getirebilir sanki bir büyüğüm..Diğer için de bana ne gizemli takılıcam ben. Cool adamım.

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Makedon

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Debussy
Jicky sıktım konuşulunca bu kadar :) Eski kokulara özel bir sempatim var, parfüm dünyasındaki değişimleri görme vesaire, bir de 1800'leri seviyorum birçok açıdan. Aklımda vintage tabarome var, 3 5 ml parfümler gümrükten geçer mi, bilen var mı ? VT'nin fazlası beni aşar zaten :D Risk varsa bulaşmayım hiç, 3 mlsi bile pahalı meretin.

Umut bu arada Jicky'i beğenirsen Mouchoir de Monsieur'u da getirme gündeme oturtabilirsin Jicky'nin yanında, yurtdışında vintage Mouchoir de Monsieur denemiştim, Jicky'den bir adım önde gelmişti bana Jicky'e benzese de, hatta Mdm hala kullanıma uygun. Ama 90'lardan mı ne kalmayı o MdM, o zamanlar Guerlain başkaydı.

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

camorr
Debussy yazdı
 Aklımda vintage tabarome var
Hocam daha önce denedin mi bunu? Güncel formülasyonu hayal kırıklığı...

Re: BUGÜN HANGİ PARFÜMÜ KULLANDIM?(EYLÜL-EKİM)

Debussy
Güncel tabarome ile vintage tabarome'nin hiçbir alakası yok. Vintage tabarome 19. yüzyılın sonunda çıkmış bir koku, sonra üretimden kalkıyor falan. İsim aynı sadece. Denemedim vintage tabarome'u ama normal tabarome'yi biliyorum, notalar falan da alakasız baya.

[...]

+1 güncel versiyon ferah zencefilli tütün mü neydi