BU PARFÜM? :)

ero444
Bu konu güncellendi de .

sadece ıslak toprak kokusu, belli miktar yosun

Re: BU PARFÜM? :)

dekare
Oyun mu bu hocam zevkliymiş ama
Serge Lutens - Fille en Aiguilles olabilir mi acep?

Re: BU PARFÜM? :)

ero444
Biraz araştırdım dostum neredeyse aradığım en önemli şeyler var fakat 2 mihenk taşı Yağmur sonrası toprak kokusu yok sanırım fakat dumansılık var tam anlayamadım. :D
tma

Re: BU PARFÜM? :)

tma
Yasaklı Kullanıcı
Dsquared2 - He Wood Rocky Mountain
 hislerinin tecrumanı :D

Re: BU PARFÜM? :)

ero444
teşekkürler. :D

Re: BU PARFÜM? :)

ero444
Cevap olarak bu gönderi By tma
çam kokusu ve reçine kokusu odunsu kokuyu devre dışı bıraktım

sadece ıslak toprak kokusu-dumansılık ve belli miktar yosun bu 3lü

sizce şimdi uygun mudur? ya da başka öneriniz?

Re: BU PARFÜM? :)

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By ero444
YAĞMUR SONRASI TOPRAK KOKUSU DAMITILDI MI Kİ :)

Aradıkların ya
Comme des Garcons
Disquared da bulursun ya da ya da yok :)
tma

Re: BU PARFÜM? :)

tma
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By ero444
çam kokusu arıosan polo classic var ama çok erkeksidir haa kadınlar kaçışır :D

hermes de vardı sanırım toprak kokusu hatta bugun denedim sevdim gibi ama almam :(

Re: BU PARFÜM? :)

ero444
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
dostlar tam olarak ıslak toprak ile dumansılık barındıran bir parfüm istiyorum çam filan yazdım başta ama vazgeçtim kolay olsun diye
tma

Re: BU PARFÜM? :)

tma
Yasaklı Kullanıcı
dostum bir karar versen yardımcı olcaz ama sen dumansı odunsu flan kafamız karıştı :(

alakası yok ama armani he denemenı ısterım çok sexy bir koku

Re: BU PARFÜM? :)

ero444
Cok sağolun yardımlar icin üstte en alta ekledim dostlar dumansiligida istemiyorum sadece ıslak toprak ve yosun bu ikisi

Re: BU PARFÜM? :)

Nebukadnezar

Re: BU PARFÜM? :)

murrjm