BU NOTALARA SAHİP KALİTELİ PARFÜM

koter55
degeeli hocalarim merhabalar. kotondan deneme amacli black for men edt adli bir parfum aldim 50 tl ye ancak kalicilik fos cikti tabikidr ancak kokusu cok hosuma gitti bu parfumun kaliteli bir versyonu varmi. kendi sitesinde notalari ve baskin bolumlerini yazmislar. ayrica 21 yasknda baya esmer bir insanim.

Üzüm, meşe, elma, limon, ergamot, Itır kokularını hissedeceğiniz bu parfüm; karanfil ve tarçının baskın kokusuyla herkesi kendine hayran bırakıyor. Ferah, keskin bir açılış sonrası orta notalarındaki baharatlı karakteri ile 2 adım öne çıkıyor. Zeytin, sandal ağacı, sedir ve vanilya kokularını da iççinde barındıran Black kendine güvenen, karizmatik erkekleri bekliyor.

Üst Nota:Üzüm,Meşe Yosunu Elma, Limon, Bergamot, Itır.Orta Nota:Akaju,Karanfil,tarçın.Alt Nota:Zeytin Ağacı, Sandal ağacı, Sedir, Vanilya, Vetiver.

Re: BU NOTALARA SAHİP KALİTELİ PARFÜM

rıpazha

Re: BU NOTALARA SAHİP KALİTELİ PARFÜM

zett
rıpazhamısın ne boksun,anan baban ne güzel yetiştirmiş be seni helal..Ne ana babalar var şu dünyada ..Evlatlara bak,rezil şerefsiz ..

Re: BU NOTALARA SAHİP KALİTELİ PARFÜM

zett
Bilişim polisi bu herifin mesajlarını ihbar kabul etmeli. Ahlaksız herife gereği yapılmalı,şikayetçiyim

Re: BU NOTALARA SAHİP KALİTELİ PARFÜM

Parfüm Merakı
Admin
zett yazdı
Bilişim polisi bu herifin mesajlarını ihbar kabul etmeli. Ahlaksız herife gereği yapılmalı,şikayetçiyim
Kovdum bu küfürbaz terbiyesizi, boşver trol çok ortalıkta.

Re: BU NOTALARA SAHİP KALİTELİ PARFÜM

zett
Parfüm Merakı yazdı
zett yazdı
Bilişim polisi bu herifin mesajlarını ihbar kabul etmeli. Ahlaksız herife gereği yapılmalı,şikayetçiyim
Kovdum bu küfürbaz terbiyesizi, boşver trol çok ortalıkta.
Kovmasaydında,biraz haşlasaydım köpeği!

Re: BU NOTALARA SAHİP KALİTELİ PARFÜM

İskender
Cevap olarak bu gönderi By rıpazha
Sizce bu koton Black parfümü hangi orijinal lüks parfümün benzeridir. Cidden kokusu çok güzel ama kalıcı değil bu kokuya benzer hatta ondan esinlenerek yapılmış dediğiniz parfüm markası sizce nedir ?