BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar merhaba amerikadan getirtmiş oldugum 2 adet bentley intense parfümün birini splite açmak istiyorum. ml fiyatım 1,5 TL'dir, kargo alıcıya aittir ve paro indirimiyle gönderilir. Fiyatın uygunlugu nedeniyle kargoya gitmeme değecek 20 ml'in üzerine alımlar tercihim olur. 50 ml alan olursada şişesi ve kutusuyla göndereceğim.

Raşit Bey'in kouyla ilgili yorumunu gözünden kaçıran arkadaşlar buradan okuyabilirler

http://www.parfummeraki.com/2014/06/bentley-bentley-for-men-intense-2013.html

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

Lagerfeld
Dostum mail'ini kontrol eder misin.

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
rezerve

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

*HOCA*
Bitti mi yani :)

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
:) şuan için oyle gorunuyor

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

gani
Bazen dusunmeye bile vakit kalmıyor

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
arkadaşlar bu kadar talep olacagını bilemedim kusura bakmayın :) ama yakında gelecek olan siparişlerimin içine eklettireyim dilerseniz yine aynı fiyattan.

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

mdeniz

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
Tabiki, gelir gelmez bilgi verecegim.

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By maximus

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
alisofya yazdı
Meşhur Bentley sonunda elime ulaştı Lokman Bey'e emeklerinden dolayı çok teşekkürler
Allah arabasını da nasip etsin :)))

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

Arturo's

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

zett
alisofya yazdı
Üstadım bize parfümü bile lüks arabayı ise rüyamızda bile göremeyiz :)
Nasıl buldunuz Bentley i?
yok

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

yok
Maserati parfüm çıkartırsa kesin güzel yapar :)
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

alfie
M-rah / 82 yazdı
Maserati parfüm çıkartırsa kesin güzel yapar :)
Harika bir yaklaşım. Herhalde Rolls Royce'da sessiz kalmaz.

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By zett

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
Arkadaşlar bentley isteyenlerin taleplerini alabilirim şuan.

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

alfie
Cevap olarak bu gönderi By Arturo's
alisofya yazdı
Bentley ile ilgili olarak Raşit beyin yorumlarına kesinlike katılıyorum, öncelikli olarak en çok hoşuma giden yeri açılışı oldu bu soğuk havalar için kullanımı ideal olan parfümlerden, ancak benim için orta notalardan itibaren ve özellikle alt notalara çok ısınamadım açıkçası ve fazlaca baş ağrısı oluştu bende, bu yüzden bir şişesini ne kadar sürede bitirebilirim kestiremiyorum,en çok hoşuma giden bir başka tarafıda açılışta Jubilation ile ilgili benzerliklerdi, son olarak gerçekten güzel lüks kokan bir parfüm ama bende yaptığı baş ağrısından dolayı sürekli kullanımı benim açımdan zor gerçekten.
ilk kullanımda bende de baş ağrısı yaptı. ancak 2. 3. kullanımımda baş ağrısı yapmadı. parfümün sonu nedense costume national scent intense benzettim. genel itibariyle fiyatına göre güzel parfüm.

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

erdem
Cevap olarak bu gönderi By maximus
maximus yazdı
Arkadaşlar bentley isteyenlerin taleplerini alabilirim şuan.
Ambre russe ile beraber mi geliyor?eğer öyleyse denemek için 5ml de ondan alırım.

Re: BENTLEY-BENTLEY FOR MAN INTENSE EDP

maximus
erdem yazdı
maximus yazdı
Arkadaşlar bentley isteyenlerin taleplerini alabilirim şuan.
Ambre russe ile beraber mi geliyor?eğer öyleyse denemek için 5ml de ondan alırım.
yok hocam o var yarın kargolanabilecek şekilde.
123