Az ve öz koleksiyonum

walter
Alıp alıp kullanmadığım parfümleri elimden çıkarınca ortaya böyle bir şey çıktı, artık sıra gelmeyen parfümüm yok hepsini severek ve her zaman kullanıyorum.

Re: Az ve öz koleksiyonum

murrjm
Tam tadında bir koleksiyon olmuş,tebrikler...
Benim de hedeflediğim küçülme projesi bu minvalde olacaktır (olamadı)
Orada bir Satin Mood var ki zaten !!!

Re: Az ve öz koleksiyonum

walter
murrjm yazdı
Tam tadında bir koleksiyon olmuş,tebrikler...
Benim de hedeflediğim küçülme projesi bu minvalde olacaktır (olamadı)
Orada bir Satin Mood var ki zaten !!!
Teşekkür ederim, küçülme projesi zor ama güzel ve faydalı oldu. Elimde aylarca kullanmadığım parfümler vardı bunları kullanınca en çok sevdiğim parfümleri kullanmaya kıyamıyordum en iyisi bir hevesle alıp kendimi beğendiğime inandırmaya çalıştığım ama aslında beğenmediğim parfümleri elimden çıkarıp en sevdiklerimle baş başa kalayım dedim ortaya böyle bir şey çıktı. Mfk satin mood'a gelince bana göre mfk nın çıkardığı en güzel parfüm koklamaya kıyamadığım kokladıkça doyamadığım bir parfüm tek parfüm kullanacak olsam tercihim kesinlikle bu olurdu.

Re: Az ve öz koleksiyonum

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By walter
az, öz fakat muazzam kokular.. ve en isabetli karar..
güzel günlerde kullanın...
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Az ve öz koleksiyonum

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By walter
Güzel bi' karar ve elemeler sonucu elinizde kalanlar nefis parçalar olmuş walter.
Gidenlere pişmanlık duymuyorsan ve elindekilerle mutluysan senden zengini yok. :)

Ayrıca Satin Mood evet MFK'nın Oud serisi içinde en etkileyici olanı bence de. Gül'ü bi' kenara bırakırsak ben ilk kokladığımda vanilya ve öd'ün bu kadar nefis yedirilmesine bitmiştim. Kazağımın kol kısmına da sıkmıştım. Dolap neredeyse 2 hafta kadar alabildiğine Satin Mood kokmuştu. O kazak makinaya girdi çıktı bilmem ne oldu ama dolap uzunca bi' müddet enfes vanilya, gül ve öd kokuyordu. :)

Çok pahalı ama hem yapısı, hem kokusu ve hikayesiyle fiyatınının hakkını veren, alınıp baş köşede sergilenebilecek bi' eser.

Unutmadan, güle güle kullanın hepsini. :)

Re: Az ve öz koleksiyonum

jatne
Cevap olarak bu gönderi By walter
 tebrikler güle güle kullanın güzel seçimler

Re: Az ve öz koleksiyonum

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Futbol takımı gibi olmuş kaleci Git forvet aventus forvet arkası satin mood falan. Son bir sağ açığa transfer lazım

Re: Az ve öz koleksiyonum

walter
Guardiannnn; Çok teşekkür ederim.

Lagerfeld; teşekkür ederim, inan hiç pişman değilim hatta sayıyı 2-3'e indireyim dedim ama olmadı :) Mfk satıldıktan sonra bir şişe daha satin mood almayı düşünüyorum reformüle olup kokusu değişirse filan olursa çok üzülürüm.

jatne; teşekkür ederim :)

umut hocam forveti göremiyorum ben ghost forvet mi yoksa aventus

Re: Az ve öz koleksiyonum

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By walter
En güzelini yapmışsınız.