Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
Bu konu güncellendi de .
Merhaba.
Elimde fazla olan edclerden denemeyen arkadaşlarıma hediye etmek istiyorum.

Atelier Rebul Pera 15 ml
1) Burakkk
2) erdembaba
3) berzax
4) guardiannnn
5) kupo

Atelier Rebul İstanbul 15 ml
1) Jasezovemalp
2) BaddestMan
3) vito andolini
4) salpingo
5) yalciner51

Her iki kokudan da ilk 5 talep yazılacak.
Çekilişle sahiplerine kargoyla ulaştırılacak.
Herhangi bir koşul yok. Herkes katılabilir.
Bol şanslar.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

BaddestMan
katılabilir miyim hocam

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
BaddestMan yazdı
katılabilir miyim hocam
Tabiki ilk sıradan yazıldınız.
Hangi koku olduğunu da yazarsanız sevinirim.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

eren_c.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
Jasezovemalp yazdı
Hocam düşünceniz için teşekkür eder istanbul için katılma beyanımı iletmek isterim.
Rica ederim.
Yazdım hocam bol şans.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By hızırabi
İstanbul için hocam.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
BaddestMan yazdı
İstanbul için hocam.
Düzeltiyorum

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

salpingooo

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
salpingooo yazdı
Bende katılmak isterim.
Hangisi hocam?

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

vito andolini
Hocam istanbula beni yazar misiniz. Cok sagolun
Terre D'Hermes

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By hızırabi
Hocam pera'ya katılmak isterim. Teşekkürler.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By hızırabi
pera ıcın katılmak ısterım

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

berzax
Peraya katılmak isterim.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
Cevap olarak bu gönderi By salpingooo
salpingooo yazdı
Bende katılmak isterim.
Hangi koku belirtir misiniz?

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
Cevap olarak bu gönderi By vito andolini
vito andolini yazdı
Hocam istanbula beni yazar misiniz. Cok sagolun
Yazıldı hocam, bol şans ;)

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
Hocam pera'ya katılmak isterim. Teşekkürler.
Pera için yazıldınız hocam.
Bol şans.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
Cevap olarak bu gönderi By erdembaba
erdembaba yazdı
pera ıcın katılmak ısterım
Tabi ki .
Bol şans.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

hızırabi
Cevap olarak bu gönderi By berzax
berzax yazdı
Peraya katılmak isterim.
Memnuniyetle.

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

guardiannnn
ben de peraya dahil olayım :)

teşekkürler zarif hareketiniz için...
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Atelier Rebul Pera & İstanbul (Hediye)

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By hızırabi
Hocam benide istanbula yazın.
Atam İzindeyiz!..