Artık zamanı geldi. Amouage Jubilation ve Bond No9 NY Amber denemeliyim.

Artık zamanı geldi. Amouage Jubilation ve Bond No9 NY Amber denemeliyim.

Erkan Ağa

Re: Artık zamanı geldi. Amouage Jubilation ve Bond No9 NY Amber denemeliyim.

rapid
erkan hocam biraz daha bekle bu sıcakta güzelim parfümlerden soğuyabilirsin.ben hala iki parfümü de bekletiyorum şöyle kasım ayı gelsin de fıslatayım diye...

[...]

rica ederim erkan hocam.parfüm merakının en önemli mental duruşu sabırlı olmak.yoksa parfümeriye girip vücudunun her noktasına farklı bir parfüm fıslatan yurdum insanından farkımız kalmaz

Re: Artık zamanı geldi. Amouage Jubilation ve Bond No9 NY Amber denemeliyim.

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa

Re: Artık zamanı geldi. Amouage Jubilation ve Bond No9 NY Amber denemeliyim.

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Bence de Jubi için kasımı, ny amber için ekimi bekle.

[...]

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Erkan Sensoy yazdı
Geçmez şimdi bu günler aylar :) Kasım ayında denemek üzere diyorum o zaman ve rafa kaldırıyorum şimdilik bu fikri.
Akşam , özgen ataevlere gelin jubilation ı getireyim, test edin. Beğenmezseniz boşuna almış olmazsınız.

[...]

Sevgili Mehmet çok teşekkür ederim ince düşüncen için; fakat ne yazık ki İstanbul'da ikamet ediyorum. Önümüzdeki Pazartesi için gelmeyi düşünüyorum baba ocağına. Müsait olursan elbette görüşüp sohbet etmeyi çok isterim. Fsm'nin hemen altında bizimkiler de.

Tamam tabiki görüşürüz, ne demek. Özgen ataevlerde fsm nin hemen altında zaten.

[...]

Özgen'in yanına Ataevler eklemisşin; fakat ben biraz eskilerde kaldim galiba. Özgen deyince aklıma Kültürparkın içindeki yer geliyo :)
Evet çünkü 2 özgen daha açıldı. Bir tanesi milli piyango anadolu lisesinin altına ( havuzlupark), diğeri ise özlücede.