Arsiv

ainos
Bu konu güncellendi de .
Dolan şişeler için ödeme listesi aşağıdadır.Paketleme  ücretleride eklendi.Lütfen havale yaparken forum rumuzunuzu belirtiniz.

HALKBANK
İban: TR64 0001 2009 7550 0001 0353 11
ERSİN ENGİN

ÖDEME LİSTESİ
alfie 206 TL GELDİ  111576137533
kuzukardeş 146 TLGELDİ
ark120 135 TL GELDİ  11576145708
pisipisiotu 68 TL GELDİ  111576137529
radmurat 146 TL GELDİ  11576145709
burhany 39  TL GELDİ  111576137527
nephila 69.5 TL GELDİ  111576137524
TME 146 TL GELDİ  111576137532
agefe 187.5 TL GELDİ  111576137535
esclapez 143 TL GELDİ  111576137523
Relix_Endy_Maccol TL GELDİ  111576137525
Minty 77 TL GELDİ  111576145707
Makedon 84 TL GELDİ  111576145705
zegna 110 TL GELDİ  111576145710
Zett 58 TL GELDİ  111576145704
laedri 57 TL GELDİ  111576137528

Forum Nicki: xxxxxxxx
İsim Soyisim: xxxx xxxx
Telefon: 5xx xxx xxxx
Kargo Adresi: xxxx xxxx

MAİL:ersinengin22@mynet.com

1740
alfie 55 ml siseli
kuzukardes 10 ml
ark120 10 ml
pisipisiotu 10 ml
radmurat 10 ml
burhany 10 ml
nephila 5 ml
TME 10 ML
DOLDU

1725
agefe 50 ml siseli
kuzukardes 10 ml
ark120 10 ml
radmurat 10 ml
esclapez 30 ml
TME 10 ml
DOLDU

Ambre 114
ainos 50 ml şişeli
kuzukardes 10 ml
radmurat 10 ml
nephila 5 ml
TME 10ml
Relix_Endy_Maccol 15 ml
Minty 20 ml

Valentino uomo intense  ml i 2.75
ainos 30 ml siseli
ark120 20 ml
esclapez 10 ml
kuzukardes 10 ml
TME 10 ml
radmurat 10 ml
pisipisiotu 10 ml
DOLDU

Valentino uomo intense 2. şişe
zegna 40 ml şişeli
Makedon 30 ml
laedri 20 ml
nephila 10 ml
DOLDU

Re: Histoires de parfum

alfie
60ML şişeli 1740 için girebilirim.

Duruma göre boş kalırsa kalanı da yazabiliriz.

Re: Histoires de parfum

agefe
1725 60 ml

Re: Histoires de parfum

agefe
şişeli olarak yazın dolmazsa kalanınıda bana yazarsınız

Re: Histoires de parfum

kuzukardes

Re: Histoires de parfum

ark120
Cevap olarak bu gönderi By ainos
valentino uomo intence-20ml
1725-10ml
1740-10ml
 yazalım lütfen

Re: Histoires de parfum

pisipisiotu
10'ar ml 1740 ve Valentino uomo intense lütfen.

Re: Histoires de parfum

radmurat
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Hayırlı olsun splitiniz Hocam, HDP den 1740, 1899, 1725 ve Ambre 114 den 10'ar  ml rica ediyorum.

Re: Histoires de parfum

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By ainos
Ersin hocam merhaba. 1899 50ml şişeli yazarmısın.
Teşekkürler..
Atam İzindeyiz!..

Re: Histoires de parfum

nephila
valentıno 10 ml kalmıs sanırım onu bana yazınız
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Histoires de parfum

ark120
Cevap olarak bu gönderi By ainos
1828 den  bir 10ml alabilirmiyim.

Re: Histoires de parfum

nephila
Cevap olarak bu gönderi By ainos
1740,amber 114 den de olursa 5 er ml alabilirim.
[...]
TME

Re: Histoires de parfum

TME
1828 harici hepsinden 10'ar ml rica edeceğim, 1725 dolmuş ama yer açılırsa ondan da alayım 10 ml mümkünse.

Re: Histoires de parfum

ainos
Tüm eklemeler yapıldı. Valentino uomo intense 2.şişe açıldı.

Re: Histoires de parfum

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By alfie

Re: Histoires de parfum

ainos
Makedon yazdı
30ml. Valentino alabilir miyim Ainos hocam, saygılar.
Ekledim üstad.

Re: Histoires de parfum

Relix_Andy_Maccol
Cevap olarak bu gönderi By ainos
ainos yazdı
Deneyelim dolarsa asagidaki ürünleri boynerden alırız stok bulursak.
Ml fiyatı 3.75

1740
alfie 55 ml siseli
kuzukardes 10 ml
ark120 10 ml
pisipisiotu 10 ml
radmurat 10 ml
burhany 10 ml
nephila 5 ml
TME 10 ML
DOLDU

1725
agefe 60 ml siseli
kuzukardes 10 ml
ark120 10 ml
radmurat 10 ml
esclapez 30 ml
DOLDU

1899
kuzukardeş 10 ml
radmurat 10 ml
yaciner51 50 ml siseli
TME 10 ml

Ambre 114
ainos 60 ml şişeli
kuzukardes 10 ml
radmurat 10 ml
nephila 5 ml
TME 10ml

1828
kuzukardes 10 ml
ark120 10 ml

Valentino uomo intense  ml i 2.75
ainos 60 ml siseli
ark120 20 ml
kuzukardes 10 ml
[...]

Ersin hocam hayırlı olsun yeni splitiniz, sanırım bundan sonra da devam edecek...

Re: Histoires de parfum

Relix_Andy_Maccol
[...]

Hocam Histoires 1899 dan 10 ml alayım. valentino 3. şişe açılırsa 50 ml Şişeli alabilirim

Re: Histoires de parfum

connoisseur

Re: Histoires de parfum

ainos
connoisseur yazdı
Umarim dun parfumler siparis verilmistir; bugun indirim maalesef bitmis :(
Ambre 114
Valentino uomo intense siparişleri verildi.
Malesef 1899 stokta yakalayamadik :(
1234