Armand Basi-Basi Homme

ero444
Dostlar arkdaşlar baylar bayanlar bu parfüm hakkında son zamana kadar olumlu biilgiler varken son zamanlarda hallice sentetikleşip genel kalitesinin düştüğü söyleniyor sizin yorumlarınız nelerdir?

Re: Armand Basi-Basi Homme

maxen
Aynen öyle dostum. Gerçi eski halini bilmiyorum ama yeni hali epeycene bozulmuş gibi duruyor.

Alt notalardan hala gayet güzel kokular geliyor ki,  eski halinin neden bu kadar çok beğenildiğinin ipuçlarını veriyor. Eski kafalı kokuların en iyilerindenmiş diye düşündürtüyor, tahmin ediyorum eski popülaritesinin kaynağı orası ama üstü epey boş.

Nasıl diyeyim, hani suyu fazla kaçmış ayran gibi... Çok büyük aptallık etmişler, diğer modelleri çıkarmak için uğraşacaklarına bunu korusalarmış daha iyiymiş. Çok eski bir parfüm olmamasına rağmen önce kalitesini düşürmüşler, sonra üretimden kaldırmışlar. Yazık, yazık etmişler.

Re: Armand Basi-Basi Homme

ero444
zaten envy bulunmuyor birde bu of ki ne of

Re: Armand Basi-Basi Homme

Velociraptor
Cevap olarak bu gönderi By ero444
Kalitesi neydi ki ne olsun :) Sadece çok ucuz olduğu için alınabilirliği yüksek idi onun harici fazla bir numarası yok, tatlılaştırılmış bilindik bir muskat yada hint cevizi kokusu ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Armand Basi-Basi Homme

ero444
peki Laura Biagiotti Roma Uomo için ne dersiniz :) ?

Re: Armand Basi-Basi Homme

Velociraptor
iyidir, güzel harman ;) hafif eskice ama hoştur bak ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Armand Basi-Basi Homme

ero444
teşekkürler. :)

Re: Armand Basi-Basi Homme

mm.olcayto
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By maxen
Yanlız dediğniz gibi eski kafalı bir koku değildir.