Arkadaşlar kör alış lütfen yardım

ihtiras1519
Bu konu güncellendi de .
dostlarım  bugün boyner ve  sevile  gittim  bizim begenmediğimiz  parfümler  bile  230 270  tl  civarında issay  miyake mesela  netten kör alış  yapabiliceğim  güvenilir  kalıcı  farkedilir  parfümler  nelerdir keza dior  gibi invıctus  gibi  kalite kokuları  kullandıktan sonra issey  blvgari  gibileri  kalitesiz  geldi  yardımlarınızı  ve engin derin bilgilerinizi merakla  bekliyorum...
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

elle61
Netten Bvlgari Jasmin Noir bulabiliyorsanız, hemen kapın bir tane derim. Evet, kadın parfümüdür ama bir erkekte asla sırıtmayacak ve aşırı kaliteli bir parfümdür.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
Kalite anlamında Dior konusunda aynı fikirdeyim, ancak Invictus kalite bir koku değil bence gayet sentetik, sıradan, baş ağrıtan, hatta paco rabanne etiketi olmasa 10$'a satılacak düzeyde bir koku. Kör alışa uygun parfüm istiyorsanız Givenchy'nin parfümlerine bakın.

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

julyus
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
Forumda satış yapan arkadaşlardan, o fiyata çok kaliteli parfümler bulabilirsin .
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

ihtiras1519
hocam  tşklerde  isim verseniz  neler  alabilirim yazda  geldi  acil  önerinize ihtiyacım var  2 haftadır  araştıyorum   bu  arada  hocam dior  homme  parfume  versiyonunu  denedim  dior  intensenin  daha baskın hali hani dahada  belli  ediyor  o  ruj  kokusu bayıldım  resmen raşit hocamız  nasıl   kokusuna  7.5  vermiş  şaşırdım
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin
TME

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

TME
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
[...]
Invictus hakkındaki görüşlerinize kesinlikle katılıyorum.

Chanel Allure Homme kör alışa uygun ve kaliteli bir parfüm olabilir yalnız yazın çok sıcakta boğacaktır.

Re: Arkadaşlar kör alış lütfen yardım

ainos
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
Invictus tam bir sentetik bombası. Forumdan o fiyatlara çok güzel kokular bulabilirsin.

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

ihtiras1519
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Neler oneririrsiniz hocam
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

matrai
Chanel bleu Hem yazlık hem kaliteli kokusu güvenli liman diye tarif ettiğimiz herkesce beğenilen kalıcılık ve farkedilirliğin üst düzey olduğu bir kokudur

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

ihtiras1519
bazı  yerlerde  baktımda kimisi  kalıcı  değil berbat demiş  kimiside önermiş nasıl iş  bu
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

Sedatt
Chanel bleu yi bende tavsiye ederim. Ayrıca pek bahsi geçmiyo ama hugo boss green(matara) bak derim.

Re: arkadaşlar kör alış lütfen yardım

Maksat
Cevap olarak bu gönderi By julyus
Chanel almak isdiyorum nasil alcam