Tauer - L'air du Desert Maroccain
Frédéric Malle - Portrait of a Lady
Frédéric Malle - Vetiver
Bond No.9 - N.Y. amber
Mona di Orio - Vanille
Creed €- Virgin Island Water
Amouage - Jubilation XXV
Guerlain - Jicky
Etat Libre d'Orange - Putain des Palaces
Penhaligon's - Malabah

Not : Uygun fiyata olursa sevinirim..
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

erkanaydin
Hocam bende isterim kalite ve ucuz :) keşke bulabilsek ama güzelim memleketimde güzel kokular ateş pahası maalesef

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Coşkun Arslan
Arayan herşeyi bulur yeter ki bulmak istesin. Mesela ben niche bir parfümün 100 ml 450 tl ye buldum. Harvey Nichols ta 2 katından bile daha fazla 950 tl fiyatla satıyorlar.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

erkanaydin
Doğru söylüyorsunuz arayan bulur elbet ama imkan meselesi. Ya nette gezinirken denk geleceksin yada imkanların olduğu gelişmiş bir şehirde gezip görüp alırsınız. Ben maalesef küçük bir ilçedeyim işim icabı ama bu site bana yol gösterici olur umarım

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

zett
Coşkun komşu bi ipucu ver yahu,yoksa Bond No9 un pafrümlerinden mii?

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

zett
Cevap olarak bu gönderi By erkanaydin
Coşkun komşu;Boucheron – Jaipur Homme 90ml/100 şişem var..Haberin ola..

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Shams
Benzer bir parfüm zevkimiz var sanırım.=) Serge Lutens- Chergui'yi merak etmekten öleceğim =)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

zett
Cherquı fenaavalla alıp götürüyor insanı,insanın kalbini ,yukarıdan ,pürüzssüz satenipek kumaşlardan  aşağıya sessiiz sedasız kaydırıyor sanki taa kilometrelerce..

@Zett Tom Ford, Creed, Bond No:9 gibi niche parfümlerde genelde yarı fiyata veya daha ucuza tester olarak ürün bulabiliyorum. Şöyle söyleyeyim dışarıda satıldığı fiyatın üstüne kar koyup satan birinden alıyorum. Ama bu şahıs dükkanı olan bir parfüm satıcısı.  @Jaipur homme ile istersen bendeki Boucheron Pour Homme takas yapabilirim. %97 doluluk. Ürün orijinal tester dir.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

dr_olfactorius
Ben de Chergui'yi çok sevdim. Gerçekten güzel bir parfüm. Akın kardeşimden almıştım diğer blog üzerinden. Çok zengin bir harmanı var gerçekten ama kesinlikle yaz kokusu değil. Yazın boğucu olur kışa iyi gider :)

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Emrah
Cevap olarak bu gönderi By Coşkun Arslan
Elimde ambalajinda daha hic acilmamis sunlar var;

100ml Jubilation XXV For Men
120ml Creed Virgin Island Water
75ml Creed Virgin Island Water

Turkiye'de kaca gidiyorlar hic bir fikrim yok.
www.DecantShop.com Amerika'dan Niche ve Designer Marka Parfum Numuneleri

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Emrah
Cevap olarak bu gönderi By Coşkun Arslan
Ayrica Coskun arkadasim,
Tom Ford niche degil, tasarimci marka.

Coşkun Arslan yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By Emrah
Emrah sen de kaça fiyatlarıyla yazarmısın...?
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Emrah
Rasit Bey, 25 mesajlik bir kural koymus simdi bu kurali gormezlikten gelip fiyat soylemem dogru olmaz.
ben simdi oteki konularada soyle 3-5 tane daha yazayim. 25'e az kalmis. Sonra bu konuya geri donup sana fiyat soylerim
www.DecantShop.com Amerika'dan Niche ve Designer Marka Parfum Numuneleri

RE: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Coşkun Arslan
Bu konu güncellendi de .
Tamam..
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

RE: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Shams
Mailler sanırım junk maile düşüyor belirteyim. Emin değilim yalnız.
[...]

Aradığım parfümlerden Caron - 3. Man ve S.L. - Chergui' yi sağolsun Kadir bey den tedarik ettim.Serge Lutens – Fille en Aiguilles ise parfüm tedarik etttiğim dükkana gelmiş rezerve edildi, CDG 2 Man kokusu denendi ve elendi. Listemi güncelledim..
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

RE: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Static x

RE: Aradığım Parfümlerden Bir Buket

Coşkun Arslan
Bu konu güncellendi de .
Vallahi arkadaş bende 25 mesajım dolmadı diye e.mail ' den soran arkadaşlara habire cevap yazıyordum forum sahibi bir kural koymuş uyalım dedik. 25 mesajım doldu burdan yazayım da kurtulayım bari..
Dükkanın ismi Aymis Parfümeri Eminönü'nde. Zaten bu işi yapan 3-4 kişi var piyasada. Doğubankta girişin bir üst katında da bir arkadaş satıyor. Ama piyasa ile hemen hemen aynı fiyata veriyor. Tavsiye ettiğim yerin açık adresini bilmiyorum sadece dükkanı mio pasajı' nın içinde o kadarını söyleyeyim. Dükkan sahibi arkadaş' a sordum telefonunu versem bir sıkıntı olurmu diye rahatlıkla verebilirsin dedi. Rahatlıkla telefonunu da veriyorum.
Arkadaşın adı Şaban cep tel. 0 532 326 43 19 benim yönlendirdiğimi söylersiniz.

Not: mesai saatleri sabah 9-10 gibi başlıyor akşam en geç 18.30 da bitiyor ararken buna riayet ederseniz etik açıdan iyi olur. Haa bir de hepsini bitirmeyin bana da kalsın olur mu :)