Arşive LÜTFEN-LUBIN - IDOLE

maximus
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar Raşit Bey'in yorumundan sonra merak ettiğim ve yeni getirtme imkanı bulduğum Lubin - Idol ' u splite açıyorum. Ürünü ingilterede yaşayan arkadaşıma buldurdum. Ml fiyatı 4,5 TL / ml' dir.  Kargo alıcıya aittir.

50 ml Erkan Şensoy

Raşit Bey'in yorumunu okumayanlar aşagıdaki linkten ulaşabilirler.

http://www.parfummeraki.com/2012/04/lubin-idole-2005.html

Re: LUBIN - IDOLE

noname
Yasaklı Kullanıcı
Tam Erkan bey deli gibi arıyor diyecektim ama 50 ml ayırtmış bile :)

Re: LUBIN - IDOLE

maximus
evet getirtmem de payı yok değil :)

Re: LUBIN - IDOLE

Erkan Ağa

Re: LUBIN - IDOLE

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By maximus

Re: LUBIN - IDOLE

pikcell
Hayırlı olsun, güzel koku Erkan bey bende bayagı aramıstım ama bulamadım
Erkan Sensoy yazdı
50 ml sisesiyle teslim aldim. Tesekkurler. Siseyi degistirmisler. Iyiki kokuyu reformule etmemisler.

Re: LUBIN - IDOLE

Erkan Ağa

Re: LUBIN - IDOLE

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By maximus
Şişe sende mi kalacak    bir de hangi şişesi acaba... yassı şişe olan mı

Re: LUBIN - IDOLE

*HOCA*
A pardon şişe gitmiş bile...

Re: LUBIN - IDOLE

maximus
:) resmi güncelledim, ama şişe çoktan gitti Erkan Bey'e . 30 ml kaldı elimde.

Re: LUBIN - IDOLE

*HOCA*
Evet işte bu dediğim şişe :( tüh yaa

Re: LUBIN - IDOLE

Erkan Ağa

Re: LUBIN - IDOLE

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Erkan hocam bentley intenseye benzıtoylar IDOLE yi sizce durum nasıl ?

Re: LUBIN - IDOLE

Erkan Ağa

Re: LUBIN - IDOLE

*HOCA*
Elbette... haberleşelim o zaman, pek memnun olurum. Kendinizi de üzmeyin, güle güle gönül rahatlığıyla kullanın :) teşekkür ederim.

Re: LUBIN - IDOLE

Tekkenzaibatsu
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa
Bu Edp'si sanırsam Edt ile çok bariz fark var mı? Denediniz mi daha önce Edt'yi?

Re: LUBIN - IDOLE

Erkan Ağa