Antonio Puig - Quorum for men

baykalbul
Bu konu güncellendi de .

Ben meşe yosununu yazlık olarak seviyorum şu an için. Meşe yosununu tek başına koklamayı istiyorum, inşallah bir gün :).

Quorum özellikle bahar aylarında süper bir, koku, parfüm. Yazın denemeyin bence hele yüksek sıcaklıklarda, kabusa dönüşebilir. İğreti olabiliyor içindeki derinin hayvansallığından dolayı ama bunun dışındaki soğuk günlerde bence kullanılmalı derim.

Ysl Kouros kullanan annem, Quorum için yazın bu ne dedi kötü olarak ama kışın hele bahar aylarında süper bir koku dediğim gibi. Mutlaka erkek koleksiyonunda yer almalı derim. Meşe yosununu dayanılmaz bir çekiciliği var arkadaşlar..

Sıkılmadan sıkılan Brut madalyonlu da buna örnek. Meşe yosununun güzelliğine yani..

Çok kalıcı bir parfüm reformulasyonuna rağmen, sanırım reformulasyon olmuş diyorlardı. Ustalardan yorum bekleriz. Rasta hoca da bu kokuyu sevenlerden :)

Sabah sık, akşam kok gene. Ten üzerinde 15 saat sonra bile kokuyor. Oldukça doğal, sentetiklik bence yok. Sentetik kokuları hele tende ele geçiriyorum yani anlayabiliyorum maşallah :).. 2-3 fısdan fazla sıkılabilinir.

Quorum'u, büyük ihtimal bidiğiniz bir koku, parfümle betimleme yapacaksam şöyle diyeyim, Tütün kolonyasının sonundaki tiz bağıran inceliği alın, kalan ağırbaşlılığa yüksek oranda aromatik kokular ekleyin, derisel hayvansallık katalım işte size Quorum :).. Gerçi içerisindeki tütünden dolayı mı öyle hissettim bilmiyorum ama pipo tütünü olabilir içeriğindeki bilmiyorum. Tütün çiçeği dememiş.

Tütün kolanyası kokusu sevmeyenler rahat olsun bu parfümü sevme ihtimalleri var .

Çok uygun fiyatı var, bana inanın 100 ml si 500-1000 tl olsa alıcısı gene çıkar.. Türkiye fiyatı kargo dahil 100 ml si 89 tl lere bulmak mümkün. Yurtdışı mesela testerı 12 küsür dolardı. Sanırım sürümden kazanıyor, Antonio Puig.

Dediğim gibi fiyatı ucuz diye burun kıvırmayın derim. Giorgio Beverly Hills - Giorgio for Men ise bu kokunun deri alınmış, tatlı versiyonu. Gene diyeyim Giorgio for Men yazın mükemmel gidiyor sıcaklarda, mükemmel geri dönüşler alabilirsiniz.. Reformuleden de etkilenmemiş, ifra için kağıt üzerinde şu anki reformulasyon, 2013 sonrası yani, bu yıla kadar..

Meşe yosunu baştan sona hissediliyor ki çok iyi bir şey meşe yosunu sevenler için.

Fragrantica.com üye oyları içerik tabloso ve içerik açıklamaları : ''

316 Meşe yosunu ( Oakmoss) , 305 Çam terebentini, Çam ağacı ( Pine Tree) , 277 Deri ( Leather ) , 248 Tütün ( Tobacco ) , 153 Pelin, Yavşan ( Artemisia ) , 148 Sandal Ağacı ( Sandalwood ) , 138 Kimyon ( Caraway ) , 119 Silhat, Paçuli ( Patchouli ) , 97 Yasemin ( Jasmine ) , 97 Bergamot ( Bergamot ) , 93 Karanfil çiçeği ( Carnation ) , 86 Limon ( Lemon ) , 83 Kehribar ( Amber ) , 78 ( Grapefruit ) , 74 Kuskus, Tavşan kulağı çiçeği ( Cyclamen ).

Quorum, Antonio Puig tarafından, bir odunsu, Aromatik koku oalrak üretildi, erkekler için. Quorum 1981 yılında başlatıldı, üretildi ilk. Quorum (çekirdek manası) Carlos Benaim, Max Gavary ve Rosendo Mateu tarafından oluşturuldu. Üst notalarda artemisia, kimyon, greyfurt, bergamot ve limon vardır; Orta notlar, çam ağacı, karanfil, çiçeği sandal ağacı, paçuli ve yasemin; baz notlar deri, meşe yosunu ve tütün kehribar, siklamen(kuskus çiçeği, tavşan kulağı çiçeği).

Ana koku özellikleri en çok odunsudur sonra yarı oaranında aromatik ve azalarak, deri, dünyevi(topraksı), naranciye, tütün..

İyi kokular ve günler arkadaşlar, beyler
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Antonio Puig - Quorum for men

guardiannnn
emeğine sağlık baykal hocam. iyi akşamlar.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Antonio Puig - Quorum for men

Umut Kurtoğlu
Ağzına sağlık hocam hiç gündemimde yokken meraklandırdın beni:(

Re: Antonio Puig - Quorum for men

Optuna
Bende vardı yaklasık 2 sene önce, vintage dı sanırım. Koku maskülen klasik bir yapıya sahip. Aman aman aradigim bir koku oldugunu soyleyemem. 50 yaşlarında bir tanıdıga hediye etmiştim zaten yarıya gelmeden. Ama yeşil, klasik ve maskülen koku arayanlar için fiyatına gore oldukça iyi bir kokuydu.
Private Label - Ursa

Re: Antonio Puig - Quorum for men

matrai
Güzel bir inceleme olmuş ellerinize sağlık

Re: Antonio Puig - Quorum for men

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
emeğine sağlık baykal hocam. iyi akşamlar.
matrai yazdı
Güzel bir inceleme olmuş ellerinize sağlık
Teşekkürler :).

Umut Kurtoğlu yazdı
Ağzına sağlık hocam hiç gündemimde yokken meraklandırdın beni:(
Teşekkürler. Hoş koku, sen bilirsin :). Bu deri diyeceğin bir deri değil veya iyice karışım olduğundan, ben tam algılayamadım. Denersen pişman olmazsın gibime geliyor, sen bilirsin hocam :).

Optuna yazdı
[...]
Teşekkürler. Meşe yosunu severleri çekici bir yapısı var. Dediğim gibi hayvansı deri kullanılmasaymış ama genede ayrı bir havası var. Aynen fiyatı çok iyi bence :).
[...]

kupo
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul
Ağzınıza sağlık hocam performansıda iyiymiş baya
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Antonio Puig - Quorum for men

Eraay
Hocam çok güzel yorumlamışsınız maskülen ve meşe yosunu sever olarak bende baya merak uyandırdı daha öncede bakıyordum fakat kör alış yapsammı diyorum :) :)

[...]

Detaylı yazınız için teşekkür etmeyi unutmuşuz, kusura bakmayın elinize saglık.
Private Label - Ursa

Re: Antonio Puig - Quorum for men

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By Eraay
Eraay yazdı
Hocam çok güzel yorumlamışsınız maskülen ve meşe yosunu sever olarak bende baya merak uyandırdı daha öncede bakıyordum fakat kör alış yapsammı diyorum :) :)
Eldeki verilere göre bence kör alış yapabilirsiniz ama normalde kör alışı tavsiye etmiyorum parfümler konusunda. Meşe yosunu seviyorsunuz, maskulende seviyorsunuz, ikisi de var bence Quorum 'da :).. Yurtdışından alırsanız, o fiyatlara bende alırım sizden, beğenmezseniz falan :D.

Optuna yazdı
Optuna yazdı
[...]

Canınız sağolsun :) :D, teşekkürler :).
[...]

Cevap olarak bu gönderi By kupo
kupo yazdı
Ağzınıza sağlık hocam performansıda iyiymiş baya
teşekkürler. evet performansı yeterli bence de :)
[...]

promesta

Re: Antonio Puig - Quorum for men

Huseyntas
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul
Quorum silver arıyorum ben ama satışı yok galiba . Yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim .