Annem'in Parfümleri 😊

Burakkk
Annem'i de git gide kendime benzetmeye başladım. Eskiden 1-2 şişe parfümü olurdu aynı anda kullandığı artık çeşit onda da artıyor :) Ama ağır toplar seviyor kendisi :)

Re: Annem'in Parfümleri 😊

zett
Aomatic Elixir Severek kullanıyorum..

Re: Annem'in Parfümleri 😊

Re: Annem'in Parfümleri 😊

Umut Kurtoğlu
Hanımeli yazdı
Annenizin nasıl bir parfüm zevki olduğunu yorumlarınızdan tahmin ediyordum...yalnız öndeki kırmızı şişe ile arkadaki inci kapaklıyı tanıyamadım...5 th Avenue ise ortak parfümlerimiz :)) güzel günlerde kullansın hanımefendi...
Hanımeli Hanım sağolsun bize de sevdirdi Elizabeth Ardeni.. Hepsi süper gözüküyor.Zevkli bir ailesiniz belli zaten.. Güzel günlerde kullansın anneniz.. Benim annemde de siyah olanı var Elizabeth Ardenin..İsmini tam hatırlayamadım..

Re: Annem'in Parfümleri 😊

Re: Annem'in Parfümleri 😊

Umut Kurtoğlu
Tam olarak bu:).. Est..

Re: Annem'in Parfümleri 😊

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Çok teşekkür ederim hepinize. İlk başta çekindim paylaşırken görgüsüzlük olarak algılanırmı diye ama sonuçta birçok arkadaşımızın koleksiyonunun yanında çok nacizane kalır anneminki 😀
Bu arada sevgili Hanımeli, inci kapaklı olan "Bill Blass'ın Nude Cologne'u". Çiçeksi aldehit çok hoş bir koku. Cologne olmasına rağmen harika bir silajı ve kalıcılığı var. Amerikan markası olduğu için sadece Amerika'da satılıyor. 20Ş gibi bi fiyatı var büyük boyunun. Nebahat Çehre'nin imza parfümü bu arada.

Kırmızı olan şişe ise Sisley Eau de Soir'ın 2012 limited edition şişesi.

Bu arada Aromatics Elixir'i çaktırmadan bende kullanıyorum arada 🤗

Re: Annem'in Parfümleri 😊

allure
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
özenmedim desem yalan olur. Benim annem benim çekmecemden eline ne gelirse onu kullanıyor 😆
Güle güle kullansın anneniz hepsini.

Re: Annem'in Parfümleri 😊

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Bence hoş olmuş paylaşım Burak bey, niye görgüsüzlük sayılsın. Anneniz güle güle kullansın parfümlerini, çok güzeller.

Re: Annem'in Parfümleri 😊

Burakkk
Sizlere de annem adına çok teşekkür ederim ☺️

Re: Annem'in Parfümleri 😊

guardiannnn
yaa çok şık görünüyor  :)
annen güzel günler de kullansın burakcım :) selamlarımızı ilet..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Annem'in Parfümleri 😊

Burakkk
İletirim tabi ☺️ Çok sağol Gökhancım 🤗