Ankara Boş Dekant

valmond
Ankara boş dekant şişesi alınabilecek yerleri bilen varsa paylaşabilir mi

Re: Ankara Boş Dekant

valmond
Süper forum kaç haftadır kimse bi tane yorum yazmamış.

Re: Ankara Boş Dekant

Eminth
Admin
İstanbul- birsen kolonyadan telefonla sipariş verebilirsiniz. http://www.birsenkolonya.com/

Re: Ankara Boş Dekant

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By valmond
hakikaten açık parfümcülerde varmıdır ki.

Re: Ankara Boş Dekant

dory
Birsen kolonyayı aradım ama en az 100 liralık almanız lazım falan dediler.
Nasıl yani? Hastaneye safra kesesi ameliyatı için başvuruyorsunuz, maalesef beraberinde göz, diz, böbrek ameliyatı da olusanız yardımcı olabiliriz denilmesi gibi bir şey.

Bu konu altında güncelleme yapabilecek var mı?

Re: Ankara Boş Dekant

promesta

Re: Ankara Boş Dekant

murrjm
http://www.ankaraesans.com/bos-sise.html

Bahsettiğiniz yer burası sanırım,bir çok şekilde ve ebatta şişe mevcut.Benim de işime yarayabilir burası ;) Teşekkürler bilgi için

Re: Ankara Boş Dekant

promesta

Re: Ankara Boş Dekant

eren_c.

Re: Ankara Boş Dekant

dory
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Bilgi için teşekkürler

Re: Ankara Boş Dekant

dory
Orada bir de bambu şeklinde araba kokusu için bir ürün var, acaba efektif midir? Kullanan var mı? Gerçi araç kokusu olayına çok sıcak bakmıyorum ama illa kullanılacaksa da kendi parfümlerimizi kullanmak adına.

Re: Ankara Boş Dekant

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By promesta