Andy Tauer

Değerli arkadaşlar Armağan bey'in gazına geldim Tauer split başlığı açmayı uygun gördüm.
Hayırlısı diyelim bakalım:))

Parfümler La Deesse'den alıncak.Fiyatlar hepsinde sabit,50 ml 360 lira.Yani ml başı 7,2 lira yapıyor.
Düz hesap ml 7 lira diyebiliriz.Hangisinden talepleriniz olursa başlık altında belirtebilirsiniz.

L'air Du Désert Marocain

10 ml blueskies
10 ml fugazi

Lonestar Memories  ( ML 6 lira )

20 ml blueskies

Incense Rose

5 ml furkan

Re: Andy Tauer

blueskies
Lddm 10 ml
Lomestar memories 10 ml

Re: Andy Tauer

caglar
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Andy Tauer

felix
İlk mesaja ekledim.

Re: Andy Tauer

furkan
emre bey ben sadece tauer incense rose istiyorum, bu ay sycomore ve geranium pour monsieur(beymende bir indirim fırsatı olursa) alacağım, onun için beni sadece incense rose a 5 ml yazın lütfen, bu arada frederic malle spliti iptal mi?

Re: Andy Tauer

felix
Tabiki istediğiniz gibi düzenleyeyim.
Frederic Malle'den vazgeçmedik ama split için biraz daha talep olursa almayı düşünüyorum:)

Re: Andy Tauer

chaos
Emre Bey merhaba,
L'air Du Désert Marocain 10ml yazabilir misiniz?

Re: Andy Tauer

fugazi
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre Beyciğim L'air Du Désert Marocain 10 ml lütfen :)

Re: Andy Tauer

felix
Ekledim değerli arkadaşlar:)

Re: Andy Tauer

teddyboy

Re: Andy Tauer

felix
La Déesse'de yok.Yurtdışında bulmak'ta neredeyse mümkün değil:)

Re: Andy Tauer

teddyboy
tamam..tesekkürler

Re: Andy Tauer

felix
Değerli arkadaşlar LDDM ve LM alalım diyorum.Bu parfümler ile alakalı başka talebi olam varmıdır?

Re: Andy Tauer

caglar

Re: Andy Tauer

felix
caglar yazdı
Emre Bey ben fazla beklemeden Lonestar Memories'i şişesiyle alacağım o yüzden splitten ayrılmak istiyorum.
Tabiki Çağlar bey.Şimdiden hayırlı olsun diyelim o zaman:)

Re: Andy Tauer

chaos
Emre Bey merhaba,
Lddm decant buldugum icin beni cikarmanizi rica edecegim splitten. Kusuruma bakmazsiniz umarim.

Re: Andy Tauer

felix
Estğfrllah Yusuf bey ne kusuru.Tabiki çıkardım listeden.
Güle güle fıslatın bu arada:)

Re: Andy Tauer

chaos
Anlayisiniz ve iyi dusunceleriniz icin tesekkurler Emre Bey. Saygilar.

Re: Andy Tauer

felix
Değerli arkadaşlar Lonestar Memories'de şöyle bir gelişme oldu.

Biliyorsunuz Çağlar bey geçtiğimiz haftalarda şişesi ile almıştı parfümü.
Başkaca parfümler alacak olması sebebiyle parfümü sizlere jest olması açısından beni kırmadı ve 300 liradan verdi sağolsun.
O bakımdan Lonestar Memories isteyen arkadaşlarımız olursa ml fiyatı 6 lira gibi uygun bir fiyattan spliti devam ettiriyorum.
Gösterdiği fedakarlık için Çağlar beye'de sizlerin ve şahsım adına çok teşekkür ediyorum.

Re: Andy Tauer

caglar