Amouage

Değerli arkadaşlar bir başka split ile beraberiz:))

Parfümler fragrancenet'ten alınacak.ML fiyatı yaklaşık 5 lira olacak.Sadece Beloved fiyatı yüksek olduğu için o 6,5 lira olacak.Diğer tüm Amouage'ların ml fiyatı belirttiğim gibi 5 lira.

Amouage parfümlerinden istedikleriniz var ise burada belirtebilirsiniz.Buna göre liste oluşturabiliriz.

Jubilation    (ALINDI 3 ŞİŞE) (KOTA DOLDU)

M-rah / 82 5 ml
Fatih68 10 ml
Lagerfeld 10 ml
toyota 30 ml
Medea LoveGergedan 10 ml
trustalt 15 ml
alfie 30 ml
gokhanburak53 5 ml
zoroxu 10 ml
kkavuk 5 ml
erdem 5 ml
kupo 5 ml
tarkan 15 ml
maxen 5 ml
mryankee06 5 ml
gani 5 ml
NA 5 ml
omerfaruktuna 5 ml
baptiste 20 ml
tasarım 20 ml
JhanberG 5 ml
İbrhm 15 ml
insensıble 20 ml

Reflection   (ALINDI 2 ŞİŞE)

Fatih68 20 ml
gokhanburak53 15 ml
toyota 10 ml
erdem 5 ml
JhanberG 10 ml
kupo 5 ml
tarkan 5 ml
maxen 5 ml
mryankee06 15 ml
aydin21 5 ml
gani 10 ml
isseyblue 20 ml
İskender 5+5 ml
NA 5 ml

Interlude   (ALINDI 2 ŞİŞE) (KOTA DOLDU)

Fatih68 10 ml
Medea LoveGergedan 10 ml
trustalt 10 ml
gokhanburak53 5 ml
kkavuk 5 ml
kupo 5 ml
maxen 5ml
mryankee06 5 ml
aydin21 5 ml
isseyblue 20 ml
arthshock 50 ml
zoroxu 10 ml
şerif23 5 ml
caglar 10 ml
fugazi 5 ml
samisenol 10 ml

Ciel   (ALINDI 1 ŞİŞE)

M-rah / 82 5 ml
trustalt 10 ml
erdem 5 ml
maxen 5ml
mryankee06 5 ml
İskender 5 ml
fsater 5 ml
şerif23 5 ml
gani 5 ml

Epic   (ALINDI 1 ŞİŞE) (KOTA DOLDU)

trustalt 10 ml
gokhanburak53 5 ml
erdem 5 ml
muratoz73 30 ml
maxen 5 ml
mryankee06 5 ml
gani 5 ml
fsater 5 ml
toyota 10 ml

Memoir   (ALINDI 1 ŞİŞE) (KOTA DOLDU)

Medea LoveGergedan 10 ml
gokhanburak53 5 ml
maxen 5 ml
mryankee06 5 ml
gani 10 ml
Lagerfeld 10 ml
fsater 5 ml
arthshock 40 ml

Lyric   (ALINDI 1 ŞİŞE)

gokhanburak53 5 ml
maxen 5ml
mryankee06 5 ml
İskender 5 ml
erdem 5 ml
gani 5 ml
fugazi 5 ml
muratoz73 30 ml

Beloved   (ALINDI 1 ŞİŞE) (KOTA DOLDU)

gani 10 ml
trustalt 5 ml
JhanberG 10 ml
fsater 5 ml
toyota 10 ml
disiba 10 ml
mryankee06 5 ml
matakli 10 ml
aydin21 5 ml
erdem 5 ml
şerif23 5 ml

Journey   (ALINDI 1 ŞİŞE)

gani 10 ml
trustalt 5 ml
fsater 5 ml
disiba 10 ml
mryankee06 5 ml
matakli 10 ml
şerif23 5 ml
fugazi 5 ml
maxen 5 ml
solak62 5 ml

Re: Amouage

gani
Lyric,Jubi,honour, interlude hariç tüm amouagelara özellikle dia, reflection, epic, beloved, memoir, opus 6, tribute, attar bana uyar..

Re: Amouage

alfie
Cevap olarak bu gönderi By felix
 Jubilation ile Lyric Man olabilir. hatta Honour Man olabilir.

Re: Amouage

furkan
journey , opus vı
yok

Re: Amouage

yok
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre bey Jubilation 10 ml rica ediyoruz..Ayrıca  les nombres ne zman gelecek beklıyoruz :)
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: Amouage

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By felix
Sonunda beeee nihayet :))))) reflection 20 ml. ///  Jubi 10 ml. /// 10 ml interlude.

Ayrica yeni cikan sunshine bulunabilirse 5 ml. Ondan.
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''
yok

Re: Amouage

yok
Ek olarak Mehmet kardesımın önerdiği Ciel 5ml..
[...]

erdem
Amouage markasından hangisi olursa olsun alınır,ben de seçenekler arasından değerlendirmek isterim.

Re: Amouage

felix
Herkes istediği parfümlerden dilediği miktarı yazsın bende ona göre ilk mesaja liste oluşturayım:)

Re: Amouage

ssselçuk
emre bey şu yeni çıkan 3 adet kilianı bekliyorum sizden özellikle intoxicated.birde olfactive ombre indigo mümkünse :))

Re: Amouage

felix
ssselçuk yazdı
emre bey şu yeni çıkan 3 adet kilianı bekliyorum sizden özellikle intoxicated.birde olfactive ombre indigo mümkünse :))
Kilian'lar ile alakalı çalışma yapabiliriz tabiki.Bakıp araştırmak lazım.
Ombre Indigo mevcut zaten elimde Selçuk bey:)

Re: Amouage

ssselçuk
aa süper emre bey cuir cannage ile birlikte 10 ml yollayabilirseniz sevinirim yarın ödemeyi çıkarırım.bond ları aldığınız yerde kilianlar uygun olabilir diye düşünüyorum :) fiyat için mail bekliyorum sizden..

Re: Amouage

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By felix
Jubi'den bi' 10ml kaparım.

Re: Amouage

felix
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
ssselçuk yazdı
aa süper emre bey cuir cannage ile birlikte 10 ml yollayabilirseniz sevinirim yarın ödemeyi çıkarırım.bond ları aldığınız yerde kilianlar uygun olabilir diye düşünüyorum :) fiyat için mail bekliyorum sizden..
Tamam Selçuk bey mail atacağım size.

Re: Amouage

toyota
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Amouage

felix
İlk mesaja şu ana kadar isteyen arkadaşlarımı ekledim.

Re: Amouage

Medea LoveGergedan
Emre Bey, bana da Jubilation XXV ve Interlude, her birinden 10'ar ml. yazabilir misiniz rica etsem.

Re: Amouage

felix
Medea LoveGergedan yazdı
Emre Bey, bana da Jubilation XXV ve Interlude, her birinden 10'ar ml. yazabilir misiniz rica etsem.
Estğfrllh tabi yazdım Mete bey:)

Re: Amouage

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By felix
Emre Bey selam,
Jubi den 15 ml Ciel ve Interlude den 10 ml, alinirsa ki siddetle tavsiye ederim Epic`den de 10 ml rica ediyorum..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Amouage

felix
trustalt yazdı
Emre Bey selam,
Jubi den 15 ml Ciel ve Interlude den 10 ml, alinirsa ki siddetle tavsiye ederim Epic`den de 10 ml rica ediyorum..
Selamlar Güven bey:)
Aynen belirttiğiniz gibi ekledim listeye:)
1234 ... 16